[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towel

Towel Guest

K vond de actie vrij eenvoudig, en zoals moddereter en ik al allebei vreemd vonden. Het kwam beetje onlogisch over. Als een tekefilmpje waar ze worden achterna gezeten door een dinosaurus en dat ze blijven rennen ipv linksafslaan:thumbs:

2. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist 28 weeks later gekeken en tijdje terug 28 days later.
    Beide erg goede films, veel actie en met name Days vond ik erg orgineel.

28 days later - 8.5, dikke aanrader
    28 weeks later - 7.5, waardig vervolg :)

Laatst bewerkt: 8 sep 2007
  3. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij moet je ze even omdraaien :+

Ik heb ze ook allebei gezien, ik vond het slechte films. Konden me niet echt boeiend, maar zaten wel wat leuke scene's in. Maar deze films halen het niet bij de Resident Evil films en de Dawn of the Dead serie.

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Nu kan ik niet oordelen over 28 Days/Weeks later en Dawn of the dead, maar Resident evil hoger schatten? Vond ze beide ernstig lachwekkend, en ronduit slecht geacteerd.. Voor een game-film vond ik ze dan wel weer redelijk..

5. Towel

Towel Guest

Haha resident evil:lol: grappemaker!

6. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Resident evil films waren echt slecht imo. 28 days was erg goed en orgineel binnen het zombie genre, 28 weeks was zoals eerder gezegd een waardig vervolg.

Net Death proof gekeken, en ook al vond ik hem niet beter dan Planet terror (de beste zombie film aller tijden btw): ik vond hem toch erg vet.

Dat einde is ZO kickass hahaha. Heb echt zitten lachen. Dialogen vond ik vermakelijk en ik vond de film zeker niet saai. Moet alleen zeggen dat ik het begin wat minder vond.

Planet terror: 10+
    Death proof: 8

28 days later: 9
    28 weeks: 7.5

7. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Oeps foutjeO-)
    Ik heb dawn of the dead en resident evil nooit gekeken(in fact; dit waren me eerste zombie films), dus daar kan ik niet over oordelen. Wat ik echter weet is dat dit 2 prima films waren\o/

8. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Planet terror is toch die nieuwe film met die vrouw die een been heeft als een geweer?

9. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, dat is Rose Mcgowan of zoiets. Haar char heet Cherry.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    En ze zit ook in Death Proof :)

11. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren Jackass the movie 2 gezien. Ik vond deze leuker dan deel 1.
    Geef het een 7,5.

12. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toenstraks Disturbia gezien echt goede film geef het een 9.

13. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren Little man van Wayans bros gezien. Vermakelijke film met soms wel flauwe grappen. Daarnaast zien de visuele effecten (het hoofd van een van die Wayans op het hoofd van een klein kind) er niet echt goed uit, een groot hoofd op een klein lichaam, je kunt goed zien dat dat hoofd erop ''geplakt'' is.
    Geef de film een 6,5.

14. Tha Ladykillah

Tha Ladykillah Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren 300 gezien (2de keer)... Mega film! geef het een 9

15. thym0

thym0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hostel II

Ik heb Hostel II als laatst gezien.
    Was opzich wel een goede film, nog steeds net zoveel bloed als in I maar er zat vooruitgang in het verhaal.
    In Hostel II bekijk je het verhaal zowel uit de ogen van de studenten en uit de ogen van de Moordenaars.
    Zo zie je wat er allemaal vooraf gaat voordat je dan eindelijk iemand mag vermoorden.
    Zeker een aanrader voor de mensen die Hostel I hebben gezien en goed vonden

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Same here, alleen 't was de 4e keer inmiddels. Ook een 9 van mijn kant :cool:

17. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    The Bourne Ultimatum; ik vind hem de beste uit de serie, vooral vanwege de dialogen en het totale verhaal. De actie is even sterk als in de vorige delen. Cijfer 8,5

18. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Room 1408 gezien laatst. Moet zeggen dat het een eh.. aparte film was:9 Zeer vermakelijk, maar je bent de draad kwijt voor je er erg in hebt. Effecten en alles leuk gedaan en niet voorspelbaar imo. Cijfer: 8.5.

19. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    the simpsons movie

ik had dit weekend eidelijk tijd om ff simpsons the movie op dvdtje te zetten glijk vrienden bij gehaald ik vond hem echt erg goed
    dus een 9

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren een erg leuk avondje bios gehad. Planning: Harry Potter IV (heb de overige delen met mijn zoon gezien, dus deze moest ik toch ook maar meepakken). Eerst een half uur in de rij gestaan om vervolgens te horen dat het uitverkocht is....wat er dan draaide? "Die hard 4.0" die was niet uitverkocht. Wij de zaal in, zijn er welgeteld nog drie plekken verdeeld over de hele zaal! :confused:

Toen maar doorgelopen naar "The Wedding Daze", de enige film die ook net begon. Wat een drama! Ik hou al niet van romantische komedies, maar dit was echt zo om te janken. Zelfs mijn vriendin trok het niet. Toen uiteindelijk de bejaarde ouders van de hoofdrolspelers elkaar met slagroom gingen onderspuiten en van elkaar aflikken hebben we onze jas gepakt en de bios verlaten.

Gezellig avondje film doen, not! :9

Blij dat ik een pathepas heb.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina