Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Heb ik ook een aantal keer gehad, dan moet je even rondlopen en wachten tot er een nieuwe BD spawned. Dat gebeurd alleen als je in een andere ruimte bent dus gewoon ff een wandeling maken, dan weer terug lopen en dan lopen ze er vaak weer samen. Of gaat de BD de LS uit de muur halen bij die openingen :) Kind was waarschijnlijk weggedoken in zo'n gat :)

2. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    De sisters kunnen niet dood zonder dat je iets met ze doet, meestal gaan ze bij het lijk van de big daddy staan huilen.

Maar volgens mij kan ze terwijl je met de Big Daddy vecht weer zo'n gat induiken, dus dan kom je haar vast nog wel een keer tegen denk ik...

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Bedankt!

4. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik ook niet. Maar misschien in de toekomst nog wel :)

5. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje. Weet iemand of die update die je nu krijgt voor het spel al de goeie update is, of is dat nog steeds die update waarvan je framedrops krijgt?

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik ook niet, ik probeer Bioshock nu te verkopen. De achievements van "verzamel alle dagboeken" "alle tonics" en "100x ammo maken" hoef ik niet, vooral de eerste 2 kosten te veel moeite en zijn saai.

Eindbaas was wel makkelijk op hard, ik had hem al eens 1x op normal verslagen dus ik wist wat z'n zwakke plekken waren.

7. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Met het spelen van BioShock heb ik geen enkele framedrop gehad. Waarschijnlijk is het dus de goede update.

8. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Check voor als je problemen hebt:

9. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ik merk van mezelf dat ik het enorm leuk blijf vinden om te spelen.

10. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, ik ben nu in Fort Frolic dacht ik. En ik wil die achievement van Cohens kamer, maar hoe krijg ik die? Ik heb nu 2 savegames, 1 waar Cohen nog leeft en ik bijna zijn masterpiece af heb. En 1 waar Cohen al dood is. Is het nog mogelijk om die achievement te halen, zo ja hoe? Ik zie dit niet echt als een spoiler, maar als hij tussen tags moet dan hoor ik het wel.

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Laad de save waar Cohen nog leeft en dan komt het vanzelf wel goed. De Masterpiece moet wel af zijn. Suc6! ;)

12. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ok thanks, dan ga ik dat maar doen. Nog 1 vraag mbt tot Cohen:

Maar als die masterpiece af is, dan staat hij er maar naar te kijken, hoe haal ik die achievement dan? Komt dat in hetzelfde level, of is dat pas later?

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Je moet 'm lekker laten staan en naar dat volgende level gaan. Je komt 'm vanzelf weer tegen.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    idd, gewoon geduld hebben, die achievement komt een stukje verder pas. btw je weet dat er ook een achievement is die je alleen kan halen als hij dood is?

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    die kan je dus ook later nog halen ;)

16. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 53 tonics maar krijg geen achievement......is er iets bekend over een glitch of zo in de game.....?

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Die plasmids moet je niet meerekenen! Dus alleen die onderste 3 rijen! En ik geloof van niet? Ik moet die achievement nog maar kameraad haalde die zelfs nog na de patch.

18. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    ik reken ook alleen die onderste 3 rijen maar toch geen achievement.....misschien maar een een save game laden en de laatse opnieuw doen.....

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ook alle updates ervan?

20. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wel ja , heb nu een lijstje uitgeprint , vanavond maar even afvinken wat ik heb......

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina