Medal of Honor Airborne.

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 18 jan 2006.

  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Elke persoon met een internet verbinding kan hem al hebben ;)

    Vond de demo erg matig. En enorm cliche, AA guns opblazen pfft.. Level design was wel aardig.
     
  2. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
  3. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nu niet spelen omdat mn xbox is gecrashed dus begin oktober ofzo kan ik pasweer spelen :'-(
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Als je mazzel hebt volgende week al; mijn broertje had hem namelijk ook binnen een week weer terug. Ze zijn in eens wat sneller gaan werken daar in Duitsland. ;):9
     
  5. duffy

    duffy Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net de demo gespeeld en het ziet er wel goed uit en het speelt lekker dus die ga ik zeker halen !:p

    ____________________________________
    I DRIVE FOR A LIVING
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2007
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik moet zeggen nu ik dat leunen wat beter door heb, dat dat toch wel leuk bedacht is. Vooral dat je ook naar voren(boven)/achter(beneden) kan leunen.
     
  7. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Goed nieuws voor oud-allied assault spelers/fans: 3 van de multiplayer maps zijn vernieuwde versies van MOH:allied assault maps.
    Door middel van een poll hebben ze gepijld welke maps het populairs waren.

    De overige 3 maps zijn omgebouwde versies van singleplayer levels.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Het is niet nieuw meer, want het kon bijvoorbeeld ook al in Killzone en een paar andere shooters als ik me niet vergis. Het hoort er echter wel bij en daarom vind ik het mooi stukje in de gameplay/besturing van Airborne. Deze week Airborne en Two Worlds voor mij. Ik kijk er ook naar uit Nijmegen binnen te vallen.

    Wel lame is dat je geen burgers ziet in deze game, en dat vind ik best slecht. ;):9
     
  9. Nosferatu 360NL

    Nosferatu 360NL Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de graphics echt ondermaats, net de demo even gedaan, maar Cod3 ziet er veel beter uit.
    Die explosies van die granaten zijn echt te lelijk!
     
  10. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    @ yellow
    Hoe weet je dat?
    Volledige game al gespeelt dan?
    Niet dat het me interesseert of er gewone burgers inzitten ;)
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dat soort dingen zijn bekend

    ze zeggen op de site dat je vecht in Nederland, en Nijmegen was een belangrijke slag, wellicht dat ze dit zelfs al hebben genoemd
     
  12. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net voor het eerste de demo gespeeld, en ik moet zeggen het is zeker geen slechte game. Ik zat er midden in :) Ik had nog nooit een shooter op een console gespeeld (Heb de xbox nu een week) maar ik moest wel erg wennen in het begin. Later ging het steeds beter en ik kreeg zelfs een Marksman Award :p
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    De game komt in mijn collectie en iedereen die het daar niet mee eens is schiet al vallende met een parachute online neer. ;):9
     
  14. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Verslavend spel. Ik heb de demo nu al minstens 10x gespeeld en heb me geen minuut verveeld nog :)
     
  15. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me heel logisch waarom er geen WW1 spel is uitgekomen.. De WW1 was een loopgraven oorlog zoals je misschien (waarschijnlijk) ooit eens gehad hebt op school. Is nogal saai om daar een spel over te maken. Het ene moment ga je 100 meter verder naar de volgende loopgraaf en even later ga je weer een loopgraaf terug..
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Toch wel goede keuze hoor ;) Mijn mening is ook positiever geworden. Het parachute springen stelt alleen niet zo heel veel voor, maar de rest is wel vet. Denk dat de singleplayer ongeveer 10-12uur is op normal difficulty

    No 2-3 dagen en dan naar de winkel :) Ben benieuwd naar de multiplayer.
     
  17. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Laatst bewerkt: 11 sep 2007
  18. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    EN over de gamemodes vond ik dit in de review van cheatcodecentral:
    Multiplayer modes to choose from include Team Deathmatch, Team Deathmatch Airborne, and Objective Airborne. Team Deathmatch has you choose between Axis and Allies and simply enter the battleground. The team with the highest score at the end of the time limit wins. Team Deathmatch Airborne adds an interesting twist to the classic format. If you select the Axis you will start in fortified positions on the ground. If you choose to be part of the Allies you'll start the game from an airdrop. In Objective Airborne you'll fight to capture and hold three different flags. Those of you that are Call of Duty fans will recognize this mode as "War Mode."
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik zweer het je: Die game ligt eerder dan donderdag in de winkels. ;):)

    @ Iedereen: Iedereen die de game koopt opletten. Als je vandaag, morgen of wanneer dan voor de release een winkel of winkelketen weet die hem al verkoopt, meld het dan ff in deze topic. ;):)
     
  20. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Replay Eindoven heeft hem schijnbaar al, en vanaf morgen alle andere Filialen.
    hier dus.
     

Deel Deze Pagina