Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koentje.k

koentje.k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Bioshock net voor het eerst uitgespeelt op Hard. Nu heb ik nog niet alle achievments, wat kan ik het beste doen? Save's laden en zoeken naar dingen die ik moet hebben of nog een keer opnieuw beginnen?

2. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat ressurecten hebben ze express gedaan, want met de meeste shooters is het quicksave, quickload,

maar als je hier geressurect wordt, dan gaat alles gewoon weer verder, veel beter als je quickload, en het weer opnieuw moet doen, zo is het wel veel leuker vond ik,

hoewel ik wel vond dat ze je wat meer mochten straffen, dat het geld kost ofzo

3. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is ben je dan zelf een big daddy?

als je dan net voor t einde van het spel had gesaved had je alles kunnen exploreren terwijl je big daddy bent, zodat niemand je aanvalt.

4. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hehe ik dacht dat ik vast zat, ik kon niet achteruit lopen, dus ik draai me ff om en jawel .... 8)

AL die bigDaddy hero's hier pffft, ik vind ze nog maar lastig :'-( (heb er pas 3 gezien...). Ik save voordat ik met zo'n aap aan de slag ga :cool:.

mag je best in spoiler zetten

Laatst bewerkt: 4 sep 2007
  5. koentje.k

koentje.k Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja denk wel dat ik het heb opgelagen:) ik ga het even proberen!

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn....de drang om BioShock op korte termijn uit te gaan spelen is een stuk minder geworden na het lezen van de zoveelste SPOILER |:-

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die spoiler geeft heel weinig weg over het verhaal en spoiled eigenlijk nix,

en heeft nauwelijks iets met het verhaal temaken,

je moet gewoon niet op dit topic komen als je geen spoilers wilt lezen,

want zometeen vergeet iemand de spoiler tags

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, het toeval wil dat ik hier weer even een kijkje neem (de laatste keer is alweer 20 pagina's geleden ofzo) en dan lees je zoiets. Of het nu wel of geen grote spoiler is, is een tweede....maar ik had het liever nog niet geweten zegmaar. Afijn, niks meer aan te doen.

Laatst bewerkt: 4 sep 2007
  9. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het wel jammer dat ik het al gelezen heb ( ik had het namelijk wel als verrassing gezien op het einde, ook al zou het niks te maken hebben met het verhaal ), daarom vraag ik ook of hij het even in een spoiler wilt zetten....voordat dadelijk anderen het lezen. Het is immers een kleine moeite.

Natuurlijk is het eigen risico om dit topic te bezoeken.

10. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu ook bioshock.Candaag binnen!Nog niet aan begonnen.Ga er denk zometeen aan beginnen.Alleen een vraag.Als ik de al de little sisters wil redden moet ik dan alle big dadys doden?

11. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    per level heb je een aantal little sisters,

big daddy's lopen rond, en halen de little sisters uit hun schacht, en beschermen ze, zodat de little sister adam uit de lijken kunnen halen ( wist je al)

zie je een big daddy met een LS, kill hem, red de LS, en als je op start drukt, dan zie je duidelijk hoeveel LS je nog moet redden, en al gered heeft,

big daddy's hoef je niet allemaal te doden, aangezien die gewoon respawnen, en blijfen zoeken naar LS's, ook al zijn ze allemaal dood of gered,

ga gewoon die game spelen, wordt vanzelf diudelijk, worden zoveel vragen gesteld, die als je de game paar uurtjes speelt, al snel duidelijk wordt, ga gewoon de game spelen, je ziet het vanzelf allemaal wel, en dat zeg ik tegen eidereen..

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb die Lucky winner achievement!! Half uurtje wezen gokken.....leek wel zon gok verslaafde hehe....maar kheb hem binnen!!! :D

13. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu wat Gametrailers aant kijken hoe je plasmids goed kan benutten etc.

Ik heb iemand nodig om me te kletsen als ik Bioshock speel =[

14. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik ging m net ook even doen. Heb 4 keer gedraaid en voila. scheelt weer een hoop big daddy's af moeten maken.

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    @Mozilla: Wahahha kletsen tijdens bioshock :p Ja ik ken het :p En die plasmids wat moet je weten dan?

16. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, de spoiler discussie is weer losgebarsten.
    Heb m nu bijna uitgespeeld op hard en hoop nou eindelijk die invent achievement te halen!
    Daarna gaat ie toch echt de deur uit.
    Heb t wel weer gezien.

17. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar Sander Cohen's Quarters is?

Dit is namelijk een secret achievement: enter Sander's quarters.

Ik heb m gedood en bij zn lichaam vond ik dus een sleutel voor zijn hoofdkwartier. Maar waar is die? Ik heb alles afgezocht maar kan die niet vinden... Of komt dit in het volgend elevel Nephasteus (of zoiets)

BTW nu 28 achievements en nog maar 340 punten:)

18. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet hem levend houden en in een van de latere levels kom je hem weer tegen.

19. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat gaat nu dus niet meer...

20. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Dan moet je maar ff een load game laden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina