mijn live is verlopen en ik ga geen nieuwe halen tot Halo want dan krijg ik een jaar. dus ga ik 1 maand op een andere acount spelen. ik geef de naam nog wel even door. edit: de naam is dg I n00b. dat is dus de nieuwe contactpersoon inplaats van dg I obscure
Alpha Creator is boos? Waarom zou ik naar jou toe komen, dan zie ik daar allemaal ventjes die best zeilig zijn!
nee ben niet boos, je zegt alleen dat me broertje in de clan zit terwijl dat niet waar is, maar denk maar wat je denken wil
ow zo, ik weet genoeg inderdaad! Kmidden in je clan, waarom zo moeilijk erover doen, want ik weet het zeker!!
weet jet het niet. iedereen die dat besteld had. heeft een mailtje gehad at ze alsnog Halo erbij gaven. omdat ze anders veel gezeik kregen dacht ik.
@ Reflex geef nou niet de schuld dat jullie met 3 man speelden want da tis jullie eigen domme fout!!! Dus zeik alsjeblieft niet zo in elk topic zeikt iemand op jou en dat zou vast wel een reden hebben...
Sorry trouwens van gister, maar dg I ritual kwam niet opdagen terwijl hij had gezegd dat hij zou komen. hij heeft ook niet meer gebeld nadat hij zei dat hij niet meer kon. Hij leert hier waarschijnlijk wel van.
de match AoP ( etW ) tegen eOs II wordt gespeelt en we gaan ook nog the ff i furious uitdagen voor vanafond als deze gespelt wordt meld ik dat bij jou deatling
goed nieuws voor jou reflex, me broertje heeft ze account weer terug , nu nog live hoop k voor em, voeg em ma toe als je t nie glooft