[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 3] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerudo :D

    Jerudo :D Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik ga binnenkort een 360 kopen (als de pro er is) en ik vroeg me wat af..
    de xbox komt in de huiskamer en het modem staat boven, een snoer kan maar draadloos is makkelijker. onze internetverbinding van de computers is niet draadloos, gaat de draadloze verbinding van de xbox dan niet storen met die van de computer?

    En nog 1 vraagje: is die draadloze ontvanger van de xbox goed? verliest hij soms connectie? of gaat het allemaal net als een kabel, en hoeveel bereik heeft dat ding..hij moet namelijk door 2 vloeren heen (afstand van 7-8 meter schat ik)

    Alvvast bedANKT:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    advies als het kan gebruik een kabel ... 2 vloeren wordt lastig, zeker als dit beton is. Verder hangt het af van je internet verbinding .. Ik heb nu nog te weinig info om je te helpen (kom volgend jaar maar terug als je een pro hebt :D)
     
  3. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk ik snap er dus helemaal niks van maar via een usb netwerk adapter gaat dus niet wat moet ik dan hebben een xbox360 ding of is der niks goedkopers.
     
  4. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik en een maat van chatten regelmatig over xbox live.

    Alleen sinds zondag werkt dit niet meer.

    Als ik heb dan bijvoorbeeld invite dan accept hij hem staat er bij Chat en IM messenger joining chat en dan valt die weg.

    Ook met bijv. COD 2 in een lobby als ik hem dan invite of andersom krijgen we this session is no longer avaible.

    Weet iemand hoe dit komt of aan welke instellingen dit kan liggen?

    Cees
     
  5. scf09

    scf09 Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik probeer mijn xbox live aan te sluiten maar met het dns geeft ie een probleem dus ik heb de codes opgeschreven want ik las op deze pagina dat jullie daar wat mee kunnen doen.

    bedankt alvast . Hieronder de codes:

    W= 0000-000B
    X=0000-F001
    Y=0000-0000
    Z=8015-1904
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het kan alleen met een netwerk kabel (bijv met een access point waar een utp kabel in kan) wil je draadloos ... dan kan je alleen gebruik maken van de adapter van MS

    Ik heb meer info nodig. Wat staat als jullie de xbox live test doen bij NAT (bij beide) welke router/modem /provider hebben jullie ... kortom wat is de setup

    Kan jet het formulier van de start post invullen dan kan ik je helpen .. met de codes kan ik niets wel met de foutmelding ... waar stopt de test en hoe heb je je xbox gekoppeld aan je netwerk
     
  7. scf09

    scf09 Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik wil de formelier best invullen als ik daardoor verder geholpen kan worden alleen waar staat die?

    ik heb een xbox 360 maar wil graag live gaan maar als ik dan gewoon de kabel van mijn computer erin doe en de fabrieks instellinge van de xbox 360 houd.
    En ik ga hem testen dan zegt ie dat ie internet vind dat het ip adres klopt maar bij DNS zegt ie failed. Kunnen jullie me alsjeblieft verder helpen met dit probleem.

    mvg, stefan

    en de computer is trouwens op de router aangesloten met gewoon draad
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je moet je xbox niet op de pc aansluiten, maar op de router .. Router + ICS gaat niet werken ... wat je kan doen is een switch kopen +/-20 euro .. daar de draad van de router in stoppen ... 1 kabel vanuit de switch gaat naar de computer de ander gaat naar de 360 en je kan gaan gamen
     
  9. scf09

    scf09 Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar sluit ik hem op de pc aan als ik dat internet draad wat normaal in de pc hoort nu in de xbox doe? en waar kan je precies zon switch kopen? en zal dat dat dns probleem verhelpen?

    en een maatje van me doet ook dan als ie online gaat de kabel uit de computer en dan in de xbox douwen en dan heeft ie al de gegevens veranderd bij de xbox met de hand van de gegevens van de pc instellingen maar hij kon me niet verder helpen want hij wist niet wat ie precies gedaan had want was al een jaar geleden voor hem.

    bedankt alvast
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je kan ook de kabel van de pc in de xbox doen .. dat moet ook werken ..

    een switch kan je overal kopen (waar ze pc verkopen) ... als je een router hebt dan hoef je niets aan de instellingen van de xbox te veranderen .. werkt automatisch
     
  11. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kan niet inloggen op www.xbox.com, meer mensen hier last van?
     
  12. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Hallo

    Ik weet niet of jullie dit probleem ook hebben maar mijn Xbox kan geen informatie krijgen van Xbox Live terwijl ik altijd een goede verbinding heb maar nu merk ik ook dat ik niet kan inloggen op Xbox.com hebben meer van jullie dat????

    Greetz
     
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Weet niet of ik deze vraag in de goede thread post, sorry als ik het fout doe.

    Ik heb voordat ik op vakantie ging op schiphol nog een starterskitje van de oude xbox kunnen kopen, om mijn 360 live abbo weer om te zetten naar gold.
    Nu heb ik gister de code ingevoerd, maar hij geeft steeds een foutmelding. Heb de code wel 20 keer gecontroleerd en hij klopte helemaal maar toch kreeg ik de melding dat ik een foute code had ingevoerd.
    Is het misschien zo dat je met deze setjes alleen een account weer opnieuw van live kan voorzien, en niet verlengen, of heb ik soms een amerikaanse code oid?

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik kom gewoon ingelogd hoor :eek:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2007
  15. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Hey DulleNL ja thnx bij mij doet ie het nu ook weer maar ik had er al vanaf vanochtend last van maardoet ie het gelukkig weer :)
     
  16. scf09

    scf09 Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    En als ik dan de kabel van de pc in de xbox doe moet ik dan nog instellingen veranderen zoja welke?

    want ik heb het al wellis geprobeerd en dan gewoon de gegevens van de computer zoals ip adres en dns 1 en 2 en gateway enzo maar toen gaf ie nog een probleem want toen stond er met het testen bij DNS failed.

    Bedankt alvast groetjes, stefan
     
  17. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de NAT test gedaan en de andere persoon ook.

    Bij komt er bij NAT te staan Moderate en bij de andere persoon strict.. Hij denkt dat er eerst bij hem ook moderate stond.

    hij heeft het altijd gedaan. Tot afgelopen zondag.

    Mvg,
    Cees
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nat moet open staan .. dus ik heb meer info nodig .. router/provider setup .. het is een wonder dat hij het eerst wel deed

    @scf09 - router uitzetten en dan op nieuw proberen .. het moet gelijk goed gaan
     
  19. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij of de andere persoon?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    beide
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina