Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja het is nu wel leuk geweest. |:-
    We weten nu dat jou xbox kapot ging ,:{
    We weten nu dat je het oh zo kut vind,+een shurfthekel aan ms hebt gekregen:{
    we weten nu dat je een ps3 hebt gekocht en daar oh zo blij mee bent omdat die niet kapot kan :emo: .
    Je hebt je punt nu wel gemaakt succes met het verkopen op marktplaats_0/
     
  2. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor, heb er gister 1 terug gekregen uit augustus 2007 met een hitachi drive, maar naar het schijnt een andere serie dan die er in de launch console's zat die krassen maakten, heb nog geen krassen gezien maar hij maakt wel een pokke heriie als je een spel speelt, meer als m'n vorige 4 360's in ieder geval.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2007
  3. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vraag je er voor ik ken denk ik wel iemand :)
     
  4. Barto360

    Barto360 Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, heb 3 werkdagen na de 2de opgestuurd te hebben eentje met een MFR date van 2007-08-24 gekregen, met een Hitachi drive. Maar ik neem aan dat deze hier geen krassen gaat maken, zal nu wel goed getest zijn :)
    Heb zelf ook nog geen krassen gezien, enne idd, hij maakt nog steeds het goeie ouwe takkegeluid. Maarja, met me radio die het geluid geeft heb ik daar geen last meer van :+

    Suc6 voor iedereen zonder Xbox nog!!
     
  5. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Mijn xbox 360 is nu 2 dagen bij het service center. Staat elleen op de site service.microsoft het volgende " # Repair Status: Waiting for Device at Service Center" Kan het kloppen dat deze site gewoon achterloopt met de status of dat ze pas na een aantal dagen je doos openen met je xbox 360 erin?
     
  6. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet je nou eerst die klote stikkers binnenkrijgen? Ik heb afgelopen maandag gebeld, ze zouden binnen 2 dagen komen die stikkers, Vandaag weer gebeld en nu zeggen ze dat het maandag of dinsdag komt, dan moet ik ups zelf bellen en afspraak maken. Ze zijn wel er lui daar niet normaal.
     
  7. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    of bekijk het van de andere kant. jij kan ook degene zijn die lui is, aangezien je het al moeilijk vind om UPS te bellen, als je die labes gewoon via de mail had gedaan dan had je ze 2 uur later binnen, kon je je xbox dezelfde dag nog op laten halen.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wel eens aan gedacht dat dat juist erg fijn is zodat je ZELF bepaald wanneer ie opgehaald wordt?:confused:
     
  9. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Grapjassen hier, ik heb niet eens de mogelijkheid gehad om het via mail te krijgen. Ze vroegen of ik een printer had en dat heb ik niet, dus ze doen het via de post. En het is misschien wel fijn dat je het zelf kan bepalen maar zo duurt het wel een hele werkweek langer. Dusja ik weet niet of jij het fijner vind om langer te wachten tot het gemaakt is.
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik doelde dus ook alleen op het zelf bellen gedeelte.

    Ikzelf heb ook 3x die labels laten bezorgen, en dat ging bij mij elke keer binnen twee dagen.
    (UPS chauffeur had ze zelf bij)

    Het lijkt er bij jou op dat ze niets doorgeven aan UPS....Kunnen ze dat niet voor je nakijken?
     
  11. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb al paar keer gebeld, en elke keer zeggen ze van: Jah die labels zijn afgelopen maandag 3 sep verstuurd. En ik moet dus wachten, ze zei nu wel dat ik het maandag of dinsdag kon verwachten. Dus ik hoop dat het echt snel binnen ligt want vind dit al te lang duren.
     
  12. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    is er niemand in je omgeving met een printer waar je je mailtje ff naar doorstuurd zodat hij of zij 'm ff uit print voor je, dit is echt zonde van de tijd want zoals je her en der leest krijgen verschillende mensen echt rap een vervangende console retour deze dagen.
     
  13. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Bel gewoon naar MS dat je 3 rooie lampjes hebt, zeggen dat je voeding lampje groend brand, hop en je kan hem opsturen :)
     
  14. Kruimeldief

    Kruimeldief AFCA CBS

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is sinds woensdag kapot
    Donderdag opgestuurd en gister is hij afgeleverd
    Maar waar kan ik dan nu de repair status checken?
     
  15. Shizzel

    Shizzel Guest

    service.xbox.com

    Moet je even je gamertag connecten met je console, gewoon je voornaam en achternaam invullen, samen met je serial nr van je 360.


    Die van mij is maandag opgehaald, dinsdag in het MS Centre, woensdag gemarkeerd als ´ontvangen´, en nu verandert er nog niks.
    Heeft iemand laatst nog een 360 opgestuurd, en zoja, hoe lang duurde het?
     
  16. Kruimeldief

    Kruimeldief AFCA CBS

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm
    Serial nummer van me xbox heb ik nergens opgeschreven ofzo :p
     
  17. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ik had hem nog bij de hand, omdat je die door moest geven voor registratie van je dode Xbox.
     
  18. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik had mijn xbox 30 augustus opgestuurd, en gister 7 september hadden ze hem alweer teruggebracht. Alleen was het net de enige dag van de hele 2 weken dat mijn vriendin en ik er niet waren.|:- Dus nu tot maandag wachten en hopen dat ze hem optijd brengen.
     
  19. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0


    Hoop dat de mijne ook snel komt dan die is ook weg sinds de 30ste
     
  20. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    staat ook op je xbox dummy :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina