Ehy ik ben geen contact persoon meer... M'n xbox is dood... (Ring Of Death) Dus maak maar als contact persoon er weer S9 I Scorpion van... Vindt die vast wel leuk ^^
Nou, vooruit dan maar. Veel succes met je levensloze xbox360, tsja, wat verwacht je eigenlijk van Microsoft
Ze hadden nog VEEEEL meer geld miss gelopen als ze dat niet deden. Dat geld is niet alleen voor ons bedoeld maar voor hunzelf (in-direct). Zodat de xbox nog een beetje een naam heeft. En om de pers tegen te gaan. Maarja, de pers is altijd negatief zelf nadat ms dat bedrag noemde.
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1004004005538284&Section=GAMES Beschrijving: Let op: Dit is alleen een Xbox Live abonnement in een speciale Halo 3 uitvoering, er zit geen Halo 3 game bij. bol.com prijs: € 59,99
G o D heeft een naam verandering weer naar Ic3 Dus als dat veranderd zou kunnen worden alvst bedankt..
Ow, dat wist ik eerst niet. Oh ja, G o D / I c 3 , wanneer kunnen we tegen je clan spelen ? Je staat in mijn poule
Jammer dat ik niet meer mee kan doen vanwege mijn xbox tegen lucas en aldert Leek me wel grappig als wij gingen winnen, dat ik dan beter was geworden dan hun ofzo Zal toch niet gebeuren ^^