Skate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Kijk eens die video review, je kerel werd net aangereden door een auto en dan krijg je dit:

    [​IMG]
     
  3. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    "the city is so big you can spend 10 hours just riding around and finding stuf to do tricks on"

    squirt squirt
     
  4. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen jammer dat in multiplayer niet de hele stad tot je beschikking staat. Verder waaaaaaaauuuuuuuw!
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik las op een van de vorige pagina,s dat deze game ergens in sept uit gaat komen.
    Weet iemand ook precies wanneer?

    Bedankt alvast,
     
  6. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoogstwaarschijnlijk de 21e
     
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Zapata360

    Zapata360 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de demo voor het eerst gespeeld het is ff wennen met die controls maar het speelt nu steeds beter. Het is wel veel realistischer dan Tony Hawk, geen superlange combo's etc.
     
  9. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool, leuk dat t zo'n mooi cijfer krijgt.
    Idd, jammer dat je online niet de hele stad hebt... maar dat mag de pret niet drukken he :b:
     
  10. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo helemaal grijs gespeeld, en begin nu te twijfelen of ik het wel zou kopen. 60 euro betalen voor de stad te zien? En wat challenges doen die ik wss toch ga kunnen aangezien ik het systeem tochwel onder de knie heb. Mensen die nog zo een gevoel hebben?
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ja, ik vind de demo echt heel tof maar vraag me idd af wat de hele game nog gaat toevoegen aan de ervaringen (die echt heel tof zijn) die ik nu heb met deze game. Waarschijnlijk koop ik hem wat later wel via het forum, als ik me kan bedwingen;)
     
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    ach joh die demo was maar zon klein stukje! ziet er erg goed uit en ik had niet anders verwacht dat deze hoog ging scoren.. ps3 versie kreeg iets lager.. een 8.8
     
  13. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zoals ik de demo te vaak gespeeld heb, wil je toch juist het hele spel hebben. Vooral omdat je dan een hele stad hebt om je ding te doen.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hoezo is multiplayer niet beschikbaar in de hele stad? Je kunt toch gewoon met een paar man co-op, oftewel gewoon een beetje rondrijden in de stad met een paar maten? Als in crackdown.
     
  15. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    dat leek mij ook juist het leuke :mad: dat word dus niet samen chille overal in de stad dusky :9
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja ik had alleen nog maar de video review gezien, en daaruit had ik begrepen dat je gewoon een beetje rond kon rijden a la crackdown, maar dan met meer mensen. Nu heb ik de hele review gelezen en daar ben ik wel een beetje in teleurgesteld. Maar dat neemt niet het plezier van de hele game weg!

    In de game ga ik echt eerst hard verten. Dat mis ik echt in de demo. En die rotpool die is ook drie keer niets.

    Trouwens, hier nog een cool filmpje:

    [yt]uIlD6vOlm48[/yt]

    En nog een:

    [yt]p6Q0W3ucE1s&NR=1[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2007
  17. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel overal in de stad chillen maar je kan niet van het ene stuk stad naar het andere stuk stad. Dan moet je waarschijnlijk gewoon level changen als host (hoop ik).
     
  18. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Wtf, kan dat serieus niet?:confused: Dat leek me juist zo vet. Bij de nieuwe tony hawk kan dit volgens mij echter wel, wordt het toch nog twijfelen welke game ik nou ga halen. Morgen maar is de demo van de nieuwe tony hawk checken.
     
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    komt daar morgen een demo van dan? zou wel gaaf zijn, dan ga ik m ook wel ff checken, maar heb toch wel t gevoel dat SKATE, tony hawk hard gaat beaten, vanwege t realisme
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2007
  20. Yamaha R1

    Yamaha R1 Guest

    Hm ik heb de demo nu echt zovaak gespeeld en weet eigenljik niet meer of het 55 euro waard is. Grootste afknapper vind ik toch wel de co-op freeroam door de stad (wie de ** dat ook maar verzonnen heeft).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina