Ik vind ze gewoon niet echt veelzijdig en gedetailleerd, tis alleen maar levelen door je vijanden aan te klikken en dan wat skills aan te klikken. Vind het veel saaier dan bijvoorbeeld Oblivion.
Weet ik wel, is gewoon een soort Hack-and-Slash, maar geeft meer gevoel van interactie, maar daar is de wereld en alles erin en de missies veel veelzijdiger en gedetailleerder en de dialogen zijn gesproken, maar mss is dat gewoon het verschil met een MMORPG.
Zou ik niet gelijk zeggen, LotrO verhaal is ontzettend uitgebreid en heeft erg sterke dialogen (als je de cutscenes luisterd die het verhaal dus ook eigenlijk vertellen dus ook gesproken!). Verder vind ik de interactie juist bij een MMO veel sterker dan bij de TES series bijvoorbeeld (en ik heb ze allemaal gespeeld) Als je wilt kan ik wel wat latere lvls gameplay laten zien via fraps ofzo (bij LotrO niet zo zeer want mijn hunter is 24, maar zeker wel bij WoW en absoluut bij GW!) zodat je een iets sterker gameplay beeld krijgt.
Graag, ik heb bij Guild Wars een paar aardige mensen ontmoet die me geinvite hebben in hun Guild en me willen helpen als ik de game niet snap, dus dat is wel tof.
nee geen hond speelt deze game nog... ik ben zelf ook gestopt er zijn ook veel te weinig mensen online...
Heb hem ook sinds een week en ik moet zeggen het is best wel een vermakelijke game hoor! Snap er niet super veel van maar dat komt nog wel!
Hoi, ik heb vandaag LOTRO gold edition gekocht bij mijn lokale gameshop en ga ik de game thuis instaleren en alles gaat perfect account aanmaken ook, maar dan komt het PROBLEEM! als ik de game wil starten via de launch button om me Bureau blad opent die de game menu en komt er een melding: The Default Data Center Is Not Availeble toen ik dat zag heb ik dat op google ingetypt maar komt er nog niet uit. Wie O Wie heeft er een idee hoe het moet werken! ik hoor het graag:
Alles wat gratis is wil ik uitproberen. Is een ziekte van me. Nu ben ik op de site bezig met het registratie proces (wachtwoord is te lang! Wacht, nu is het wachtwoord te kort! pff, brakke site ) Daar moet je een username invullen. DulleNL is te kort. moet tussen 8-12 tekens zijn. Nu is mijn vraag voordat ik random cijfers ga toevoegen om de username langer te maken; dit wordt toch niet mijn character name? Anders verzin ik wel even wat anders dan DulleNLe7483w9w
Ik heb het een tijdje gespeeld. Redelijk leuk, alleen zijn de spelers niet zo behulpzaam. Duurde ruim een uur voordat een gozer me kon helpen met een quest.
Ben je dan verplicht quests samen te doen? Ooit zal ik het zelf zien, maar... Ik haat mijn internetverbinding.
Zoek een kin! (guild) Zelf zat ik ook in een kin en dat heeft me echt geholpen. Het is ook erg tof als je samen speelt met andere mensen. Al ben ik wel een paar maanden geleden gestopt met spelen, ik was level 25 oid.
Nee, maar het is wel super handig als iemand met een hoger level al weet wat je moet doen, en je dus even helpt .