Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan niet geld naar andere sturen, alleen auto's.
     
  2. Interpol

    Interpol Guest

    Ik kan in principe wel geld sturen, ik koop een goedkope auto van diegene voor het afgesproken geldbedrag. Indirect dus.
     
  3. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, iemand de discussies gevolgd op FM.net??

    Turn10 wordt helemaal afgefikt over het feit dat "maar" de top 1000 wordt gewist maar meer over het feit dat de credits zijn ingeperkt.

    Denk niet dat ik het spel nog lang ga spelen op deze manier.
     
  4. Interpol

    Interpol Guest

    Ik doe hem al van de hand, als iemand Dirt heeft of een andere leuke spel te ruil moet maar reageren.

    Ik heb trouwens alle wagens uit Japan en Noord Amerika en een hele boel andere, dus als je iets nodig hebt kun je me adden
     
  5. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm zit even te denke hoe ik die race op de Nurburgring ga racen van de Endurance met die Porsches, moet je daar nu 2 X pitsen want na 3 ronden is je tank toch wel leeg , en foutloos rjiden op de Ring is echt moeilijk , ik reed aan het begin in de 3de ronde me voorbumper eraf en m,n topsnelheid lag al direct zo,n 30 km/h lager . en op de helft van de 5de kapot , echt rot 45 min voor niks geraced , ja weet nu dat ik nog voorzichtiger moet rijden , maar wel goed want dit is de toch wel een van de lastigste tot nu toe,

    Heeft iemand deze race al eens gereden en met welke , heb toch maar de 23 versie gekocht voor 300.000 Cr hoop niet dat dat voor niks was , hij is maar 0.1 op schaal van sneller maar op de Ring kan dat best veel schelen.
     
  6. cedricgl

    cedricgl Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ene vraagske
    ik heb een golf 5 gt
    en heb nu een golf R32 gewonen
    kan ik die stukken dat ik gekocht heb op mijn R32 zetten
    zo ja hoe?
     
  7. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    nope
     
  8. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb je m zelf wel ns in het echt gereden? Dan praat je wel anders.:eek:

    Moet je toch minstens 100 rondjes gereden hebben wil je m een beetje kennen
     
  9. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je mega veel op de xbox hebt gespeeld, kun je hem dan zo in het echt een beetje redelijk rijden? Als ik in-car filmpjes kijk dan herken ik het helemaal en zie ik ook zo welke bochten ze zitten..
     
  10. snarfjuh

    snarfjuh Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, je zal niet de eerste zijn die dat denkt en later met zijn wagen van de vangrail geschraapt kan worden 8)
    Geloof me maar, in het echt is het toch heel anders.
    Ik ben er 4 weken geleden nog overheen gereden met mijn eigen wagen.
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    wil je em echt goed kennen, koop dan GT4. komt qua sfeer en bochten het beste overeen. Bij forza zijn sommige bochten zelfs veel anders dan in het echt. PGR3 is ook wel redelijk goed nagemaakt, alleen kan je er met pgr3 een tikkeltje harder doorheen dan normaal 8)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Heb hem al eens gedaan en ik kan je vertellen dat het een kutrace is. Bij mij zit hij vol bugs en die update van afgelopen week heeft ook niks geholpen. Ik kan ook nog steeds niet verder, want ik wil niet halfafgebroken races laten staan en verder gaan met anderen. Het is echt zonde dat ze nog niks aan de bugs en die kut ai gedaan hebben. ;):mad:
     
  13. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Kun je ook vaker een baan rijden voor geld, of krijg je dan maar 100 credits ofzo? Ben beetje an het tunen enzo en dan kom ik vaak geld te kort omdat ik veel auto wil proberen. Speel toch niet live dus als je bijvoorbeeld een driver huurt kun je die dan bijvoorbeeld een paar keer een endurance laten racen ofzo?

    greetz
     
  14. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep dit kan, je kan alle races zovaak doen als je wilt. Je krijgt echter maar 1x de bonus voor het finishen van een geheel toernooi. Je kunt dus ook niet meerdere keren de prijzenauto's winnen.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad ja, ik merkte 't verschil toen ik er ook 's overheen wou scheuren. XD
     
  16. Jigsaw X

    Jigsaw X Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Snik snik, ik heb het spel (alle races) vrijwel uitgespeeld maar niet genoeg credits om alle auto's te kopen...moet nog vrijwel alles uit azie en een aantal dure jonges uit de us.

    Kan iemand me credits sponsoren via het auction house of enkele dure auto's uit azie sturen naar de gamertag: Jigsaw XIII

    Dank u.
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Iemand enig idee waar ik die code voor de limited edition auto's kan invoeren? Ik heb de FM2 Faceplate gekregen, en daar zat een code bij met 25 tekens, dus ik ga er vanuit dat het de limited edition wagens zijn. Kheb al proberen in te voeren bij Prepaid Card en bij Memberships, maar kreeg bij beide een foutmelding.
     
  18. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij gewoon bij redeem code is het marketplace tabblad
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Juist :)
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Geen LE auto's, maar de Forza Theme. Ook leuk, alleen wat is die guide ontzettend lelijk :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina