Het Grote "Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen" Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ah ok, thanks
     
  2. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb totaal geen ervaring met het bestellen van games uit het buitenland, maar 'k wil dit toch maar eens gaan uitproberen. Maar nu is mijn vraag wat jullie ervaringen zijn met Paypal en Moneybookers. Wat gebruiken jullie? en werkt het naar behoren?
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik paypal, en het werkt simpel en goed,

    enigste nadeel is dat het via overschrijving 3 dagen duurt voordat het van je bankrekening op je paypal acc staat,

    nu heb ik m'n rekening direct gekoppeld aan m'n paypal, zodat ik meteen kan betalen,

    ben benieuwd nog niet uitgeprobeerd,

    maar paypal werkt gewoon.... wrm zou het niet werken:p
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik gebruik PayPal al jaren en het werkt geweldig. Met een klik betaal je iets direct en dan bedoel ik ook echt DIRECT! Het bedrag wordt direct bij de ander bijschreven en andersom. Gelukkig zijn er steeds meer webshops die het gebruiken. Ik kan i.i.g. niet meer zonder PayPal. Top! \o/

    Een Credit Card heb ik ook, maar die gebruik ik niet zoveel alleen als het niet anders kan. Die gebruik eigenlijk als Back-up en soms is een Credit Card nodig om je te identificeren etc. Altijd makkelijk!
     
  5. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan denk ik dat ik eens wat geld ga overmaken naar PayPal. Ik wil namelijk eens een game bij playasia kopen. Heb het nog nooit gedaan, dus ben benieuwd;)