Dus dit betekent gewoon keihard dat we gewoon Halo 3 en zelfs 13 maanden Live krijgen?\ Btw, er staat eind september, ik hoop gewoon 26 september, right?
12 maanden of 13 maanden maakt me helemaal niks uit. Ik reken gewoon op 12. Maarre... 26 september is toch eind september...
Nee, eind september is uuh..30 ofzo? Klinkt mss nerd-achtig maar heb t liefst de game natuurlijk op de olauncdatum thuis, want anders space ik hem echt als ik nog 4 dagen moet wachten terwijl iedereen al lekker Halo 3 zit te spelen. Want ik wil nog maar 1 game dit komende jaar, en dat is Halo 3. De rest kan me reet likken. MAAR JEZUS HEY! BOL.COM! I LOVE YOU!
Jah we krijgen ze dus, en heb bol ook gelijk een mailtje gestuurd dat ik het heel netjes van ze vond dat ze het zo afhandelden. Vanaf hun positie veel beter natuurlijk: Een ontevreden klant verteld het aan 10 mensen, een tevreden klant aan 20
Jongens wat maakt dat nou uit! we krijgen al zo'n enorme bonus. Mij maakt die ene maand echt niet uit.
nou! volgend jaar eind september zeg je, goe ddat we een maand extra kregen, anders moest ik nu m'n abbroment verlengen
mijn abbo is al geldig tot okt. 2008 , nu dus tot 2009....heb voorlopig even geen live kaartjes meer nodig.... \o/
ik ben zo blij dat ik hem toch bestelt had ik had halo 3 al bestelt en ook toch maar deze ook (12 ) (13 ) maanden gold en nog een halo die ik waarschijnlijk gwoon ga verkopen wat een handel
precies, ga nou niet mierenneuken omdat je 13 maanden XBL wil i.p.v 12 maanden. al kreeg ik bij halo 6 maanden XBL dan zou ik tevreden zijn.
Kreeg net een nieuwsbrief van bol.com met het jaarlijkse stemmen voor de beste online winkelketen. Met het hele Halo 3 in mn achterhoofd toch maar even gestemd op bol.com. Hebben ze wel verdiend vind ik.