Hoe gaan we dat nu doen met die 15 lui die mee willen doen? Gewoon 2 lobby's aan maken? Als we dat niet doen om een of andere reden, wat doen we dna?
Als jullie nog iemand nodig hebben, ben ik ook wel van de partij, moet alleen nog de nieuwe achievements dus dit helpt daar wel bij Gamertag: Johnny N0 Shoes N0 met een nul en geen o
Wat is de bedoeling? Gwoon gears spelen zoals altijd, mar dan 100% NL ofzow? Of is er ook nog shit te winnen xD Nja kwil best meedoen hor... Alleen ben ik nu vet slecht, heb net nieuwe verbinding en t speelt echt verre van optimaal! Maargoed mag mij wel drbij ztten, speel pas vanaf 22uur fzow. Kan dan ook wel wat vrienden uitnodigen?
Het is de bedoeling dat je gewoon met members van XBW gaat spelen. niet dat je nog allemaal andere mensen gaat uitnodigen.
Ach, ik doe ook wel mee (Lethal AK47). Ik ga me niet rot zoeken naar de host, dus Fardo of weet ik veel wie invite me maar gewoon als er nog plek is. Ik heb trouwens na een schoonmaak ook weer wat plek in m'n Friendslist!
Ik ben zelf wat later thuis .. ik ga eerst bij mijn ouders eten .. dus als iemand straks een indeling wilt maken ... ik zal de poll van september hier ook plaatsen ... misschien weten we dan welke andere game populair is (Halo 2 wordt over 2 weken gespeeld, Halo 3 daarna. volgende week weet ik nog niet zeker Kan iemand ook een verslag schrijven .. is altijd fun om terug te lezen
Hoe kom je erachter wie host (zo te zien wil iedereen wel hosten) en hoe kom je in de game? Want als niemand de host kan vinden wordt het moeilijk... Het kan trouwens zijn dat ik iets later kom (moet nog post bezorgen).
Ik zou graag rond half acht-acht uur even een potje meedoen (moet om half negen weg )... Yarvis NL is de gamertag, lijkt me leuk om eens tegen nederlanders te spelen!
Omdat ik niks van die troep kan en het bij mij altijd mislukt... Als het echt goed zou werken zou de support van xbox 360 dat al hebben gezegd dat ik dat had moeten doen...