[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berenscheet

berenscheet Guest

niet zo heel lovend;)..maar IMDB gaf een 7.2 als ik me niet vergis maar hostage gaven ze ook een 6.9 terwijl ik die heel vet vond. toch maar kijken dan;).

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, dat was de opzet van de film, maar voor zo'n belabberd B filmscript, is het zonde om een échte stoere acteur te gebruiken. Er zal dan ook wel veel poen zijn neergelegd om hem hier aan mee te laten werken;)

Vergeet niet om bij IMBD ook de plot outline, en eventueel een klein stukje van de review te lezen, dan weet je meer waar je aan toe bent. Cijfers zeggen niet alles. Vooral voor nieuwe films zijn de imdb cijfers heel onbetrouwbaar, omdat er nog maar weinig votes zijn uitgebracht.

3. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wat ook erg vervelend is de laatste tijd is het feit dat (vooral) hollywood films de laatste 2 jaar vaak exorbitant hoge cijfers krijgen van het 'plebs' terwijl ze het vaak echt niet verdienen. Of de filmmaatschappijen huren mensen in om te stemmen op de eigengemaakte film, lijkt het wel op soms =(.

Een vervelende tendens voor een site die al jaren dienst doet als 1 van de meest betrouwbaren onder de reviews en cijfers.

Ik weet dat ik natuurlijk niet van elk genre en elke film zou houden als sommige dan weer wel doen, maar objectief gezien is deze tendens de afgelopen 2 jaar best vervelend voor IMDB. Heb er ook wel topics over gezien op IMDB die het idee bevestigen dat ik ook al had. :)

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zoek nog een goeie enge film (horror) iemand enig advies?

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Saw triologie?

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

1408 is wel geinig, maar 't is niet echt een horrorfilm. Het is wel gebasseerd op een kort verhaal van horrorschrijver Stephen King.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 sep 2007
  7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Daar ben ik het mee eens. Het is echter niet een film voor iedereen, omdat er echt behoorlijk veel dialoog in zit en eigenlijk alleen in de laatste 30 minuten actie zit. Al met al toch een goede film, maar bij lange na niet Tarantino's beste.

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ook Death Proof maar eens gekeken, viel een beetje tegen. Leuk/origineel verhaal, maar de dialogen waren echt niet boeiend genoeg om er met aandacht naar te luisteren. Wel een lekker 'raar' sfeertje over de hele film, weer eens wat anders.

7/10

9. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    K heb trouwens zaterdag 1408 gezien. Man oh man, ik dacht chill Samuel L. Jackson speelt erin. Niet naartoe gaan tenzij je je loopt te ergeren aan alle weirde dingen die er gebeuren. Maarja persoonlijke mening.. Zitten wat schrik momenten in maar that's it. Kan ik beter om 3 uur in het bos gaan rondrennen scheelt me nog wat geld ook! Zou de film een 4/10 geven.

10. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    What lies beneath blijft een hele goede vind ik :)

11. AgentSmith

AgentSmith Guest

Event Horizon. Clausterfobische spanning. Of Cube.

12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    HAUTE TENSION , ART OF THE DEVIL (1 en 2)

13. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    hmm, ik ga zaterdag naar de bioscoop met m'n vriendin, iemand nog tips voor een film?

14. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Planet terror is echt geweldig. Ben k ook heen geweest met mn vriendin.

15. Towel

Towel Guest

Haute tension is vet ja:D Exorcism of emily rose, of Descent. Grudge 2 was ook vermakelijk.

Death proof? Mwah, k vond de dialogen ook nie altijd even interessant. Ze boeide me te weinig om er echt in op te gaan. De actie was leuk, maar ook zo typisch hollywood.
    Dat wijf kon gemakklijk van de voorkap af (ze hadde 1x dikke voorsprong) en als die autos naast elkaar rijden, waarom remmen ze dan niet af en keren ze om?
    . Geef de film een 7.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dat vroeg ik me dus ook af...
    Waarom rem je niet ff als ie naast je rijdt en ga je weer in de auto zitten :confused:

17. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    The Lookout (6,5)
    Prima film over een gozer die door een ongeluk z'n kortetermijn geheugen kwijt is geraakt en betrokken wordt in een bankoverval...

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hm vet dan ga ik die vanavond kijken.

Sunshine

Leuke film met mooie scenes/plaatjes af en toe van het heelal met de zon enzo.

Groep astronouten gaat met een gigantisch ruimte schip, waar voorop een soort bom zit, naar de zon toe omdat deze stervende is. Door de explosie van de bom moet de zon weer op gang komen zodat de warmte de aarde weer bereikt.

Maar niet alles gaat even goed.

Best leuke film, wel wat standaard keuze momenten, maar heb me zeker vermaakt.

7,5/10

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tis niet typisch hollywood, het is typisch Grindhouse, daar gaat de hele film om ;)

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Disturbia

Leuk voor een keer maar ik zou hem niet nog een tweede keer kijken. Vond het verhaal vrij slap en veels te voorspelbaar. Zou Disturbia niet meer dan een 6'je geven

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina