Windows Vista

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Vallandu, 13 dec 2006.

1. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een acer aspire 7520 laptop en heb sinds twee dagen een heel gek probleem met vista. Ik had world of warcraft geinstalleerd zonder problemen. Echter de dag erna begon mijn laptop uit zichzelf van resolutie te wisselen, in plaats van de maximale 1440x900 gaat ie enkele seconden na het opstarten uit zichzelf naar 1024x7xx. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

2. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    vandaag dus Vista Home Premium op me PC Gegooit, maar nu krijg ik MSN maar niet aan het werk. elke keer als ik probeer in te loggen krijg ik een Foutcode: 81000378, dat de MSN servers zeg maar plat zijn terwijl dat niet eens zo is, maar als ik naar de Opties ga en naar Verbinding krijg ik te zien dat ik geen verbinding heb met het .Net Messenger Service, maar goed ik heb al heel wat rond Gegoogled maar niet echt iets kunnen vinden dat eigenlijk werkt. maarja voor de rest werkt Vista veel maal beter dan XP, echt vet

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Misschien een Norton of Firewall in de weg?

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is via Windows Update een Hold 'Em pokerspelletje te downloaden voor Vista Ultimate (NL) gebruikers, ik denk ik meld het even voor de pokerliefhebbers :)

Laatst bewerkt: 30 aug 2007
  5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Nope, maar ik deed me PC weer even aan en opeens werkt MSN het :/ achja vaag. maarja ik ben toch maar voor de Retail gegaan anyways, dan hoef ik ook niet steeds een nieuwe OEM te kopen waarneer ik een nieuwe PC koop

Laatst bewerkt: 30 aug 2007
  6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
  7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Is er al lang hoor, heb de mijne al vanaf begin maart voor de Nederlandse versie ;).

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan goed zijn, maar dan heb ik het toch maar even gemeld....ik wist het niet namelijk ;)

9. JeePee

JeePee Guest

Zit nu ook voor het eerst op Vista (Ultimate), en ziet er echt mooi uit. Mn laptop heeft ook geen enkele moeite met het programma. Alles loopt rete soepel.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je hebt wel Ultimate nodig hoor, ik kan het volgens mij niet met mijn Home Premium.

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
  13. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    heb dus gister een neiuwe pc aangeschaft de hp pavilion slimline s3000 compleet pakket voor €930. bevalt goed maar vind windows vista wel wat traager dan xp kan dat kloppen

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Heb ik juist niet, had hiervoor XP PRO. Opstarten en afsluiten gaat aanzienelijk sneller, maarja kan allerlei redenen hebben waaronder hoe vol je schrijf staat, cpu snelheid etc.

15. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Het bestand of de map bestaad niet.

Die error krijg ik als ik een map wil renamen, en ik kan ook geen mappen copy/pasten.
    Iemand een idee ?

//Een reeboot helpt dus niet, al 3 keer geprobeert. :mad:

Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  16. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    oke na gaat niet echt slomer maar heb het idee dat het beter kan.

Kreeg trouwens bij de computer ook een draadloze muis en tooetsenbord van hp.
    nu doet het toetsenbord een beetje raar als je de w tikt krijg je er soms twee en soms reageerd die helemaal niet. heb al nieuwe batterijen en staat er niet ver van af. Ligt dit aan vista of aan het toetsenbord?

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    toetsenbord uiteraard..

18. alleycat

alleycat OnlyInItForTheMoney

Leuk Bevonden:
    0

Zelfde hier. ben nu geinstalleerde updates aan het verwijderen. Maar misschien heeft iemand een oplossing?

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Sinds vanmorgen werkt mijn Windows Media Player niet meer :mad:

Als ik hem opstart geeft hij aan: ''Windows media player werkt niet meer, er is een probleem opgestreden waardoor het programma niet meer goed werkt en u krijgt een melding als er een oplossing beschikbaar is''

:'-(

Bekend probleem?

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen problemen met Media Player hier :eek:

Deel Deze Pagina