Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Kun je hem niet hacken?

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    *cough5744cough*
    Niet doorzeggen ;)

3. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die staat ergens in een audio diary op de 1ste of 2de verdieping

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Klopt ja, maar sommige mensen zijn lui :+ .

5. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, begin het nu wel een beetje vermoeiend te vinden om dat special item in Arcadia bij elkaar te zoeken. Het water heb ik al allemaal (denk dat ik daar zelfs het dubbele aantal van heb uiteindelijk), maar van dat enzym wordt ik gek, ben die ruimte beu, moet er nog een. Steeds die splicers in je nek daar.

Naja, bijna klaar mee. Blijft een vet spelletje, mijn vriend speelt het nu ook, ligt iets achter op mij, is wel tof om dat alle radio messages nog eens te horen, veel dingen vallen dan pas echt op zijn plaats.

6. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je in de eerste level de achievement halen voor fully researched?Want ik heb echt alles afgezocht.Hoop niet dat ik opnieuw moet gaan zoeken.(Ben pas met game begonnen en heb 8 uur over de eerste level gedaan.Echt alles afgezocht en alle little sisters gered.)

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me niet he, aangezien je later ook pas vijanden te zien krijgt,

ga gewono spelen, en hou je camera stand-by als je een vijand ziet, en je kan altijd nog teruggaan in de levels om alsnog die research achievement te halen,

probeer wel alle security camera's , bots, en turrest achievements te halen,

en over die manier om die update te verwijderen,

volgens mij kon je het cache wissen ( of awt dan ook ) van je 360,

vraag alleen niet hoe

8. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff spel speelt nu echt kut met die update, constant hapert het spel en mijn xbox kan elk moment vastlopen. Dit wordt de komende dagen wat minder Bioshock spelen, tot er een oplossing voor het probleem is. Heb namelijk geen zin in een Ring of Death en alle heisa die daarbij komt kijken.

9. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maak je daar maar geen zorgen over.bekijk me gamerprofile maar;).En ik haal echt alles uit dit spel wat er in zit.Ik bekijk alle kamers en heb zover alle geluidsbanden:).Echt heerlijk spel.Nu al 12 uur bezig geweest met 1ste en 2 de level(nog steeds bezig met 2de level).Moet nog 1 big dady verslaan in level 2.En dan heb ik al 5 little sisters gered.

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb nergens last van met de update, raar :confused:

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet speel perfect! Maar eh iemand een idee hoe ik nu nog aan adam kan komen of nog een turret kan researchen....

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Improves stability? :+
    Lijkt er niet op, als ik dit allemaal zo lees.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Er is een tonic waarmee je 2x kunt zoeken. Dus als het item wat je zoekt er niet bij zit kun je op RT drukken (weet het niet zeker of het die knop is) en dan krijg je andere loot. Het kan dus zijn dat je dan mindere of geen loot krijg maar kan ook zo zijn dat je betere loot krijgt. Zo heb ik het water en enzyms gehaald.

Bij mij is (zonder de update) de game al regelmatig vast gelopen als ik een tonic oppakte. Als dan het schermpje zou komen waarop uitgelegd werd wat de tonic deed en waar ik hem tevens kon ruilen liep hij vaak vast. Dus moest ik iedere keer saven als ik er 1 oppakte...

Als je ze allemaal al kapot hebt gemaakt kan het denk ik niet meer. Ik kwam er ook laat achter, want ik dacht dat ik alleen de mensen moest researchen voor de achievement maar gelukkig kwamen er nog genoeg om ze allemaal te researchen. Je zult anders moeten backtracken en kijken of je er nog kunt vinden. Probeer zo dicht mogelijk bij ze te stan en laat ze je ook aanvallen dan krijg je meer punten. 4/5 foto's per turret moet mogelijk zijn. RPG turrets en Machinegun turrets vallen beide onder turrets.

Laatst bewerkt: 7 sep 2007
  14. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Reply ook maar even in spoiler:
    Die heb ik inderdaad bij me. Vind hem zowiezo erg handig. Ik zit nu in die kamer met al die wespen. Elke keer die rook aanzetten, snel wat beehive's onderzoeken voor enzyms en ondertussen 2 splicers in je nek. Snel terug omdat de wespen weer terug gaan komen, daar vast te komen zitten bij de trap (ik loop meestal achteruit ivm die splicers) en dan weer van voren af aan. Vlak voordat ik de laatste had doodgaan... Naja, vanavond of morgen snel die laatste pakken, en dan weer lekker verder, blij dat ik dan van die wespen af ben.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja in de bijenkorven kun je idd alle enzyms vinden dacht ik. Verder is de tonic later ook handig als je items moet hebben voor te inventen of als je items / geld krijgt waar je niks mee kan of als je al op het maximale van die items / geld zit.

16. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    das iets waar ik nog iet aangedacht had , verklaard ook gelijk waarom ik die invent achievement niet haalde....8)

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Op een gegeven moment had ik zoveel spullen bij kon ik meteen 80 items tegelijk maken. Lag daar de hele vloer vol omdat ik er maar 5 tegelijk mee kon nemen en liep het spel bijna vast ;)

18. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga het vanavond gelijk uitproberen.....eerst mijn CE ophalen die ik toch nog heb weten te bemachtigen....

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    _O_

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Heb net Ryan "aangepakt" (lekker vaag gehouden om spoilers te voorkomen) en ben nu in... Olympian Heights? Volgens mij niet heel ver meer van het einde. Toch moet ik nog best veel wapens upgraden, plasmids verzamelen, ammo inventen en ook nog moet ik de nitro en rosie foto awards binnen halen. Nog veel werk aan de winkel dus.

Wat een super plotwending trouwens. Luister ook naar dat bandje waarin jij de nek omdraait van een... best gruwelijk en treurig tegelijk. :)

Laatst bewerkt: 7 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina