Online Gamestore - Ervaringen, prijzen, levertijden.. etc...

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Toeval? :lol:

Ik heb mijn ervaringen met bol.com en zal zeker niet op hun stemmen :eek: (zo veel bestellingen die veels te laat werden verzonden...., blijft jammer dat hun de enige zijn met producten waar ik steeds naar op zoek ben anders zou ik wle bij iemand anders bestellen :mad:)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Bij mij is nog nooit een bestelling te laat aangekomen :eek:

3. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    bij mij ook niet, bestel al enkele jaren af en toe wat bij ze, nog nooit problemen gehad. Ook ideaal dat je daar met acceptgiro kan betalen, wat niet elke site doet.

en ik vermoed dat je sowieso een uitzondering bent cookie, want vorig jaar zijn ze verkozen tot beste winkel. Hoor ook eigenlijk nooit echt slechte dingen over ze. En nogmaals...hun oplossing van het Halo 3 probleem is bijzonder netjes:)dat was eigenlijk mijn reden.

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog nooit problemen gehad met Bol.com :eek: Altijd alles bezorgt op de releasedag, netjes in de seal, nooit de verkeerde bestelling aangekomen ofzo....gewoon top ! :)

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Bij mij ook niet, behalve als er al een levertijd van 3 dagen ofzo bij stond. Dat werd dan soms wel 5 dagen ofzo.

Maar bij direct leverbaar etc klopt het altijd 100%.

En ja ook ik heb weer op ze gestemd. Goede aktie van ze, hielden ze vast in hun achterhoofd toen ze ons matsten...:9

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Met als gevolg dat ik hem een maand later pas kreeg.

Dit is me al een paar keer overkomen wat erg jammer is. Ik had 1 keer een mail gestuurd omdat het wel heel lang duurde en toen kreeg ik gelijk de volgende dag een mail terug dus dat was wel netjes van zo'n groot bedrijf maar verder bestel ik er alleen nog maar als het ergens anders niet te krijgen is.

Maar misschien ligt het gewoon aan mij (....) want als er staat: voor 9 uur besteld in huis heb ik het ook altijd pas 2 dagen later :mad: (of ik bestel met ideal of acceptgiro maakt niks uit)

Lijkt trouwens wel zo of ik een gigantische hekel heb aan bol maar heb er al zo ongelooflijk veel besteld en bestel er al heel wat jaren dat ik vanzelfsprekend ook een aantal mindere ervaringen ermee heb.

Laatst bewerkt: 6 sep 2007
  7. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    nou dan....als je er al zoveel besteld heb dan is af en toe een misser niet erg, is zelfs (statistisch) te verwachten he:)

anyway, bol.com...toppie joppie (zo, nu heb ik wel genoeg positief geluld over die site, wil ook niet overdrijven ;))

8. TariQtricK

TariQtricK Back to gaming!

Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere service bij Van Leest........

Ik heb 'r Splinter Cell Double Agent besteld. Krijg zo'n kaartje thuis gestuurd dat de game gearriveerd is en ik 'm kan komen ophalen.

Ik ga vroeg de deur uit, op weg naar het centrum. Ik denk "yeaah ik kan SC eindelijk spelen", kom ik daar aan, kijkt die gozer in het doosje, zit de DISC er GVD niet in. :mad:

Hoe is 't mogelijk.... wordt er gebeld naar Amersfoort, en ja, de dics ligt daar nog. Vraagt ie of ik naar Amersfoort wil reizen om het op te gaan halen of dat ze 'm richting VanLeest A'dam moeten sturen en ik 'm dan woensdag pas kan verwachten.

Ik heb een WEEK OVS dus dat wordt wachten tot woensdag.

9. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had erop gestaan dat ze 'm naar je huis adres zouden sturen.

Dit is natuurlijk geen service....ophalen in Amersfoort =( zijn ze gek geworden ?

10. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Game Mania verovert Nederland!
    http://www.gamemania.nl

Hehe eindelijk een gameshop in leeuwarden \o/ is het trouwens wat Game Mania ?

11. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    even een vraag:
    Ik heb Halo 3 bij Nedgame.nl gepre-ordert, maar als je bij Nedgame.nl pre-ordert, hoef je dan geen verzendskosten te betalen?

12. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Zoek het antwoord.... :+

13. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ah bedankt :thumbs:,

ik heb het gezien (dat ik dat niet eerder heb gezien :))

14. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Idd Eindelijk \o/ Dat ander winkeltje is ook om te huilen. Game island of zo.

Maar nu ff iets anders. Tering wat heeft Dynabyte een slechte service. Staat er mooi op de rechterkant als u voor 5 uur 's middags besteld volgende dag in huis. Nou ja mooi niet. Ik heb vorige week vrijdag een Logitech Z-5450 besteld en ik had nooit meer wat van gehoord. Geen bevestiging of iets dergelijks, maar wel zijn mooi mijn centjes weg. Nu heb ik vandaag maar eens naar dynabyte gebeld en leggen ze de schuld bij mij dat ik geen e-mail adres heb opgegeven. Nou volgens mij ben ik niet zo idioot om een veldje over te slaan... Dat mijn Z-5450 nog niet verstuurd en zo is is omdat het ding niet op voorraad is. ZET DAT DAN OP DE WEBSITE denk ik dan bij mij zelf. Er staat helemaal niks op de hele website van dynabyte dat dat ding niet op voorraad is. Volgens die gast die ik aan de telefoon had krijgen ze de Z-5450 volgende week weer binnen. Dus ik heb er waarschijnlijk 2 weken op moeten wachten. Fijne service hoor...

15. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik mag die lui niet van Game island stomme duiters :+

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Slecht geprogrammeerde site. Als je verplicht bent om een email adres in te vullen, dan behoor je een melding te krijgen als je vergeten bent om het in te vullen!

17. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Consoleshop haaal ik altijd mijn spellen!
    Of andere game benodigdheden...

Voor half 9 besteld volgende dag gegarandeerd (90%) in huis! Echt super.

Service en alles ook goed. Prijs is ook goed.

Echt hele goeie ervaringen ermee.

19. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook... Maar zoiezo wel slecht dat ze niet op de site hebben staan wat ze op voorraad hebben en wat niet en er dan toch nog leuk naast zetten voor 5 uur besteld volgende dag in huis. |:-

20. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    De prijzen verschillen nauwelijks van de gangbare prijzen in 'normale' winkels, dan zie ik geen enkel voordeel om bij consoleshop te bestellen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina