[Forza 2]Show your ride [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Triple X NL, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
  2. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Sneltje, is het misschien ook is een keer leuk om een filmpje te maken met een beetje compititie er in. Bijv. DXPG tegen Section X, kan ook een mooi filmpje uitkomen...

3. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    ja lijkt me cool ik zal het eens even voor leggen in de clan/club man.
    Ik laat je het zeer zeker weten.

Chop!!

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  5. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    mitch, ik denk dat ik een keer naar MS bel want die connectie tussen ons slaat echt alles... en ja ik doe graag een keer mee.... sneltje een vraag.. is die NSX een U of S klasse en welke NSX is het.. ben benieuwd hoe hij drift

6. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4

Die NSX is de Honda NSX-R 2005 class A, yup inderdaad class A hoe raar het ook klinkt.

Bij de weg over connectie's gesproken zitten jullie beide achter een router?

Zo ja check of jullie beide de NAT (Network Address translation) op open hebben staan, is het bij beide open dan hebben jullie gewoon een probleem waar meerdere tegen aan lopen.
    Dit heet NAT omdat er geen wereld standaard is voor NAT kan het zijn dat fabrikant A een type X NAT gebruikt en Fabrikant B een type Z deze kunnen vervolgens elkaar niet accepteren en worden jullie constant de dupe er van.

Microsoft kan hier echter weinig aan doen.
    Mocht je router een DMZ zone hebben gooi daar vervelgens het IP address van je Xbox in deze zone omzeilt vrijwel alles. En omdat Xbox Live een closed enviroment is kan het dus geen kwaad.

@ Kimi NL, Dude wel een rare picture hoor het ziet er niet uit man, die bril je op je neus en laat staan de PS3 controller op je voorhoofd lol!

Chop!!

Laatst bewerkt: 10 sep 2007
  7. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
  8. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Safety ride

Pacecar/SafetyCAR voor de de XBW forza 2 gamedag op 14 september 2007
    Geinspireerd op de Xbox \Elite en Indy 500 paceCars
    Gaat vandaag 14092007 vanaf 11.30 uur (24 uren) voor symbolisch bedrag van 5000 credits weg in de Auction house. De velgen kosten bijna al zo duur!!

Op wat kleinigheidjes klaar. (logo Indy500 2007 details) Als het lukt zet ik design over op een vette USA-bak en op zeker op een Audi of dikke Merc. Kost wel ff tijd.

Laatst bewerkt: 14 sep 2007
  9. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net weer wat lopen kloten met mijn vertrouwde bacardi zooi:

10. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Wie verkoopt hier die 206 met Roadrunner en Coyote? Ik zie hem iets van 4 keer bij de 206 (wel locked). Had dat design al eens eerder gezien, vraag me af of dat ook de maker ervan is....

11. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    ej ik zal eens kijken hoe het met onze NAT is etc..

en die foto.. sorry hoor maar dat is gewoon een spiegel...

12. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Na heel wat wagens gezien te hebben, ben ik met mijn eerste project begonnen. Aangezien ik de 206 een goede en leuke auto vind om mee te rijden, ben ik een echte 206 racewagen na gaan maken.

Een wagen die ik heb nagemaakt van het internet. Deze heb ik als voorbeeld gebruikt:

Er kunnen nog wel wat sponsoren bij, maar hij is 90% klaar.

Verder heb ik deze ook nagemaakt. Heb er echter geen foto's van gemaakt in Forza2.

Deze heb ik verkocht voor 645 000 credits :D

13. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Deze Mustang gaat voor maar 200.000 credits (buy out) weg als hij af is in de auctionhouse.

Nummer 1 uit serie de 2007 RC gaat vandaag in de AH
    Pacecar/SafetyCAR voor de de XBW forza 2 gamedag op 14 september 2007
    Geinspireerd op de Xbox \Elite en Indy 500 paceCars
    Gaat vandaag 14092007 vanaf 11.30 uur (24 uren) voor symbolisch bedrag van 5000 credits weg in de Auction house. De velgen kosten bijna al zo duur!!

Laatst bewerkt: 14 sep 2007
  14. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zo goedkoop? Enneh, locked design neem ik aan? ;)

15. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag 4 uur zitten zwoegen, ben nu wel tevreden met het resultaat :D

overigens wordt het kenteken nog veranderd in 91-PB-FK, op dat kenteken staat namelijk ook een echte Challenge Stradale geregistreerd :+

wie hem wil hebben die bied maar :)

Laatst bewerkt: 15 sep 2007
  16. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121

Je zou toch een Xboxworld auto maken? ;)

17. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Gewoon als leukigheid en introductieprijs. ( en als goedmakertje van wat zeikerige posts van mij in forum "Show your ride" en auto van de maand. ) Tuurlijk locked. Kostte veel tijd en denkwerk. De volgende auto's zijn natuurlijk duurder. Zie de Mustang
    De Mustang is al weg voor 200.000 credits via forum in off. Forza 2 auction house forum.

De volgende auto met ongeveer zelfde design op vette audi of Merc. Wel zonder de Nascar en Usa stars and stripes thema.
    Wordt iets europees. Zoals WtCC of DTM.

Laatst bewerkt: 15 sep 2007
  18. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    De 207 heeft toch Xboxworld logo en een logo met datum van de XBW Forza 2 gameday op de rechterflank en op de motorkap. Ook gepost in off racelivery forum van \Forza 2 als promotie.

19. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer netjes kerel. Ik vind die lijnen heel mooi, niet te veel, niet te weinig, psies goed eigenlijk :p. Ik kan helaas zelf geen Stradale rijden omdat ik de deluxe editie niet heb van forza d8 ik, dus ik koop hem miss wel over van je :D. Nog 1 vraag over die Stradale voordat ik hem koop, rijdt hij ook echt beter dan de Modena? is er verschil in rijgedrag, dat duidelijk te merken is?

20. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, ik heb die modena nog nooit gereden ;) Maar hij stuurt heel fijn en als je hem een beetje afstelt trekt hij nog best hard op ook. Op bochtige banen is het 1 van de betere S autos die ik heb.. hij is S997 trouwens

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina