Beste XBW leden, Op zich lijkt het me wel leuk om een vaste game avond op te zetten voor XBW'ers. De eerste vraag is dan welke dag de meeste mensen kunnen spelen. De tweede vraag welke games. Dus laten we eerst een vaste avond bedenken, Gr Fardo NL Ik heb twee opties gemaakt (arcade en normaal) zodat we een XBW arcade en normale game avond kunnen houden
Zelf kan ik het meest op vrijdagavond/zaterdagavond. Denk de meeste overigens. En welke games? Als het aan mij lag shooters en racegames zoals o.a Halo 2 (straks 3 ) / Gears of War / Forza 2. @ Revenge, lol... hier ook al
De poll, welke games zet ik per maand op. Dan kijken we aan de hamd van die polls welke games er gespeeld worden (die betreffende maand)
simpel: vrijdag is een officiele werkdag en s'avonds voor de meeste een uitgaansavond. Zaterdag: is voor 50 procent ook een werkdag, maar heeft de avond omdat je zondag toch vrij bent. Zondag is voor 90 procent een vrije dag, voor de Horeca helaas niet. ik stem voor de relaxte zaterdag avond. zo heb je genoeg tijd om s'avonds door te gaan en zondag lkkr uit te slapen. \o/
Ja, maar de meeste mensen gaan uit op zaterdag ipv vrijdagavond, maar blijven vrijdagavond wel vaak op omdat ze zaterdag toch vrij zijn.
Ik zou wel Halo2, Fifa 07 en BFME 2 kunnen spelen tegen de mensen op zaterdag/zondag en andere avonden ben ik natuurlijk ook beschikbaar btw is hier iemand echt goed in halo2? dan heb ik het over lvl 40+..
Arcade is geen behoefte aan en voorlopig is zaterdag/vrijdag de beste dag... Misschien kunnen we 2 sessies houden
kan het ook dat ik savonds later inval, omdat ik soms tot 21.00 moet werken... tja en vanaf de 26ste halo3 denk ik toch
Zondag, zijn de meeste mensen thuis en hebben er veel mensen geen werk (op horeca etc na). Laat PGR ook nog is voorbij komen .
heb de donderdag aangeklikt, omdat dat de avond is waarop ik het meest vrij ben, maar in mijn geval maakt het niets uit. Heb wisseldiensten dus ik heb geen vaste dagen vrij zoals de meeste. Ik wil wel zo af en toe meedoen en mij maakt het niet uit welke game.