[XOne] Reputatie systeem

Discussie in 'Games' gestart door Chaos, 3 sep 2007.

1. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij dus ook, kan me niet voorstellen dat wij de enige met klachten zijn en de rest allemaal tevreden is.
    Gewoon toegeven dat het systeem niet werkt. ;)
    Ik zie het liever verdwijnen, net als die loze trials die bij je gamerscore worden opgeteld...|:-

2. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je niet zien wie je een negatieve feedback geeft?? Dan kan je toch vragen waarom ze dat deden als het niet nodig was?? Ik kan me moeilijk inbeelden, dat je voor goed en eerlijk te spelen een negatieve feedback krijgt. Ik gebruik het systeem alleen maar om posivitieve feedback te geven. Al ben ik het er wel mee eens dat het beter zou verdwijnen als er zoals jullie zeggen misbruik van wordt gemaakt. Soms word ik wel woest als er in GRAW zo een heel team plaats in neemt in het respawn kamp om dan vervolgens iedereen, maar dan ook iedereen onmiddellijk neer te schieten. :mad: Maar dan nog geef ik daar geen negatieve feedback voor.

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik vind dat er een log moet komen van wie je bad feedback geeft, want er zijn er heel veel die het leuk vinden om gewoon zomaar bad feedback te geven. Echt triest. Nog erger vind ik als je bad feedback krijgt terwijl je er niks aan kan doen. Met Gears of War heb ik weleens een vastloper gehad in Ranked Matches en dan lijkt het alsof je quit. Die paar keren dat het gebeurde kreeg ik bad feedback. Tuurlijk is het irritant als iemand quit, maar zoiets is belachelijk. Het is denk ik een beetje lastig om een systeem te maken dat herkent of je echt quit of dat je een vastloper hebt, want je kan ook gewoon je console uitdrukken en zeggen dat je een vastloper had. :+

4. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een hele tijd veel Rainbow Six: Vegas lobbys (14man) gehost.
    Soms moet je die teamkillers wel kicken e.d.Of je stopt met de lobby (wordt uiteraard ook verteld in de lobby) Heb in die tijd heel veel negatieve feedback gekregen. Ben nog steeds bezig het een beetje positief te krijgen.......

Hoop dat MS het systeem kan aanpassen/veranderen!

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoe zie je eigenlijk dat je negatieve feedback krijgt? Daar is toch geen directe terugkoppeling van?

6. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon Xbox opstarten ZONDER game, dan gamercard ----> reputatie.

Krijg je ook een specificatie van de klachten zoals: Quit Early, Trash Talk e.d.

Succes Kevf ;)

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat weet ik wel ;)

Wat ik liever had gezien is dat er een melding ergens verscheen wanneer je die negatieve feedback krijgt. Ik heb het eerste half jaar bijvoorbeeld er nog nooit naar gekeken en toch al wat behoorlijk slechte feedback ontvangen. Vond het een beetje balen dat ik me er niet van bewust was. Ik quit nooit, schelden al helemaal niet en zou het verder echt niet weten. Ja misschien eens een keer een teamgenoot in de rug geraakt, maar dat zijn gewoon mijn
    n00bskills :+

8. D-uke

D-uke Guest

ik heb 77% negatief XD komt vast omdat ik met gears 9 vd 10 potjes wint en dan nogal verhitte duscussies krijg met mensen die dan weer zeggen dat ik glitch omdat ik ze voor de 3e keer op rij een headshot heb gegeven.

9. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg negatieve feedback voor trashtalk, zonder dat ik zelfs maar een mic heb aangeraakt, dus het kan wel degelijk nergens op gebaseerd zijn. Is helaas zelfs vaak het geval. =(

10. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 82% slechte feedback :D ik merk er niks van.
    ook *****

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Even bumpen, ik ontdekte dit namelijk nog maar net dat je al die data kunt zien. Bij mij ziet het er zo uit:

33% positief

67% negatief/ignored/...

50% trashtalk :+

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zoiets heb ik ook maar dan unsporting ipv trashtalk :+

maar die stats staan al zo sinds +/- COD4, heb niet t idee dat daar nog veel mee gebeurd

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Inderdaad, als er bij mij volgens zelfs al sinds PGR3 niks meer veranderd. 8)

25% Aggressive
    50% Unsporting.
    (de rest 0%, MS kan niet tellen)

Pfft, ik? Agressief en onsportief? Zullen wel gefrustreerde mannetjes zijn geweest die ergens mee hadden verloren. :+ Ik gedraag me altijd als een heer. :D En speel de game volgens de regels, dus hoe ik in godsnaam aan die stats kom is me een raadsel. Ik voel me beledigd! :mad:

Deel Deze Pagina