Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    nee he, weer alleen 1-1 online. wat is dat toch voor flauwekul.

2. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Door de hands-on wil ik toch weer gewoon PES :)

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik ook :D kan niet wachten!

4. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Idd een tegenvaller. Je zou denken dat zoiets tegenwoordig toch te doen is. Begrijp het ook niet helemaal

5. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meer gelicenseerde teams in PES 2008
    Nieuws | 6 september 2007 - Konami heeft wat meer teams bekend gemaakt die volledig gelicenseerd in het Pro Evolution Soccer 2008 zitten. Oplettende kijkers hadden al gezien dat Newcastle United gelicenseerd is, want dat was in de trailer te zien. Verder zijn ook Tottenham Hotspur, RSC Anderlecht, HJK Helsinki, IFK Göteborg, Panathinaikos, Spartak Moskou, Fenerbahce, NK Dinamo Zagreb (de tegenstander van Ajax in de Uefa Cup!) en FC Basel met hun officiële tenues aanwezig.

Het lijstje komt bovenop de clubs waarvan al bekend was dat ze er in zouden zitten, zoals Juventus, AC Milan, Celtic en Porto. Bovendien zullen ook de nationale ploegen van Brazilië, Portugal, Griekenland, Schotland en Ierland in hun originele shirts gehuld zijn. Zodoende wil Konami de meest realistische voetbalgame neerzetten. Met 250 teams en 3000 realistisch nagemaakte spelers lijken ze in elk geval hard op weg.

BRON: INSIDEGAMER

6. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Spurs en Newcastle was al een tijdje bekend geloof ik.. Dacht dat Man Utd nu geen licentie meer had dus dat is wel jammer :mad: AC Milan en Juventus... zijn dat de enige uit de Serie A? Ik hoop maar gewoon de hele Serie A!

edit: Serie A is gewoon volledig gelicenseerd, net als Primera Division, Ligue 1 en Eredivisie...

Laatst bewerkt: 6 sep 2007
  7. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    omg anderlecht met de licensitie omg!!! dat is gewoon de bom

8. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    _O_ Was al een tijdje bekend maar goed voor diegene het nog niet wisten.
    Anderlecht idd de bom! Kan niet wachten om een nieuwe ML te starten en is echt wat talent naar Brussel te halen!

EDIT:

Lijkt erop dat CLUB BRUGGE ook gelicenseerd is op deze nieuwe screens voor PC versie:

http://www.winningelevenblog.com/

2 Belgische Clubs!!!! Woooooooooohooooooooooooooooooooww

Laatst bewerkt: 6 sep 2007
  9. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil eigenlijk Duitsland wel gelicenseerd hebben. Best een goed team, maar die stomme namen en pakken! Dat geldt overigens ook voor de Duitse competitie.

10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Duitse competitie is wederom tot 2010 exclusief voor die pokke gasten van EA.

11. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en Bayern dan?

12. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    even een vraagje ik las op www.pesonly.nl dat er toernooitjes zijn? Ik snap alleen niet echt hoe dat werkt, want het lijkt me echt supertof, of weet iemand een andere site met toernooitjes?
    \ciau

13. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de spelers te klein ten op zichte van het veld!
    Of is de camera gewoon iets verder?
    @jows mss?

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Toen ik de filmpjes keek viel me dat ook op. Mannetje staan niet goed in verhouding met het veld lijkt het wel!

15. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Zit bij overige denk ik (net als in PES6)

16. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Als ik heel eerlijk ben heb ik daar niet eens op gelet. Vond het kwa speelveld niet veel verschillend t.o.v. PES6.

Voor mijn gevoel was er zelfs minder ruimte, maar dat kwam meer door de AI denk ik.

17. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Haha jows gefeli met je 1000 bericht...!

18. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat het bij dit deel nog maar om 1 ding om overtuigd te worden, de keepers. Ik speel PES al sinds deel 2 (en Fifa sinds '98 trouwens), maar ik heb me nog nooit zo errug geërgerd aan de keeper als in deel 6 op de 360. Op de PS2 was de keeper trouwens prima. Na het zien van het 75% filmpje van PES2008 van de vorige pagina houd ik mn hart vast, want die keeper komt daar onnodig uit met 3 verdedigers die de aanvaller aanpakken. Daardoor scoort die gozer makkelijk en das nep. @Jows: Denk je nou echt dat ze dat nog ff snel gaan veranderen...ik denk het niet, maar hoop het heel erg. Want in Fifa heb ik al jaren geen zin meer en ik wil weer een vette PES!

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Had gelezen dat er veel meer ruimte zou moeten zijn :eek: Jammer, had dit namelijk graag gezien.
    Is het nu mogelijk om langere online matches te spelen dan max. 15 min?

20. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het veld echt lelijk in dit filmpje, en de animatie voor de penalty ziet er weer heel nep uit (Henry haalt zo hard uit dat zijn been er achterna vliegt, iets wat je zelden ziet, nooit wordt in pes rustig een penalty ingeschoten)

maar verder heb ik er zin in\o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina