Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    # Repair Status: No pending repair

hehe werd tijd nu blijft ie daar wel op staat eerst versprong ie weer naar
    Repair Status: Device Received at Service Center

vorige week woensdag opgestuurd.

2. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    als je 360 "the ring of dead" heeft, en je 360 heb opgestuurt.. hoelang duurt het dan voordat ie terug is??

3. Koleos

Koleos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen 20 á 25 werkdagen bij Xbox Klantenservice, maar tegenwoordig krijgen de meeste hun Xbox 360 na 10 á 20 werkdagen. Dus het is nogal verschillend, de gene die een Xbox 360 die meerdere beschadigde/kapotte onderdelen in hun Xbox 360 hebben krijgen vaak een nieuwe en hebben dan snel een Xbox 360 terug. De gene die een Xbox 360 met 1 of 2 beschadigde/kapotte onderdelen heeft krijgen hun eigen Xbox 360 terug met nieuwe onderdelen en die zijn hun Xbox 360 vaak rond de 15 werkdagen kwijt. Zelf had ik een oververhitte Xbox 360 Premium, waardoor de GPU chip kapot was gegaan waardoor ik een nieuw moederbord kreeg met een extra heatsink en andere fans. Ik was me Xbox 360 16 werkdagen (22 dagen totaal) kwijt.

4. MetalTitan NL

MetalTitan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat ik moet doen als ik geen serial number heb, maar toch wil kijken op de xbox site waar mijn xbox is ?

5. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    op het label van UPS kijken :) staat je serial nummer op

6. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He de mijne is ook de 30e opgehaald, Had jij al wel van die mails van MS ontvangen? van dat ze hem gaan repareren en dat hij weer terug is verzonden , ik heb deze namelijk (nog) niet.

7. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    Die mail krijg je niet meer volgens mij ik heb hem ook nog niet gehad en op de site van microsoft staat no pending repair dus hij zal wel klaar zijn

8. MetalTitan NL

MetalTitan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh okee bedankt :)

9. Kruimeldief

Kruimeldief AFCA CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?

10. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    heb er af en toe ook last van gewoon straks ff opnieuw proberen

11. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is na 20 maanden ook de xbox 360 stuk. Ik wou in Bioshock het spel opslaan waardoor de xbox vastliep. Bij het opstarten kreeg ik de 3 bekende rode lampjes en bij nader onderzoek code 0022 (GPU error / GPU overheating).

Laatst bewerkt: 9 sep 2007
  12. Koleos

Koleos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, oververhitte GPU chip dat is het grootste probleem van de meeste kapotte Xbox 360 units... Heb het ook gehad met met Xbox 360 Premium die ik bij de launch heb gekocht, heb er een nieuw moederbord ingekregen met extra heatsink erop en andere fans. Tegenwoordig zit er in elke Xbox 360 Elite unit al een verbeterd moederbord die beter tegen de warmte kan en waarop onderdeeltjes van plek zijn verhuist of van betere kwaliteit zijn geworden en er zit een extra heatsink op en betere fans.

13. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bouwen ze nou bij elke kapotte 360 een nieuw moederbord met extra heatsink erop tijdens de reperatie of alleen als er wat mis was met die dingen? En ze deden er toch ook standaard een stillere disc reader in?

14. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk eerlijk gezegd geen oververhitting aangezien de xbox nooit warm heeft aangevoeld.

15. Kruimeldief

Kruimeldief AFCA CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het al heel vaak geprobeert :mad:

16. Gamers HQ

Gamers HQ Xbox360 user

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik nu een xbox 360 premium koop is er dan een kans dat ik
    een xbox 360 krijg met problemen?
    Zal ik dan toch voor de elite gaan?
    Ik heb al een xbox 360 zit geen garantie meer op en krast mijn spellen
    daarom ga ik voor een nieuwe!

17. woosi

woosi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom zojuist terug van vakantie en ik heb een nieuwe xbox opgestuurd gekregen van augustus 2007. Hopen dat deze het langer volhoudt dan de vorige uit augustus 2006.

Overigens wel goed van MS. 21 augustus opgestuurd 3 september retour bij buren. En een maandje live erbij gekregen ter compensatie. Duurde al vrij kort.... Mag ook gezegd worden denk/vind ik.

18. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Hallo, ik weet of mijn vraag hier thuis hoort.. maar ala ik dacht ik probeer t maar eerst hiero!

De laatste tijd loopt mijn 360 regelmatig vast of heb ik last van haperingen tijden s laden.. dat t allemaal net niet soepel gaat.

En dat had ie in t begin dus helemaal niet, heb 'm nu vanaf dec 2006.

geen ring of death maar gewoon vage en vooral irritante shit..

moet ik me nu zorgen gaan maken over een komende echte vastloper!? Lijkt wel hetzelfde als met mijn pc, als er gewoon teveel aanstaat dus te weinig geheugen/cpu vermogen vrij..

Laatst bewerkt: 10 sep 2007
  19. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Probeer eerst 's je cache te wissen. Als je cache vervuild raakt kunnen dit soort problemen optreden. Ikzelf wis de cache elke maand en m'n console draait nu al bijna 2 jaar stabiel zonder reparaties. Je merkt sowieso na het wissen van de cache dat alles sneller werkt zoals bijv. de Xbox Guide. Mocht het niet helpen, dan raad ik je aan de helpdesk te bellen om je console ter reparatie/veranging aan te bieden. Cache wissen:
    Xbox Dashboard > System > Memory > HDD > Y > X X > LB RB >X X > Yes

Alle updates van games worden ook gewist, maar die kun je weer downloaden bij het starten van de game. Suc6! :)

Laatst bewerkt: 10 sep 2007
  20. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang duurt het ongeveer dat je je 360 terug hebt als er staat: No pending repair? hij stond zaterdag avond op no pending repair kan ik mijn xbox dan vandaag/morgen terug verwachten?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina