Spoiler Je moet nog wel een eindje hoor. Denk dat je nog 4/5 uur bezig bent. Vergeet niet om ook de Turrets, Camara's en Security Bots te researchen. Die ammo inventen is niet veel dacht dat het maar 6 verschillende zijn.
Om de patch te deinstalleren moet je dit even lezen: De quote komt uit een artikel gepost op Xlife.nl: If you have not downloaded the BioShock patch, then please do not. There has been nothing said of its purpose and it has caused my game and several of my friends to experience lag issues. This is absurd for the reason that its not a multiplayer game. The makes for an awful experience and I had to turn the game off because it was painful to play through. I can only hope that this will be fixed soon because this has made the game of the year basically unplayable. [Update] To remove the patch, clear the cache on your Xbox 360. Go to the System Blade, then Memory. Highlight the Hard Drive and hit Y. Hit X, X, Left Bumper, Right Bumper, X, X. Choose Yes to perform system maintenance. This will remove ALL downloaded patches. The next time you load up BioShock, do not download the patch. Hopelijk helpt het.
Ja dat bedoelde ik. Ik heb het al eens eerder gedaan en toen moest ik dus ook bij andere games weer de patches opnieuw downloaden.
het is toch zo dat als je de update weigerd hij niet meer met live verbind tot dat je de update wel hebt gedaan...als het anders is dan is het alleen een voordeel en kunnen ze die update mooi in hun @#$ steken....
Dat is waar maar dan ff de kabel eruit en de game starten, dan de kabel er weer in. Voor Bioshock hoef je sowieso niet online te zijn. edit: het is zo dat als je met live verbonden bent en de game wilt starten hij dit niet doet als je de update declined.
Ik heb alles geresearched op de bots na dan, maar ik kom die nergens meer tegen. Daarnaast zit ik al in mijn b-daddy suit zodat het alarm niet meer word getriggered, iemand ideetjes hoe ik dan toch nog even dit laatste kan researchen?
Je moet geen auto hack doen maar gewoon een vendoringmachine of safe hacken als je die nog tegen komt. Ik kan het me niet meer herinneren of je die nog tegenkomt als je Spoiler een big daddy bent
Ohh wacht je bedoelt tijdens het hacken op zo'n blok komen dat het alarm afgiaat Ik kon de term "alarm tile" ff niet plaatsen. De kans is groot dat ik alles al heb gehacked, maar ik zal binnenkort even gaan rondlopen, ik zal dit weekend met een vriend opnieuw beginnen zodat hij het spel ook vanaf het begin ziet. Misschien dan gewoon veel foto's raggen van de bots, ik neem aan dat ik die research punten niet meeneem naar een nieuwe game?
Ik moet nog 2 tonics en dan heb ik 50 adam nodig maar ik heb nog maar 10 en kom niks meer tegen heb het al uitgespeelt!
Ik stond in de 1e run op 665, nu sta ik na de tweede run op 750. Nog steeds geen dagboeken achievement, dan maar in de 3e run of een paar saves van eerder gebruiken.
Volgens mij moet je alle dagboeken in 1 game vinden. Je kunt die achievement niet uitsmeren over meerdere games.
volgens mij ook , ben nu zelf bezig met de 2de run en heb er inmiddels 97 , ga dit keer wel allemaal vinden....
Waar kun je zien hoeveel je er al hebt? En is er ook ergens een teller te vinden om te bekijken hoeveel uren ik het spel al heb gespeeld?
Ik had 930 in de 1e run en 1000 na de 2e. Speelde de eerst keer meteen op hard maar had Cohen gedood dus miste daardoor 2 achievements. Daarnaast had ik ook de audio diary achievement niet.
ik heb geen teller kunnen vinden , zou wel handig zijn ook voor die tonics achievement , hou het maar op papier bij..... huh?? volgens je gamecard heb je 47 van 50 met 890 punten.....