Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wazzaaa

    wazzaaa Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Niku dat is gewoon een xbox met een ander verbeterde moederbord die niet meer zo warm word waar door je minder kans krijg op ring of death
     
  2. Niku

    Niku Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft dat iets te maken met de heatsink van de Pro?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  4. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een VGA HD AV Kabel gekocht, en nu wil ik hem aansluiten op m'n laptop, maar de laptop reageert niet als ik de kabels heb aangesloten.

    Iemand een idee?
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste laptops hebben alleen uitgangen, geen ingangen. Ben bang dat het niet gaat werken om de 360 op een laptop aan te sluiten.
     
  6. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt..
     
  7. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Als die Pro aan het eind van de maand uitkomt, kan ik dan naar Microsoft bellen om m'n Premium om te ruilen voor de Pro ( voor de HDMI-Aansluiting ;) ) ?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee .. en ik verwacht de pro nog niet eind deze maand in Nederland
     
  9. berenscheet

    berenscheet Guest

    ik heb een vraagje over mijn account. ik heb laatst mijn xbox verkocht omdat ik de elite wou gaan kopen en mijn account op de xbox gehouden. nu probeer ik me hier de hele tijd aan te melden maar bij mij email gaat het fout. nu heb ik MS gebeld en die hebben gezegd dat ik mijn account van de oude xbox moet afhalen, nu is dat geen probleem aangezien ik het aan een vriend van me heb verkocht maar hij heeft de internetkabel er nog nooit ingehad en volgens hem zou dat geen probleem hoeven zijn maar hoe ziet MS nou dat mijn account van die xbox af is zodat ik me weer op mijn eigen xbox kan aanmelden??
     
  10. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij even op internet zetten , account verwidjeren , oude xbox er af , nieuwe er op en account recovery doen...
     
  11. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien is dit een domme vraag, maar kan je een soort beveiliging op een spel zetten zodat iemand anders het niet zomaar kan spelen ?
    misschien wachtwoord of zo . ???
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    hoeveel gaat de premium nou kosten? en wanneer gaat die prijsverlaging in?
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die Prijs verlaging is toch al lang geweest? :confused:

    Elite: €499 €449
    Premium: €399 €349
    Core: €299 €279

    Zo zat het volgens mij. :)
     
  14. Mic_91

    Mic_91 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, hier nog een vraagje over de Xbox 360 Falcon. Er wordt gezegd dat deze pas rond het eerste kwartaal van het nieuwe jaar te krijgen zal zijn, omdat winkels eerst hun oude Xboxen kwijt willen.

    Hoewel de doos van de 360's hetzelfde zijn, staat er wel een productie datum op de doos, waaraan je min of meer ook al aan kunt zien of het een Falcon is. Zo zou je bijvoorbeeld aan de verkoper kunnen vragen of hij je een 360 met de meest nieuwe productie datum wilt geven en als deze zo rond Q3 van 2007 ligt, heb je een grote kans dat je een Falcon in je handen hebt. Zo kun je dus toch voor de Kerst aan een Falcon komen, als mijn veronderstellingen tenminste kloppen....?
     
  15. Jerudo :D

    Jerudo :D Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    de falcon is pas volgend jaar te koop, wat binnenkort wel in de winkels komt te liggen zijn de 360's met nieuwe namen (core wordt arcade, premium wordt pro, en elite blijft hetzelfde).
    deze hebben geen 65nm chips maar wel een extra heatsink zodat ze niet zo snel oververhit raken.
    dus voorlopig hoef je niet naar de productiedatum te gaan kijken om een 65nm chip in handen te krijgen, die zijn er namelijk nog niet...
     
  16. stijn25

    stijn25 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even geïnformeerd bij de mediamarkt, die zouden eind volgende week de nieuwe witte xbox 360 consoles binnenkrijgen met hdmi (dit is wel in België). IK heb ook even geïnformeerd bij een gamewinkel en die stellen vanaf 26 september een pakket te koop met daarin halo3 en witte xbox 360 met hdmi
     
  17. Mic_91

    Mic_91 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dan rest er nu alleen maar de vraag of de Falcon daadwerkelijk nog veel verschilt van de Pro... Misschien is het hele probleem met de extra heatsink in de Pro al opgelost en dan is de 65nm chip zo goed als nutteloos.

    Hmm, ik denk dat ik dan maar gewoon voor de Pro ga, bedankt Jerudo voor de hulp_O_
     
  18. Jerudo :D

    Jerudo :D Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ach, ik heb al die info ook maar van anderen van dit forum:)
    ik wacht zelf ook op de pro. met die heatsink is het probleem al goed genoeg opgelost, je moet je 360 natuurlijk niet in een afgesloten kastje gaan zetten..dan vraag je er natuurlijk om:9
     
  19. berenscheet

    berenscheet Guest

    Hoe verwijder je je gamertag/profiel?:)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 sep 2007
  20. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    In xbox dashboard

    System --> Memory --> Hard Drive --> Gamer Profiles --> Selecteer de juiste --> Delete
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina