Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Fatal Fury en Cyberball 2072

2. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Begint nou wel echt tijd te worden voor Sensibel soccer hoor!!!

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    PUZZLE QUEST! :x

4. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook erg op Puzzle Quest te wachten... Lijkt me ook erg leuk om online te doen.

5. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb me xbox binnen :D, ga nu maar weer Hexic spelen is wel een geinig spelletje

6. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Was er bekend wanneer quake 3 ongeveer komt?

7. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Ja daar wacht ik dus al een half jaar op...:'-(
    Dus vandaag weer niet?

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil Killer Instinct, compleet met opgepoetste graphics en online MP eventueel :cool:

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik wil zoveel maarja

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Vorige week meldde Codemasters dat ze hopen hem binnen 4 weken te releasen. Dus vandaag verwachtte ik hem zeker niet. Dus ik verwacht Sensible Soccer in de komende 3 weken.

De spellen van vandaag zijn wel aardig, maar niet om te kopen. Dat American Football spel vond ik zeker geinig, maar het is denk meer voor Amerikanen. Ik vind het nogal vervelend om steeds een tactiek te moeten kiezen, terwijl ik geen idee heb wat al die tactieken inhouden. Maar ik vond het zeker niet slecht. Maar als ze dan Amerikaanse spellen releasen, dan wil ik liever een honkbalspel ofzow. Voor de SNES heb ik ook een honkbalspel die je met robotten speelt, lijkt me geweldig om zoiets online tegen elkaar te spelen

Fatal Fury speelde wel lekker weg, het ging niet supertraag. Maar zulke spellen doorstaan de tands des tijds minder goed. Ik heb ook geen zin om al die moves uit mijn hoofd te gaan zitten leren. Dan haal je er een stuk meer plezier uit. Maar dan wacht ik toch liever op Virtua Fighter 5 of ik schuif DOA 4 in mijn 360

Maar jah, ik ga niet zitten klagen. Vorige week 2 goede spellen, het kan niet iedere week raak zijn ;) Misschien volgende week weer wat leuke

11. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te wachten dat ze ooit Doom 2 ofzo uitbrengen lijkt me wel tof.
    Die ga ik dan ook meteen kopen.

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Als je lang genoeg wacht (200 sec geloof ik), worden alle muren exits en kun je dus overal snel het level uit (sommige levels zijn de exits enorm moeilijk te bereiken).

Vandaag even met een vriend coop Gauntlet gedaan en heb een dief vermoord, die snelle blauwe mannekes zijn het idd. :thumbs:
    En heb ook die Ghost Recon coop missie gehaald, moest inderdaad met standaard instellingen. \o/
    Eindelijk weer normale gamerscore. _O_

Meende trouwens ergens gelezen te hebben dat enkele arcade spelletjes waren verlaagd in prijs, maar kon het gisteren niet vinden helaas. Vind 800 punten (rond de 10 euro als ik me niet vergis) toch echt te duur voor een spelletje dat je vaak gratis online op de pc kan doen of gratis kan downloaden.
    Helemaal aangezien sommige complete spelen op de Xbazar slechts enkele euros meer kosten. ;)

Laatst bewerkt: 5 sep 2007
  13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Na SoR vind ik Fatal Fury zwaar overbodig!

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Toch maar ff Track & Field gedownload. Elk onderdeel lukt me wel behalve het kogelslingeren (of hoe het ook heet), iemand tips? :eek:. had 1 keer dik over de 90 maar die was NET buiten de baan :'-(. Ik gebruik trouwens het linker pookie die ik heel snel heen en weer tik, werkt voor mij net iets beter.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eitje. Als je net druk voordat de meter helemaal vol zit kom je steeds rond het wereld record. De richting is dan namelijk ook perfect.

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Maar je moet ook nog steeds de goeie kant opgooien, en hoe sneller je gaat hoe lastiger het wordt...

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Iemand zin in een online potje Lumines binnenkort? Ik heb het namelijk online gespeeld tegen een vriend uit Den Haag (kom zelf uit Limburg) en het draaide perfect. Op drie uur spelen totaal geen lag, het was net of die persoon naast mij zat...

Dus heeft iemand zin? Er is echt helemaal geen hond die dit spel online speelt, dus misschien dat het daarom nu zo goed draait (het kan ook aan de updates liggen natuurlijk). Echt zonde dat het zo impopulair is, want ik heb die avond echt genoten. VS online is altijd leuk met dit soort spelletjes.

Laatst bewerkt: 6 sep 2007
  18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee want als de balk vol is gooi je precies rechtvooruit dus hij draait niet meer door. Je weet dus als hij bijna vol is je precies in het midden zit. Alleen de timing is dan belangrijk om bij het wereldrecord te komen.

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Iemand tips voor Hexic 2, battle op Expert? Heb telkens nog maar 5 blokjes (me hoogste was 6 en een beetje) maar dan heeft de tegenstander alles al vol. Echt onmogelijk lijkt het :mad:

20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    ow ok, thnx :) Wou net ff de 9m halen met verspringe: 1ste jump: 8.95. 2de jump: 8.91 :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina