Vanaf vandaag is de Xbox 360 Messenger Kit te koop in de U.S. en aankomende vrijdag wordt deze eindelijk bij ons verwacht. Ik vraag me alleen af of er ooit een zwarte versie komt i.v.m. de Xbox 360 Elite, want een witte chatpad op een zwarte controller lijkt me niks!
Media Markt krantje (van Groningen, landelijk weet ik niet) staat hij in voor 30euro. Niet gekeken wanneer het ingaat..
Geld voor de volgende Media Markten Alkmaar, Almere, Alphen aan de Rijn, Amsterdam ArenA, Arnhem, Bergen op Zoom, Breda, Cruquius, Den Haag, Ede, Eindhoven, Enschede, Groningen, Heerlen, Hengelo, Leeuwarden, Maastricht, Middelburg, Rijswijk, Rotterdam Alexandrium, Rotterdam Centrum, Utrecht, Zoetermeer & Zwolle Bron: Budgetgaming.nl
Heeft iemand die Messenger Kit al hier in de winkels gespot ? Wil er namelijk zo snel mogelijk eentje halen, liever vandaag als morgen nog
Binnen! Headset die erbij zit is echt een stuk chiller dan de oude qua knopjes! Maar toch geef ik de voorkeur aan de Wireless MM Rotterdam Centrum @ €29.99
Eerste indrukken zijn: - Wow! Witte lampjes eronder - Wow! Als je op oranje drukt een oranje lampje! - Wow! Als je op groen drukt een groen lampje! Maar ff serieus: - Sluit netjes aan zeg! Zelfs die deelnaad loopt mooi over. - Tikt lekker met je duimen. - Het oproepen van het kleine messenger schermpje is echt makkelijk, werkt nu ook goed met meerdere chatsessies tegelijk, ook gewoon in-game. - Zit echt niet in de weg met gamen. Je hebt eerder meer grip onderaan. Waar je pinken normaal geen grip meer zouden hebben, kan je nu nog vastgrijpen. - Ziet er eigenlijk ook wel kick uit. Weer is wat anders he