ik heb een acer aspire 7520 laptop en heb sinds twee dagen een heel gek probleem met vista. Ik had world of warcraft geinstalleerd zonder problemen. Echter de dag erna begon mijn laptop uit zichzelf van resolutie te wisselen, in plaats van de maximale 1440x900 gaat ie enkele seconden na het opstarten uit zichzelf naar 1024x7xx. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
vandaag dus Vista Home Premium op me PC Gegooit, maar nu krijg ik MSN maar niet aan het werk. elke keer als ik probeer in te loggen krijg ik een Foutcode: 81000378, dat de MSN servers zeg maar plat zijn terwijl dat niet eens zo is, maar als ik naar de Opties ga en naar Verbinding krijg ik te zien dat ik geen verbinding heb met het .Net Messenger Service, maar goed ik heb al heel wat rond Gegoogled maar niet echt iets kunnen vinden dat eigenlijk werkt. maarja voor de rest werkt Vista veel maal beter dan XP, echt vet
Er is via Windows Update een Hold 'Em pokerspelletje te downloaden voor Vista Ultimate (NL) gebruikers, ik denk ik meld het even voor de pokerliefhebbers
Nope, maar ik deed me PC weer even aan en opeens werkt MSN het :/ achja vaag. maarja ik ben toch maar voor de Retail gegaan anyways, dan hoef ik ook niet steeds een nieuwe OEM te kopen waarneer ik een nieuwe PC koop
Iemand dit al uitgeprobeerd? http://windowsultimate.com/blogs/extras/archive/2007/03/14/windows-dreamscene.aspx Lijkt me best wel leuk, het vreet alleen CPU kracht denk ik maarja met duo/dual/quad cores kunnen het wel. Ik heb zelf geen Ultimate, maar dat heb je ook niet nodig om Dreamscene te draaien.
Zit nu ook voor het eerst op Vista (Ultimate), en ziet er echt mooi uit. Mn laptop heeft ook geen enkele moeite met het programma. Alles loopt rete soepel.
Is al wat op gevonden. Wat bestandjes toevoegen en je kunt het op Home Premium ook. http://www.techzine.nl/tweaks/561/DreamScene-voor-Vista-Home-Premium-en-Business.html Heb het zelf ook gedaan. Gebruik het alleen niet. Niet interessant genoeg. Ik heb liever gewoon een mooie wallpaper dan wat bewegends.
heb dus gister een neiuwe pc aangeschaft de hp pavilion slimline s3000 compleet pakket voor €930. bevalt goed maar vind windows vista wel wat traager dan xp kan dat kloppen
Heb ik juist niet, had hiervoor XP PRO. Opstarten en afsluiten gaat aanzienelijk sneller, maarja kan allerlei redenen hebben waaronder hoe vol je schrijf staat, cpu snelheid etc.
Het bestand of de map bestaad niet. Die error krijg ik als ik een map wil renamen, en ik kan ook geen mappen copy/pasten. Iemand een idee ? //Een reeboot helpt dus niet, al 3 keer geprobeert.
oke na gaat niet echt slomer maar heb het idee dat het beter kan. Kreeg trouwens bij de computer ook een draadloze muis en tooetsenbord van hp. nu doet het toetsenbord een beetje raar als je de w tikt krijg je er soms twee en soms reageerd die helemaal niet. heb al nieuwe batterijen en staat er niet ver van af. Ligt dit aan vista of aan het toetsenbord?
Zelfde hier. ben nu geinstalleerde updates aan het verwijderen. Maar misschien heeft iemand een oplossing?
Sinds vanmorgen werkt mijn Windows Media Player niet meer Als ik hem opstart geeft hij aan: ''Windows media player werkt niet meer, er is een probleem opgestreden waardoor het programma niet meer goed werkt en u krijgt een melding als er een oplossing beschikbaar is'' Bekend probleem?