Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Verdorie, nog niet de 1000 gehaald. Wel het slecht einde gezien, erg lijp mensen, maar wel kort. ;)8)

2. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    je moet er nog 12 , je was er nog lang niet dus.....}:]8)

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Fijn dat zo'n moderator dat nog even fijn wil inwrijven. ;):) Ik ga de komend dagen nog wel ff racen door de game, want hij begint nu wel iets te vervelen. Je kent Bioshock gewoon veel te snel vind ik, vandaar dat ik 2 of 3 keer door de game heen wel voldoende vind. ;)\o/

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm uitgespeelt...ik snap die invent achievement niet!! ik heb echt meer dan 100 dingen zeker gemaakt en toch heb ik die achievement niet!!! en ik moet nog 1 secret achievement maar weet niet welke!

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het spel is populair en wordt bejubeld in bijna elke review. Dan gaan altijd veel mensen het spel kopen. Je krijgt dan gegarandeerd een groep mensen die het spel zwaar tegen vinden vallen en niet begrijpen waar al die hype op gebaseerd is.

(Te) beroemd/bekend zijn heeft ook zijn nadelen. Dit soort situaties doet me altijd denken aan de hele hype rondom Lord of the Rings jaren geleden. Geweldige film, geweldige reviews. Iedereen moest hem zien. En dan krijg je vanzelf mensen in de bioscoop die totaal niets om het fantasy genre geven en teleurgesteld de bioscoop uit lopen en de film afkraken. Die teleurstelling heeft natuulijk niets met de kwaliteit van de film te maken, maar komt vooral door het (laten) opbouwen van te hoge verwachtingen door al die positieve reacties. Mensen moeten zich gewoon realiseren dat, ondanks dat iets ontzettend positief gewaarderd wordt, het nog steeds niet je genre hoeft te zijn. Dan is het gewoon niet je ding...

Laatst bewerkt: 5 sep 2007
  6. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    altijd graag gedaan he :): :+

ik ben er zelf ook nog niet hoor , ben hem nu weer opnieuw aanhet spelen voor mijn overige achievements.... :D

7. michel1989

michel1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heey,

kan ik van het laatste level terug lopen naar het eerste deel want als ik in de lift stap kan ik alleen een level verder. ben namelijk vergeten een ls af te maken.

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ja dat kan, gewoon de plaats selecteren met je D-Pad en ernaartoe gaan :)
    Ik heb het spel nu ook zo goed als uitgespeeld, maar ik moet nog een hoop foto's maken om alles te researchen. Denk dat ik die achievement maar eens ga doe als ik door het spel heen rush met een oude savegame ofzo...

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    :thumbs:
    Ik heb ze dus tot nu toe allemaal weten te vinden :)

2 x Shotgun
    1 x Machine Gun

10. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Irony

The player has taken a picture of Sander Cohen's corpse

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    OHJA! Die heb ik vermoord bij zijn kamer! Maar eh....waar was dat ook alweer? :eek: :confused:

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat klopt dus niet. Je moet gewoon saven voordat je Sander Cohen gaat kunt vermoorden in Fort Frolic. Dan kill je hem dus gewoon ff snel, maakt een foto van die gast en die Irony achievement is van jou. ;)

Daarna gewoon je savegame van voordat je Sander Cohen hebt vermoord laden, en dan moet je hem niet weer vermoorden. Want als je hem in Fort Frolic al vermoord mis je later in het spel 2 achievements: je kan dan niet meer in zijn kamer komen, en in die kamer staat een Power to the People machine dus dan kan je ook niet meer die achievement halen voor alle wapens upgraden.

13. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik die kruisboog vinden?? zit al in de 3de level en heb nog altijd die boog niet, of krijg je die pas later in het spel?

14. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij pas in Fort Frolic.

15. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt helemaal.

is een kadootje van Sander Cohen

16. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Voordat ik naar Fort Frolic ging lag er een kado op een bureau, maar toen ik 'm opende zat er niks in. Iemand een idee wat dat goed voor is? :+

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien was dat kado gewoon helemaal niet voor jou bestemd, en had iemand anders dat al voor jou opengemaakt? :+

18. ViperMike

ViperMike Guest

Net uitgespeeld, leuke game maar jammer dat er geen multiplayer is.

19. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    economie gaat achteruit in rapture, sinterklaas moet bezuinigen

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Sinterklaas bestaat helemaal niet! :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.