[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft de maker van het filmpje daar ook zijn beelden er vandaan

2. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    :'-(ik ben geen eikel.

ik snap gewoon niet wat zo iemand motiveert. ik zou het nooit doen met bestaande trailers.

3. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, maar als mensen dat leuk vinden om te doen, laat ze :)
    en je bent wel een eikel :+

4. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nog steeds geen eikel. ik vind het onprofessioneel. het is ook maar een mening he... ze mogen het gerust doen. :):

5. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ergens de verschillen vergelijken tussen een HD tv en een gewonen tv. doormiddel van een filmpje op internet?

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon dezelfde trailers in HD en non-HD bekijken, zijn genoeg sites waar beide formaten van dezelfde trailer op staan. Maar voor de beste referentie moet je zelf voor een HD scherm gaan zitten en de game gewoon spelen. Als je eenmaal HD gewend bent wil je niks anders meer ;)

7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Wat een gigantisch trieste mongolen online zeg. Niet normaal meer. Ik heb twee uur geprobeerd een leuke match te hebben op een van de nieuwe maps maar echt altijd en dan echt altijd word het weer verneukt door mensen die kicken. Bijna het einde ik blij dan krijg ik die achievement en hup kick. Echt iedereen is zo triest dat ze je kicken als je te goed bent. Alle noobs laten ze er lekker in zodat ze stoer kunnen doen met hun score.

Ik had dan in 2 uur tijd ook geen één match kunnen afronden.

Soms zijn er ook van die nerds die op subway heel de tijd gaan glitchen. Ik doe moeite om te winnen sta ik daar 1 tegen vier.

Dit spel had zo goed kunnen zijn...

8. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Doe dat ook geen player match! Player matches zitten vol mongolen die denken dat ze cool zijn.

9. Unrealer

Leuk Bevonden:
    0
    Het was maar een grapje dat van dat ge-eikel :)

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    In Ranked Match ook. :9 Daar zitten veel Fransen, en die zijn ook mongool. Altijd maar schreeuwen, terwijl ze weten dat ik ze niet versta. -_-

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zat net Subway Ranked, iedereen gewoon normaal spelen zit er een klootzak in m'n team die het dus leuk vind om te glitchen, niemand van die andere team wist waar die was en zo bleef het dus maar draw, 25 minuten later hadden ze eindelijk gewonnen. Klootzak die gast, en leaven doe ik niet.

12. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ranker sucks to, je moet gewoon alleen met NED spelen en dan het liefst met mensen in je vrienden lijst.

Voeg me toe als je gewoon voor de Fun wilt Gearzen!

13. Unrealer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voeg je zo wel toe, ik ga zo online :)

14. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    en ranked zit vol met mensen die zichzelf veels te serieus nemen. dat zijn pas idioten.

15. Gorilla J

Gorilla J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In dat geval voeg ik jullie allebei toe laconiek & unrealer ^^, hopelijk leer ik dan ook nog wat, want van die schreeuwende kindjes word ik niet blij :p
    Edit: ik kom er dus nu pas achter dat ik al een week xboxlive gebruik via de router van m'n buren en niet die van ons, lekker handig...

Laatst bewerkt: 5 sep 2007
  16. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Oe dat ging heel erg goed inderdaad, deed het met een vriend die ik het 10 minuten daarvoor had uitgelegd aan de hand van splitscreen. :thumbs: Maar bakte er zelf ook niets van hehe. =( Hij had er inderdaad al snel genoeg van, Gauntlet lukte wat beter met oneindig leven. :lol:

Krijg je trouwens geen achievements als je eerder uit het spel vertrekt of eruit wordt geschopt?
    Doe dat soms wel namelijk, als ik als enige over ben of de teams toch al ongelijk zijn.
    Fransen zijn inderdaad altijd hoerig bezig. :mad:

Laatst bewerkt: 5 sep 2007
  17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Playermatches gewoon spelen met vrienden. Voeg me maar toe als je wilt.
    Heb nu gister 2 van die nieuwe map achievements + Down with EPIC gehaald.
    Nu nog 13x bullet marsh en 19x process :9

18. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Als ze niet weggaan, niet glitches en niet onwaarschijnlijk nep zijn is het toch geen probleem?

19. ViperMike

ViperMike Guest

Ja daar kan ik ook ZO slecht tegen, dan vind ik het echt jammer dat hij en ik maar achter een xbox zitten. Want die mensen kan ik af en toe wel schieten, eerst allemaal popie jopie doen....en dan kicken. En dan hebben ze als smoes van, je lagged. Of er wou een vriend joinen terwijl je met maar 6 man in de game zit.

20. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    ze zeiken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina