Gamen met een Beamer [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Als het op voor mij een gunstige tijd beschikbaar is met een mooie prijs dan ben ik ook van de partij.
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zou zeggen: Neem hier eens een kijkje.
     
  3. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een gunstige tijd? Bij mij komt het eerlijk gezegd ook beter uit als we 4-5 weken verder zijn...

    En wat is een gunstige prijs? De eigenaar van HT forum verkoopt ze ook. de ISF versie is 1385,- en de normale versie is 1285,-. De ISF versie wordt dan bij 0, 1000 en 2000 uren opnieuw gratis gecalibreert. Lijkt me opzich een mooie deal voor een ISF beamer. :9 Ik denk dat hij wel mee wil doen bij een eventuele powerbuy, hoewel ik geen idee heb wat de korting dan zou zijn...
     
  4. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    offtopic,
    heeft ie gewoon de spam-troffee van xbw gewonnen!!!!
    Ben trots op je ouwe\o/
     
  5. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik waarschuw je alleen heur.. je moet het zelf weten \o/
    Zelf zou ik ook wel een barco bak willen hebben maar ik weet bij god niet waar ik dat ding moet laten, plus mijn energie rekening wordt dan nog hoger dan dat hij nu al is :+

    Ik lees trouwens alsnog dat er inbrand gevaar is hoor (welliswaar minimaal maar als je bijvoorbeeld elke dag dezelfde game speelt (wat bij mij ongetwijfeld zal gebeuren met halo 3..)) , zoals spotmatic zegt het gaat om velle kleren ( zoals wit (voor die plekken moeten alle kleuren bijeenkomen)) en bij veel spellen heb je een contstante hud ...
    Gears of war volgendsmij ook (voorbeeldje), het wapen dat je in je handen hebt en de ammo links bovenin...

    Maar nogmaals; het is alleen een waarschuwing hoor, ik raad het je niet sterk af ofzo hoor, ik zeg alleen dat je op een aantal dingen moet letten :) Een barco is namelijk best ultimate :D
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou over enkele weken ook mee kunnen doen ;)
    Ben ook opzoek naar een TW700 namelijk! En als we een gunstige prijs ervoor kunnen krijgen is iedereen blij :b:
     
  7. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag daar dat je naar Rome gaat, dat wordt echt fun man\o/\o/
    Ik ben zelf vorig jaar de 1e schoolweek naar Rome geweest, een week erin en 2 dagen reizen(24 uur in de bus sux)
    Maar het is daar echt geweldig, eten kan je best goedkoop krijgen en het is zo lekker warm, en het avondleven is echt OP, zo druk.
    WEl uitkijken voor dieven, ik heb meerdere malen handen uit m'n zakken geslagen lol.

    Anyway, just have fun there _0/
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2007
  8. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is enkele weken? Kan je een datum noemen?

    Ik stuur de eigenaar van HT forum gewoon een PM welke korting hij geeft bij 5-10 TW700, zie wel wat hij zegt. Nee heb ik en ja kan ik krijgen :)
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik heb besloten. Mijn vader en moeder vinden het namelijk niet erg als ik een CRT beamer ga kopen, als ik een beetje meer aan school ga werken dan ik nu doe. Maar echter een LCD beamer is stukken duurder (2ehands zelfs) en daar zullen ze niet echt blij mee zijn. En de grootte zal ze geen zak uitmaken want hij komt toch op mijn kamer te staan :D Het zal de Barco 500 worden. Ik zal alleen nog wel wat afstelhulp nodig hebben. Misschien kan ik iemand van het HTforum strikken en anders de vader van een vriend van mij (die hebben ook een CRT).
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Succes er mee. Ben wel erg benieuwd wat je er van gaat maken :) We verwachten uiteraard een uitgebreid verslag en foto's van de energierekening ;)
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1

    Het zou nu al kunnen, mits er een aardige korting is, heb de TW700 al voor 1070 gezien namelijk op kieskeurig ( al dan niet ISF )
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Het hangt bij mij een beetje af van hoe snel iemand mijn drumstel koopt. Maar sinds deze tegen de 3000 euro op moet brengen gaat dat niet zo snel. Moet net die ene persoon tegen komen. Niet dat ik 3000 euro voor een beamer heb, er moet namelijk wel een nieuw electronisch drumstel komen.
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Een verslag en foto's van de energierekening? Ben je daar zo benieuwd naar? :+ Maar ik heb nu toch nog geen geld. Over een maandje of 2 ofzo.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    was ook maar een geintje, maar waar ik wel erg benieuwd ben is naar alle perikelen rondom de setup, afstellen ed.

    Vergeet trouwens het scherm niet mee te budgetteren ;)
     
  15. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan misschien een tweedehandse Epson TW600 kopen. 1 jaar oud, dus nog 2 jaar garantie van Epson en 400 uur op de teller voor de prijs van 800 euro... Is dit een beetje goede deal? Ik dacht dat het wel een goede deal was :)
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hmm mijn uitgave moet nog even wachten wegens geldgebrek maar vooral vanwege recente moederattacks (figuurlijk).
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Die ISF heb je sowieso weinig aan. Is niet op eigenaar overdraagbaar en moet elke zoveel honderd uur weer opnieuw gedaan worden.

    //edit tenminste als ze door die gast op het HT forum gedaan zijn.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2007
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Volgende week wil je weer een scootah kopen.
    En de week daarna een eigen Pool.

    Je bent net een soap man. :lol:
     
  19. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ISF afstellen gebeurt door 'die gast van het HT forum' volgens mij bij 0, 1000, en 2000 uur. Het schijnt een hele verbetering te zijn! Dat geloof ik graag, want ik vind het nog verrekte moeilijk om mijn tv/beeldscherm goed afgesteld te krijgen...

    Ik heb hem trouwens ook een mailtje gestuurd wat het ons zou kosten als we er 5 tegelijk zouden kopen. Hij kon in prijs dalen van 1385 naar 1345.. :{ en bij een aantal van 10 tegelijk wordt het 1305. Zelfde geldt voor de niet ISF (1285->1245).
    Had er toch iets meer van verwacht, eerlijk gezegd... Maar goed, die man moet er natuurlijk ook iets aan verdienen :)

    Ik heb een 2e hands TW600 gereserveert. Zondag ga ik kijken of het ook daadwerkelijk wat is \o/
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou dan heb je tenminste wat te volgen he :+

    Maar ik heb meestal van die uitgaven die ik wil doen bij vlagen, maar ik moet toch zeggen dat een beamer er toch de hele tijd blijft inzitten. Ik zeg ook niet dat ik het niet ga kopen, ik mag het alleen niet nu kopen :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina