Medal of Honor Airborne.

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 18 jan 2006.

  1. Hero of Dragons

    Hero of Dragons Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Merkte ik ook.Maar wat ik moeilijk vind bij demo's is dat het moeilijk te zeggen is hoever dit van het uiteindelijke product zit.Neem nou de demo van Graw 2,die viel mij toen erg tegen.Toch de Game gekocht,en het is een Top spel.
     
  2. omgpwnsorze

    omgpwnsorze Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    vond de demo erg tegenvallen, maar komt misschien ook omdat de laatste moh die ik speelde Allied Assault was

    vond het eigenlijk een onder gemiddeld spel, geef het een 4,9 ofzo
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    De MOH serie is inderdaad niet al te best. Na het succes van het allereerste deel op de PSX moest alles in eens afgeraffeld worden. Medal of Honor Allied Assault is ook alleen maar goed om de multiplayer, voor de rest zuigt die game ook. ;):)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat je overal kan landen vind ik erg tof en het richten werkt juist geweldig.
    Met de linker trigger ingedrukt en dan met de analog stick naar links/rechts omhoog/beneden leanen.....fantastisch werkt het.

    Ik ben benieuwd hoe de volle game is, of er interessante levels inzit, en wie weet koop ik em nog wel.
     
  5. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik met je eens maar de single player van Allied Assault is zeker niet slecht maar die multiplayer was gewoon fantastisch. Heb het ook vaak met een paar vrienden op een lan party gespeelt:D
     
  6. Calle30

    Calle30 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de demo schitterend. Enneuh, geen enkel van die Italiaantjes riep nog rond na een headshot. Dus misschien iets beter leren mikken ? Trouwens, ik schiet regelmatig met de Enfield en Garand, en het deed mij redelijk realistisch aan.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Eerste 360 review?


    http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=82680

    Eurogamer geeft hem een 8/10 met vooral positief commentaar in de review. Die checkpoint saves zouden idd. een frustatie kunnen vormen in latere velden / hogere moeilijkheidsgraden. Maar verder zijn ze eigenlijk vooral positief gestemd over het spel. Goed begin als je het mij vraagt.
     
  8. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m bij gcshop gepre-ordered voor 54,50
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, een 8 is toch een goed cijfer, tenmisnte voor een review van eurogamer,

    mss later nog is voor 20 euro in de graai bak
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  12. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    de 13e, zeggen ze hier. Maar ach, ik heb er toch geen geld voor nog.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik vond de demo best indrukwekkend. Maar misschien dat mijn beeld en audio setup daarvoor zorgde? Gewoon leuk om ergens in het veld op een dak te landen, daar flink te snipen en dan pas op je objectives af te gaan. Het is eens een keer wat anders dan die oneindige WW2 rail-shooters.
     
  15. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
  16. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dit merk je ook al een beetje in de demo, dat je toch steeds naar dezelfde punten moet voor de objectives, en waar je ook land, die delen van het spel zijn toch steeds ongeveer hetzelfde en vrij lineair. Maar nu ik dat zo lees, realiseer ik me dat pas echt, dat dat vrije landen waar dan ook op de map wel leuk is, maar het is niet zo dat dat nou echt heel veel vrijheid oplevert, omdat je voor de objectives toch steeds dezelfde stukken van het level moet doen.

    En dit stuk geeft dan ook nog eens aan dat het deel wat je doet nadat je ergens geland hebt eigenlijk weinig zin heeft, omdat die gasten respawnen bij de objectives, waar je dus altijd weer dezelfde stukken van het level op dezelfde manier moet doen en wat je daarvoor doet na je vrije landingsplek heeft dus eigenlijk ook weinig zin.

    Dan heeft het zelf kiezen waar je land eigenlijk maar heel weinig invloed op het verloop van het level, dat dan dus eigenlijk nog steeds vrij lineair is, behalve dat je in een rustig of druk gebied kan landen, je wat meer weggetjes hebt om langs te lopen in plaats van 1 weg en je kan soms zelf de volgorde van de objectives bepalen als er meerdere objectives zijn. Dat valt me dan toch wel een beetje tegen.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Dit cijfer slaat echt werkelijk nergens op. Ik schoot een keer een Italiaan neer en die vloog in eens de lucht in, recht omhoog. Echt alsof hij door een groot monster werd opgepakt en de lucht in geslingerd. De fysieke kracht zuigt, kartelrandjes all over the place, lame A.I. en vooral die Eye-Tie's zijn een ramp. Ik schiet op easy een gast recht voor zijn hassen met een kogel of 6 en hij is nog niet dood. Pim Fortuyn zou zelfs nog geleefd hebben in deze game. ;):cool: No Way een 8.8, dan hadden ze dat ook wel kunnen geven voor Two Worlds ofzo. ;):9
     
  18. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    @ Yellow 13

    Dit is een mooi voorbeeld van een spel die je tof vindt..of gewoon niet.
    Ik weet zeker dat ik het een hele toffe game vindt.

    Ik houd van WOII games
    Ik vind de demo tof ( ook al heb ik zeker enkele minpunten gevonden)
    Ik heb de Achievementlijst bekeken en daardoor weet ik ook dat ik het spel een aardig tijdje ga spelen
    Ik vind het lekker spelen en heb niet zoals sommige onder ons hier last van misschieten. Ik mik op iemands hoofd en hij gaat zodra ik raakschiet gewoon neer hoor!?

    Kortom; ik verwacht dat het spel voor mij persoonlijk zo rond de 8.2 gaat scoren.

    Of het daadwerkelijk uit gaat komen merk ik vanzelf.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik wil ook wel toegeven dat ik de game wel leuk vind. Er zitten alleen van die belachelijke kinderziektes in; alsof de game gemaakt is door mijn 1 jarige achterneefje. En ja, ik had ook moeten zeggen dat ik de meeste wel gelijk doodschiet, alleen tussen twee watertonnen door klopt niet altijd helemaal. ;):cool:
     
  20. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog weinig/niets gehoord over de multiplayer. Maps, lag-weinig lag, game play in mp etc. Freeze-tag en dat soort dingen aanwezig?
     

Deel Deze Pagina