Medal of Honor Airborne.

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 18 jan 2006.

  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Freeze tag kom je volgens mij niet zo vaak meer tegen in MP van shooters, dat vind ik samen met Freeze Tag Objective in MoH Spearhead (uitbreiding van Allied Assault) zo'n vette mode. Het zou gaaf zijn als die mode weer wat vaker in de MP van spellen zit en hopelijk ook in de MP van dit spel. Want als de MP goed is van dit spel koop ik hem mss wel. Als ik alleen let op de Single Player, dan twijfel ik nog of ik hem koop.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2007
  2. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat ik gelezen heb is dat er zoiezo deathmatch/ team deathmatch en objectiv based dingen inzitten. Voor zover ik weet alleen een modi met 3 vlaggen waarvan je dus moet proberen ze alle 3 te vinden en naar je thuisbasis moet brengen.

    De geallieerden spawnen dus vanuit de lucht en de axis die spawnen op de grond.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  4. MoonWalker NL

    MoonWalker NL Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    is medal of honor airborne nog steeds neit uit?
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    13e zegt mijn shop hiero.

    Enneh,jij bent duidelijk een MJ fan of niet? :p
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Jammer dat hij nog niet uit is. Hij zou de 6e uitkomen, maar toen hebben ze hem naar de 13e volgende week uitgesteld vanwege dat evenement in Arnhem. Ik ga de game kopen en misschien krijg ik hem wel. ;):9
     
  7. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd de pc versie lag hier al in de winkel :confused:
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  9. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    wel easy achievements.Melee een enemy..en zo meer dingen.
     
  10. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan t dat er heel veel van 0 g instaan. lijkt me apart op zn minst:mad:
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik zie er maar eentje, de grootste is 75 GC. Wel jammer dat er MP achievements inzitten. ;):9
     
  12. Hero of Dragons

    Hero of Dragons Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad vreemd dat tie nog niet uit is :confused:
     
  13. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0

    ik zie er toch 4 met 0 punten..
     
  14. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    dat bedoel ik, dat moet een foutje zijn toch want om nou te zeggen dat je die achievements heel erg snel zult halen... moet toch wel punten waard zijn lijkt me.
     
  15. aevitas

    aevitas Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de Demo van dit spel wel aardig, had alleen het idee dat ik dit spel al zo'n 20 keer heb gespeeld.....

    NOG een WWII titel... Different name, different package, same shit.

    Toen ik klaar was met de Demo dacht ik zo, da's weer origineel zeg... Mannetjes op een AA gun neerhoeken en daarna dat ding opblazen, goh waar heb ik dat eerder gedaan..

    WWII is zooo 1945, ben helemaal klaar met dat genre. Waarom komen er bijna nooit WWI spellen uit?

    Ik wacht wel op COD4 %D
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2007
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Of een fatsoenlijke game over de Vietnamoorlog? Lijkt me ook leuk, napalm droppen op een rijsthuisje. ;)O-) Bij een dergelijke game over Vietnam schiet je tenminste nog met moderne wapens zoals de M16, wereldberoemd en er zijn meerdere versies van tegenwoordig. ;):)

    WWII mag van mij ook nog wel, maar dan in de Pacific met Pearl Harbor enzovoort. ;):9
     
  17. aevitas

    aevitas Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Don't get me wrong, ik heb vrij veel plezier gehad met de eerste MoH omdat de landing op Normandië echt vet was toendertijd. Ik heb ook nog 3 jaar Battlefield 1942 gespeeld, maar toen ik daarmee stopte heb ik eigelijk geen interesse in WWII games gehad.

    Battlefield Vietnam viel trouwens zwaar tegen (weet niet zeker meer hoe het heette), er zijn meerdere Vietnam games uit gekomen maar geen toppers idd.. Dus als ze daar een topper voor releasen zou het nog interessant kunnen worden ja, maar ik denk dat je dan toch tegen Battlefield aanleunt met vliegtuigen etc.

    Achja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit he :x


    EDIT:

    Ik zag dat er een Battlefield:Modern Combat voor de 360 is, is dat een top spel of valt het tegen? Hoor er vrij weinig over...
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    probleem met vietnam is dat er veel gras en struiken zijn.
    dit is lastig met AI omdat die niet weet hoe daar op te reageren. Ze zien of het gras als een muur en kunnen je nooit zien en maken het te makkelijk. Of ze kunnen er doorheen kijken waardoor jij veel nadeel hebt.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    De SP is kut, maar de multiplayer is één van de beste die ik ooit gespeeld heb. Ik zou als ik jou was eens de multiplayer demo downloaden en die gaan spelen. Zo wreed!!! ;)8)

    SP valt vooral tegen omdat sommige tegenstanders wat raar reageren; zelfde geld voor je medestanders. ;):cool:
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    een gozer uit mn friendslist heeft deze game al volop lopen spelen.. stomme hongaar
     

Deel Deze Pagina