Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als je met live connect krijg je gelijk de updates weer binnen.
     
  2. Gerben_S

    Gerben_S Alias gerben

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks, dan maar afwachten totdat ie kapot gaat :confused: Best stom als je dr over nadenkt :p
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Waarom wachten?
    Op laten halen die hap, meteen!
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zo, en nu ben ook ik de lul.
    M'n launch 360 begon met iedere game zwaar te haperen.
    MS gebeld, direct labels gehad.
    Pakketje ligt nu klaar om opgehaald te worden.

    Best hoerig, precies op de dag dat m'n LCD na 70 dagen reparatie weer terugkomt, begeeft m'n 360 het...
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Clearen van de cache van bioshock alleen, gaat anders dan de via jouw beschreven manier (die cleared alle cache).

    Bij bioshock moet je bij het opstarten de linker en rechter button (LB/RB) inhouden totdat het 2K logo verschijnt.

    Trouwens bij die algemene manier worden nooit system updates gedeleted, aangezien je die niet kan deleten. Zit namelijk ook in de bios enzo van de 360. Alleen game content gaat weg volgens mij.
     
  6. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    idd , je bent genaaid en toch alleen...... (met lcd dan) 8)
     
  7. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    toch ook niet normaal dat je cache moet legen voor het kunnen spelen van een spel, wat een gepruts allemaal.
    Nou lees ik op andere site dat de update voor bioshock framerates drops veroorzaakt.
    microsoft is lekker bezig =(
     
  8. Bart009

    Bart009 BeeYou

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Was net een demo aan t downloaden toen all of a sudden mn beeld helemaal begon te ruizen en begon te rekken. Heel vreemd, heb het kanaal even gezapt en het lag dus alleen aan de 360.

    Teon ik m uit wilde zetten gingen alle ledjes en knopjes op de console uit. Het beeld ging op mn LCD ook netjes uit. Alleen de engine van de 360 bleef vrolijk doordraaien.

    Toen ik opnieuw op de I/O drukte ging ie weer volledig aan en was het ebeeld ook weer correct.

    Iemand eerder dit gezien? Ik ga er sterk vanuit dat ik van de week kan gaan bellen omdat ook mn 2e 360 het heeft begeven :confused: (erg eigenlijk, in 10 maanden 2 van die dingen verslijten)
     
  9. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    leg mij eens uit waarom dit de schuld is van microsoft terwijl de game van 2K is....?:confused:
     
  10. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    microsoft keurt die troep toch voordat het op zijn eigen troep word uitgebracht, of niet?
    de zogenaamde quality seal...
    waarom is er dan een update nodig?

    en trouwens je moet toch cache van de hardware legen, heeft de software toch niets mee te maken?
    dat 2k het dan met een update upf*ckt zal ergens ook wel met de ozo vertrouwbare hardware van ze te maken hebben.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2007
  11. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer kan je een spoedreperatie aanvragen? Zit nu al 3 dagen op die stickers te wachten. Als dit al zo lang moet duren zal de reperatie ook wel erg lang duren, echt slecht geregeld daar.
     
  12. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    zal maar even bellen, die labels hoor je volgens mij binnen paar uur via de mail te ontvangen ( max 24 uur )
    spoedreperatie word je aangeboden
    inmiddels krijgen mensen al met 6a7 dagen een vervengend exemplaar teruggestuurd ( max is weer 15 werkdagen ipv 25 geloof ik )
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveelste kapotte xbox 360 is dit? ik zat op 5 en ik geloof dat vanaf 3 keer een defecte xbox 360 je dit kunt aanvragen.

    heb je die stickers via je email of via de post aangevraagd? bij mij duurde via de email te lang, na 5 dagen had ik nog niks.. gebeld, nog een keer proberen.. 3 dagen later weer niks.. dan maar via de post gedaan, en stond UPS ineens voor de deur :confused:

    Hoe dan ook, als je al te lang wacht op de stickers of het is je 3e xbox of meer, dan heb je denk ik recht op een spoedprocess.. weet het niet zeker.
     
  14. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft geen zin om naar spoedprocedure te vragen want je hebt 'm standaard weer binnen 15 werkdagen retour, dat is de termijn van de zogenaamde spoedprocedure.
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Jemig en hoeveel updates komen er wel niet voor pc spellen uit... En ja ook voor Bioshock PC
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar BioShock draait op de PC wel stabieler als op de 360 lijkt het. Tenminste, verhalen over framedrops/low-res textures etc. voor of na de update....ik heb er allemaal geen last van :eek:
     
  17. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel toch niet op een pc ofwel?

    het schijnt

    maar ja let maar niet op mij ik heb geen goed woord meer voor microsoft over nadat ik 13 weken lang als een stuk stront ben behandeld door ze.
    Als het goed is word m'n 4e 360 vandaag voor 18:00 uur afgeleverd.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2007
  18. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    hoor net dat ie binnen is het is er 1 met mrf date 2007-08-11 dat is dus augustus 2007 toch?
    straks als ik thuis ben ff kijken welke drive erinzit en 'm gelijk ff flink op z'n staartje trappen ;)
     
  19. Sherman

    Sherman Guest

    Nee 8 november 2007. :)::{|:-
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik kreeg nog gewoon 20 tot 25 werkdagen te horen toen ik vanmiddag belde.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina