Call of Duty 4: Modern Warfare

Discussie in 'Algemeen' gestart door Inf1nity, 16 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik weet het niet. Hoop het niet

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zou je dus al moeten hebben gezien:

Maar goed... Het is toch maar 24 uur.
    Beter dan een permanente ban. :)

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Stijgt wel heel snel in rang, binnen 1.5 uur speeltijd ofzo zat ik op level 11. Heb nou geen zin meer om Beta verder te spelenO-)

4. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Wordt steeds moeilijker naar mate je hoger komt volgens mij (meer punten moeten halen), en ze gaan uiteindelijk tot level 60 ofzo.

5. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    hier ook geen code gekregen. Tja was te denken :/

6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt al je wapens ook nog upgraden! Kijk maar bij je challenges bij Barrack's ;) Maargoed ik ben op een of andere manier niet gebanned.. Droog :9

7. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Langejan, speel je ook meestal TDM? Voeg mij dan ff t oe aan je friend's list, kunnen we samen spelen :)
    ik woird een beetje gek van in me eentje tussen allemaal amerikanen te zitten :p

Gister zater ze trouiwens te zeiken op mij dat ik niet in amerika woonde:p
    Maar nadat ik overtuigend gewonnenhad, vonden ze het ineens wel goed :p
    Niet echt consequent :p

8. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ok, ik ken inmiddels een stuk of 6 nederlanders in dat spel, dus party's willen altijd wel :9

Heb ook het idee dat wij minder last van lag hebben dan de amerikanen :9

9. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Is die ban al geweest, want ik heb hem nog niet gekregen8)

10. Yamaha R1

Yamaha R1 Guest

Is het normaal dat ik geen bevestigingse-mail krijg van charlieoscardelta.com? Ik heb 5 keer op resend geklikt en nog steeds niks.

11. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Gebruik je hotmail? Want die blijkt hem te blokkeren.

12. Yamaha R1

Yamaha R1 Guest

Dan probeer ik Gmail wel even. Trouwens, hoe zit dat met Gamer.nl? Ik heb me net ingeschreven en ik neem aan dat de 1400 beta inschrijvingen vanaf morgen 12:00 beginnen toch? Kan het snelst om 12:45 achter een computer vanwege school, straks is er niks meer over.

13. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik neem ook aan dat ze morgen beginnen. Vind trouwens wel dat de Nederlanders (en de Belgen) erg genaaid worden met maar 1400 tokens. Ik hoop voor je dat je erin komt Yamaha. Hopelijk word de Europese beta samengevoegd met de Amerikaanse want die krijgt morgen een levelverhoging met nieuwe unlockables.

Beta Update: Level Increase Inbound

Hey Everyone,

Friday morning at 10 am PDT (1 pm EST) we’re going to be increasing the Rank level cap to Level 16. This is going to allow you to rank up and unlock more weapons, more perks, and more features; including Clan Tags (lv. 12). This is the first of several level increases we’re going to do throughout the beta, so keep playing, and I'll keep you informed of incoming updates. Thanks to everyone currently playing for the tremendous amount of feedback we’ve been receiving; Keep sending it, and we’ll see you online!

Bron: FourZeroTwo

14. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    BS: ik heb hem 2 weken geleden mijn token ontvangen, en gewoon op mijn hotmail adress, hij stond zelfs gewoon in mijn inbox!

15. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Rlaxed :) Maar tellen al die XP points ook die je kreeg voor bv challenges? Daarvan kreeg ik zoveel XP maar telde allemaal nie mee omdat ie maar tt 649 kon...

16. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Dan heb je geluk gehad want de laatste 2 weken lees ik vele berichten dat mensen geen email ontvangen en in (bijna) alle gevallen gebruikte ze hotmail. Als ze daarna een andere emailprovider proberen gaat het meestal wel meteen goed. Ik zeg niet dat hotmail ze blokkeert maar er zal toch ergens iets fout gaan waardoor al die mailtjes niet aankomen.
    Nee die tellen niet mee. Je moet er wel een beetje voor werken he:+ De eerste levels heb je zowiezo in een paar uurtjes gedaan.

Laatst bewerkt: 7 sep 2007
  17. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Vals alarm grotendeels:

I’ve seen a few stories circulating today about a huge Xbox LIVE banning related to the COD4 beta. I went and chatted with the ban hammer folks, and confirmed what I suspected: We did NOT ban tens of thousands of folks yesterday as some are reporting. As many of you know we do sometimes have to take action against accounts and consoles that violate the Xbox LIVE Terms of Use. Although we’re really impressed with the excitement around the Call of Duty 4 multiplayer beta, I do want to take this moment to point out that that the steps I’ve been reading about that some people have been trying to take to get in on the beta without their own token could very well violate our Terms of Use.

Remember that sharing accounts isn’t just a violation of the terms, which could get you banned, it’s actually not a good thing to do in general. People can get details about you or content from you, or try to take action against you when you do something like that. It is your responsibility to keep your account information safe. Regarding the COD4 beta, the best advice I can give in a situation like this is try and be patient. We know you all want to play, and we think that’s great, but if you break the rules, you can be banned.

I hope this clears things up.

majornelson.com

18. Nosferatu 360NL

Nosferatu 360NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die nog willen inschrijven voor de beta, ga hier heen:

http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=8

Is voor de UK, maar boeiend, je moet je wel even inschrijven op die site, en denk ook op charlieoscardelta.com, want daar verwijst ie later naartoe.(edit: die site lijkt er alleen maar op maar de url is anders, dus je hoeft niet daar ook nog eens te registreren)
    Ik heb het net 2 uren terug gedaan en toen waren er nog 16.000 tokens ongeveer, gaat erom wie er het eerst is die krijgt hem, staat ook een teller bij hoeveel er nog zijn, zijn ze er nu nog dan heb je hem sowieso, vanaf maandag sturen ze het naar iedereen toe.

Inschrijven is daar dus al begonnen!
    Ze hadden 22.000, en gaat best hard, dus als je nog 1 wilt..wees snel :)

19. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    never mind, het is gelukt!

20. Nosferatu 360NL

Nosferatu 360NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Edit:
    Haha oke :), dan haal ik mijn reply ook maar weg..hoeveel waren er nog?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina