ik maak een grap ja. Overigens vond ik psychojohny wel een goeie speler. En hun hebben toch voormalig qG verslagen op de WCG Laat dit maestroo niet lezen Jenss noem jij nog eens wat spelers op van de wcg tijd halo2? Ik zoek telkens een naam van 1 zo'n gozer. Hij was best goed, zon 15 jaar oud en fockin druk weet k nog Weet jij de naam?
Ja die die johny kon nog wel beetje spelen maar de rest was een drama, maar heb opzich wel goede herinneringen aan de games tegen hun. lekker spawnkillen terwijl hun op elkaar zaten te vloeken en te zeiken Wist trouwens helemaal niet dat meastro van 1 (of zelfs 2) grasprietje(s) heeft verloren op wcg.. Wie tegen wie was dat dan precies?
Die johny en ronnie ofzo? Hun 2 tegen Maestroo en sandkeeper. Haha ik zie nu oude montage te kijken. Zie je ook namen als Cpt Olimar voorbij komen
Hilarisch gewoon, een clan-topic hoeft nog geen halve dag te bestaan of er wordt al hevig gediscusieerd en geruzied over wie nou de beste gamer is.
Oke.... :{ Vind het vreemd dat jij al met zo'n conclusies komt als je maar net om de hoek komt kijken met halo2 (ookal heb je vroeger halo2 gespeeld. Je krijgt van die 3 genoemde spelers harde billekoek in een custom game, en dus trek jij je conclusies, haha!)._0/ En we noemen hier niet op wie de beste is. Iemand vroeg hier welke spelers goeie spelers kunnen worden in halo3, en dus wil ik graag een opsomming geven van goeie spelers!
cpt olimar.. lol opzich wel goede speler, liet soms alleen afweten tegen goede spelers Maaruh volgensmij verneuken we een beetje dit topic.. Eigenlijk moet er weer een centraal topic voor halo2/3 live experience en de hele zooi erom heen komen. Want ik zie overal topics waarvan ik denk heeeeey.. dit lijkt wel het halo2 experience topic
^^^^ grapjas vandaag nog maestro en masterspy dikke pak gegeven Mid bomb 3-0 Warlock slayer 50-29 Mid Ball 500 - 151 Sanc CTF 3-0 zonder jan Lockout ball 500-246 Mid flag 5-1 in die laatste game waren maestro en masterspy niet meer zo vriendelijk tegen elkaar PS we heten nou Team Klauwie PS2 kom eens met de grote jongens halo2 spelen realistiQ voordat je van die mooie eindstanden voorspelt
L2k LOLOLOLOLOLOLLOOLL die halen 2 kills in totaal tegen ons 50-0 50-1 50-1 Maestroo gaat 2x dood!! Mijn excuses voor het ruineren van deze topic, qG is niet aansprakelijk voor mijn uitspraken.
huh? En twilight, je maakt de teams ook niet eerlijk. Daarom kun je ook niet zeggen dat je maestroo en masterspy pak geeft (om het maar voor qg op te nemen). Team klauwiej is toch nie serieus hoop ik?:{
Bijna vergeten: K maakte vorige week de mooiste killtacular ooit! Een wipe out in koth tegen de beste van Istanbul! www.rwe-action.de/./ /Killtac_cheaters.avi Mag ik nu in de clan eOS?