Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik ben iemand die vaak die toernooien ( mede ) organiseer op pesonly.
    Wat begrijp je niet? Meestal zetten wij in de eerste post van dat toernooi hoe het toernooi in elkaar zit. Mocht je toch vragen stellen, stuur me dan op Pesonly een PM ( hier kan ook, maar ik reageer hier minder snel ).
    Waarom wil je dan een andere site die toernooien organiseert terwijl je onze toernooien al zo tof vindt? ;)

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Pesonly is de shit. Worden altijd goede toernooitjes gehouden met strakke regels. Niet zo als op XBW.

3. Yamaha R1

Yamaha R1 Guest

Klopt, het veld is lelijk. Het enige veld die ik kan aanzien in PES6 is ook Stadio Olimpico op Day Sunny Fine, zitten veel lelijke tussen met zo'n patroon, hoop echt dat de nieuwe pes toch wel wat mooiere velden heeft.

4. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja de licentie inderdaad wel, maar dan doen ze het toch net zoals bij de Premier League die wel aanwezig is, maar niet gelicenseerd?
    Dan verander ik die teamnamen zelf wel, evenals enkele shirtjes.
    Vaag, want er is best veel vraag naar de Bundesliga dacht ik zo!

5. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Demoveld was idd niet mooi. Maar op veel andere screenshots zie je dat er wel degelijk velden zijn die er vet uitzien.

6. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Het speelveld is m.i. dus hetzelfde. A.I. houdt het alleen wat compacter voor mijn gevoel. Moeilijk uit te leggen. Ik zou zeggen, check de filmpjes.

Online weet ik niet...

Laatst bewerkt: 7 sep 2007
  7. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Ik hoop idd dat het net als in PES5 zit. Afwachten.

8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop vooral dat alle stadions er terug in zitten.

9. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    15 stadions geloof ik.... Dus niet alle ;)

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    15 stadions vind ik zat, zolang de grasmat maar veel mooier is. Je kan ze toch zelf aanpassen o.i.d.?
    Dat vond ik in nummertje 6 zo jammer, al die grasmatten waren zo lelijk( rare bruine vlekken overal :p) Stadion Olympico vond ik het nog meevallen, dus daar speel ik altijd in ;)

11. Ritual

Ritual Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las dit ergens..

Waar?

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, dit is een steeds weer opduikende 1 april-grap. Op die datum is dit gepubliceerd en er is niets van waar...

13. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Welke stadions er in PES 2008 komen is niet duidelijk toch? Die van FC Porto is sowieso nieuw, de overige 6 weet ik nog niet.

Het is dan ook niet al te belangrijk, maar het is wel leuk om telkens in een andere sfeer te voetballen. Na een seizoen met Ajax hangt me die ArenA ook wel uit de neus namelijk. Niet echt belangrijk, maar wel een leuk detail.

Verder deed ik een seizoen met Manchester Utd...verwacht je dus Old Trafford als thuishaven te hebben..maar nee...krijg ik Artirion Colosseum ofzo. Terwijl Old Trafford gewoon in het spel zit. Dat mogen ze wel eens veranderen.

14. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.pesonly.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=87&Itemid=1

15. Jows

Leuk Bevonden:
    111
  16. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, staat er ook duidelijk boven. Maja..dan laten we dat even voor wat het is..want ik kan het zelf ook nergens vinden. Zien we wel in de uiteindelijke versie!

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik zou best ook een trainings veldje (met modder, indien goed gedaan) willen. Net zoals bv in Top Spin 2, dat je niet alleen op Wimbledon centre court speelt maar ook eens lekker achteraf

Verder vond ik in PES6 ook de grasmatten er belabberd uitzien, ik bedoel het mag dan in het echt misschien ook zo zijn maar het speelt voor geen meter (in de zin van dat je de bal niet goed ziet en het contrast met de shirt/broek kleuren zo vaag wordt)

Wat dat betreft kon ik me (bij PES 6 maar ook algemeen) veel meer 'ergeren' als de mat er niet goed uitzag en bovendien 2 teams met op elkaar gelijkende kleuren op het veld staan dan aan een maffe keeper actie, en dan de kleur van sommige ballen ... ik bedoel BLAUW????? op een groene mat (of was die bal bedoeld voor een besneeuwd veld of zo, die er in PES6-360 niet eens is)

En zo'n schaduw van het stadion dan ... ziet er leuk uit, maar het speelt verrot. Dan liever op avond zetten met kunstlicht

18. zlatan1986

zlatan1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik het goed lees dan zijn newcastle en tottenham TOEGEVOEGD! dus arsenal en manchester hebben gewoon licentie.En cristiano ronaldo op de cover en dan manchester geen licentie geven, dat kan ik me helemaal niet voorstellen

19. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga er nou maar gewoon vanuit dat man utd en arsenal GEEN licentie hebben. Alleen Tottenham en Newcastle dus ;)

20. Yamaha R1

Yamaha R1 Guest

Wen er maar aan, want het is zo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina