Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb een vraagje:
    Ik zit nu in medical level (lvl 1, 2e deel). Ik ben langs een turret gelopen en daar achter lag een kamer waar een man door de ruit ligt. De deur kan niet op slot, maar je kan wel door de ruit met je telekinesis de sleutel die aan de muur hangt pakken. Dit was de sleuten van Cohen ofzo.
    Weet iemand waar ik deze sleutel kan gebruiken? Er zit ook nog een achievement aanvast, 'research cohen's lab' ofzoiets.
    Alvast bedankt!

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Daar is het een beetje laat voor :+

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die deur zit iig ergens in het level waar je nu bent. Ik weet zo niet meer waar maar dacht ergens tegen het einde van het level. Denk trouwens niet dat dit nog een spoiler is ;)

Ik had in de eerste run gewoon alle kamers doorzocht en als sisters gesaved. Toen had ik ook al de achievement.

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, best leuk voor op je kamer! 8)

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Alleen als je zeker weet dat hij dood / niet levend is ;)

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Volgens mij schrik je je 's nachts de tering als je Big Daddy voor de eerste keer tegenkomt in je kamer! :+

7. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    geinig maar zo groot is mijn kamer niet....ik neem wel genoegen met de kleine versie

8. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil zo'n pak! dan kan ik me verkleden als big daddy, dan wordt ik klusjes man ofzo, want ik heb de boor toch al:p

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De Big Daddy lijkt trouwens veel kleiner als ik het spel als je er zo mensen lang ziet.

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger waren ze wat kleiner ;) En ik vind het wel best, begin nu leuk met hard en moet nog 3 achievements...vind het wel dik en dik balen want ik moest nog 2 tonics en 1 zon research van zon turret maar omdat ik alles hack kan ik dat niet meer halen! Naja hard nu maar. Iemand nog wat tips?

11. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ja, iig die little sisters harvesten, niet rescuen. en lekker combo's maken. de 'one-two-punch'
    eerst electroduceren en dan op hoofd schieten met anti-personel ammmo

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Yup anders haal je het niet. En de Big Daddies alleen laten als je ze niet nodig hebt of anders tegen elkaar laten vechten of naar turrets lokken. Veel robots iig hacken en die veel werk voor je laten doen. Bespaard een hoop health en ammo ;)

13. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Heb het nu zelf getest en bij m'n saves die gedaan zijn toen ik de update gedownload had zijn de framedrops nog aanwezig, start ik een oude save of een new game loopt ie weer als vanouds.

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen valt wel mee hard tot nu toe....kheb overvloed aan medics maar evo gaat redelijk snel op....Ben nu bijna bij de eerste baas. Maar ik doe deze ronde ook voor de tonics en die moet je ook gedeeltelijk kopen! Is rescue dan niet makkelijker? Of is het handiger dan zoals jij zegt meteen voor de volle adam tegaan

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Volgens mij wordt het verlies aan Adam wat je hebt als je ze red gecorrigeerd met kado's :)

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik. Maar als je ze harvest krijg je meer adam totaal. Lama zie al dat met redden je wat tonics krijgt die je normaal niet krijgt....redden dus....

17. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    WTF hebben die prutsers van Bioshock in de update gezet?. Heb meteen ROD na die update =(

18. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    even een huge spoiler voor mensen die het nog niet uitgespeeld hebben.

Begrijp ik het nou goed... Je bent het zoontje van Andrew Ryan? Die minnares van Ryan werd zwanger terwijl Ryan dat absoluut niet wilde. Waarschijnlijk heeft ze het hem niet verteld en is de baby bij Dr. Suchong belandt. Die heeft jouw hersenen geherprogrammeerd zodat Fontaine je kon besturen etc.

Dat is in ieder geval wat ik ervan maak.

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat heb je goed begrepen. :cool:

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb een belangrijke vraag:

Ik zit nu in het Point Prometheus level waar je dus een Big Daddy moet worden.
    Ik heb van te voren voordat ik dus die Big Daddy suit control heb opgepakt de hele omgeving doorkamt en elk hoekje en kamertje alvast omgespit.
    En toen ben ik dus pas naar mijn Goal toegelopen (Big Daddy suit control aantrekken.
    En ik heb al in een walkthrough gelezen, dat je dan nog sub-objectives moet uitvoeren, zoals "Smell like a Big Daddy" en verder dat Big Daddy pak verzamelen.
    Maar die krijg ik dus helemaal niet, zou dit dus komen omdat ik dus al overal ben geweest?
    Want als ik kijk naar mijn doel staat er iets zoals dit: ik moet dan naar een Big Daddy ground training kamer/gebied toe, waar zich waarschijnlijk ook Fontaine bevindt.
    Maargoed dat is volgens mij in het volgende level, want als ik kijk naar de namen van de gebieden in Point Prometheus zie ik nergens iets staan van: Big Daddy ground training.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina