Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Op de vorige pagina heb ik een reactie in vetzwart gepost betreffende de CE, en dat is geen goed nieuws. ;):mad:

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Netjes dahouseman. Ik had ook al de indruk dat dit een best goed spel is voor de echte RPG fans, dus niet voor de casual spelers. Misschien dat ik de PC versie toch ga halen. Die loopt namelijk lekker vlot bij mij en het ziet er abosoluut niet slecht uit op max details.

3. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt iedereen :D

4. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik ben niet zo goed met de computer termen. :+ Dus kan iemand me vertellen wat ''framedrops'' zijn. (a)

En over vastlopers zou mij niet tegen houden het spel niet te kopen aangezien je/ik daar ook last van zou hebben op de computer, en een voordeel is dat ze dat met een update kunnen fixen en op de computer niet.

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Framedrops, dat is hoe soepel die loopt, hoe vloeiend die gaat enz enz en dat wil dus zeggen dat die soms best wel, eh geloof ik traag gaat ofniet? of wat blijft hangen?

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet het zien als plaatjes uit een tekenfilm. Daar is het altijd 24 per seconde. Gaat de framrate omlaag van bv 30 naar 5 dan is dat een framedrop. Hoe lager de framerate hoe minder vaak er een nieuw plaatje komt per seconde. Als het bv 1 zou zijn zou je iedere seconde één plaatje komen en die staat dan 1 seconde stil tot de volgende komt.

Dus hoe lager de framerate hoe langer je hetzelfde beeld hebt. Dus een framedrop is een verlaging van de framerate dus lijkt het alsof je lag heb of dat het spel even vast blijft hangen. Je hebt het vast vaker gezien en nu kun je er dus ook een naam aan geven ;)

7. Subwoofie

Subwoofie Jaaaa, wat dan?

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik gelezen. Vandaar die week.:thumbs:

8. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Goede review, je haalt me bijna over om het spel toch te kopen, omdat het spel grafisch aanvaardbaar is en ik ook graag beter wapens, armor en skills wil in een RPG, dat is toch een grote drijfveer in zo'n spel. Maar ik kan Morrowind niet met Oblivion vergelijken omdat ik die eerste niet gespeeld heb. Die tweede wel, een van mn eerste RPG's in dit genre, en die vond ik geweldig, ook qua sfeer en zo, en als je van die game houdt is Two Worlds weer minder zeg je, dus daarom twijfel ik nog. Ik wil graag een nieuwe RPG spelen zoals Oblivion, maar ik verder ook niet zo veel andere RPG's, behalve Pokemon :p die ik vroeger speelde en de MMORPG's Guild Wars en Lord of the Rings: Shadows of Angmar (trial versie) die ik de laatste dagen gespeeld heb, maar beide vind ik niet echt geweldig.

Laatst bewerkt: 7 sep 2007
  9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Moi vind jij moet eventjes wachten als je toch een goeie pc hebt, Hell Gate London is heel mooi ;) En Mass effect heb je nog eind dit jaar! Even gedult en de games vliegen om je oren!

10. Ik heb two worlds en ik vind 'm erg leuk

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik krijg hem dinsdag. Heb de collector's edition bij Nedgame om laten zetten in een gewone versie. Niks aan de hand, pakketje staat al klaar, maandag op de post. Dinsdag bij mij in huis en dan ga ik op zoek naar mijn zuster, want daar blijf je vanaf. ;):cool:8)

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik wacht op mijn CE, heb nog harry potter, just cause, bioshock, blue dragon & overlord om uit te spelen :9

13. Subwoofie

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, ik wacht ook wel. Die paar dagen zijn niet zo erg. Ik ben ook nog met Blue Dragon bezig. Daarna lekker beginnen met Two Worlds :thumbs:\o/\o/

14. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Heb je het tegen mij? Ik heb wel een aardige PC ja, maar was eigenlijk op zoek naar een RPG voor de Xbox 360, maar PC mag ook wel. Hell Gate londen ken ik niet, Mass Effect zal qua graphics en gameplay geweldig zijn, maar ik hou helemaal niet van science fiction games, dus ik weet niet of ik die game echt geweldig vind. In de PC Gameplay stond Two Worlds (voor de PC dus) bij de beste RPG's en kreeg hij 86 punten. Het was een opsomming van de beste games in een aantal genres, de review was al in een eerder nummer geweest, maar zij waren helemaal weg van de game. Dus ik heb m toch maar gekocht, maar dan de 360-versie. En ik hoop ook dat Elveon een vette RPG voor de 360 wordt, maar daar heb ik me nog niet zo in verdiept.

15. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    ik het super spel enigste nadeel geen auto save...
    was laatst lekker aant spelen niet aangedacht op te slaan loopt ie vast kon ik weer opnieuw beginnen

16. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem vandaag gezien bij een vriend. en ik heb me rot moeten lachen. het is belachelijk dat dergelijke wan-producten aan de consument aangeboden word voor 65 euro. het zal best een leukspel zijn. maar voor 65 euro verwacht je iets anders...

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    60 bij Nedgame, 60- bij GC Shop. Dat is tenminste een prijs voor een wanproduct. ;)\o/

18. Ik heb Two Worlds 2 dagen gespeeld en hij is nog nooit vastgelopen.

19. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het game er toch mooi uit zien

20. Subwoofie

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat de game een kwestie van smaak is. Iemand die het niets vind of geen echte RPG liefhebber is kraakt hem af en iemand die het wel is beoordeeld de game als een game. Ik kan anders geen verklaring vinden voor het verschil in cijfers bij de reviews op talloze site's.:x

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina