Het Grote "Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen" Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ah ok, thanks
     
  2. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb totaal geen ervaring met het bestellen van games uit het buitenland, maar 'k wil dit toch maar eens gaan uitproberen. Maar nu is mijn vraag wat jullie ervaringen zijn met Paypal en Moneybookers. Wat gebruiken jullie? en werkt het naar behoren?
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik paypal, en het werkt simpel en goed,

    enigste nadeel is dat het via overschrijving 3 dagen duurt voordat het van je bankrekening op je paypal acc staat,

    nu heb ik m'n rekening direct gekoppeld aan m'n paypal, zodat ik meteen kan betalen,

    ben benieuwd nog niet uitgeprobeerd,

    maar paypal werkt gewoon.... wrm zou het niet werken:p
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik gebruik PayPal al jaren en het werkt geweldig. Met een klik betaal je iets direct en dan bedoel ik ook echt DIRECT! Het bedrag wordt direct bij de ander bijschreven en andersom. Gelukkig zijn er steeds meer webshops die het gebruiken. Ik kan i.i.g. niet meer zonder PayPal. Top! \o/

    Een Credit Card heb ik ook, maar die gebruik ik niet zoveel alleen als het niet anders kan. Die gebruik eigenlijk als Back-up en soms is een Credit Card nodig om je te identificeren etc. Altijd makkelijk!
     
  5. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan denk ik dat ik eens wat geld ga overmaken naar PayPal. Ik wil namelijk eens een game bij playasia kopen. Heb het nog nooit gedaan, dus ben benieuwd;)
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    play-asia heeft een snelle levering vind ik, staat 2 weken, maar ik heb altijd me games in 7 dagen binnen, dus gewone dagen, niet werkdagen
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, bij Play-Asia gaat het zeker snel en ik kies altijd standaard luchtvracht wat tenminste niet zo prijzig is. Ook vind ik de service top en ze halveren bij mij ook altijd netjes de factuurwaarde zodat ik de Douane niet op me nek krijg! :)
     
  8. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar in een US ps2 kan kopen zonder CC nodig te hebben en voor een mooi prijsje?\o/
     
  9. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    www.ebay.com.....

    word dan wel betalen met pay pal maar daar heb je geen cc voor nodig....
     
  10. coendeurloo

    coendeurloo Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij videogamecentral.com het spel Skate besteld, maar nu weet ik niet of deze region free is...weet iemand hier iets meer over? Met de snelste verzendkosten erbij komt het op 64 euro, dus op zich een koopje, tenzij het ntsc is...

    Dus, weet iemand of skate region free is?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Men weet pas of skate region free is als deze uit is .. dus ik zou als ik jou was gewoon even wachten ... 64 euro voor skate vind ik ook niet goedkoop ... ik zou afwachten en als deze region free is de game bij play-asia bestellen
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    volgens mij is daar nog niks over bekend en het is daarnaast zeker geen koopje. Spel kost 33,- bij play asia.
     
  13. coendeurloo

    coendeurloo Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, het zou leuk zijn als ik hem eerder had, aangezien hij daar de 12e al uitkomt. Ik heb al een mail gestuurd met de vraag of hij regionfree is naar videogamecentral.

    Ik denk dat ik nog maar een mail ga sturen om de bestelling te cancelen dan, ik heb al betaald...een beetje naief van me maar dit was de eerste keer dat ik een game bestelde in het buitenland, pas achteraf kwam ik erachter dat het regio gebonden is...
     
  14. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    voor zo ver ik nu kan zien is hij niet regio vrij......echt zeker weten we het pas na de release als ie is getest op europese console's door de webshops
     
  15. coendeurloo

    coendeurloo Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zie je dit? Ik zoek me suf...
     
  16. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk zelf altijd op de site : www.play-asia.com

    zie ook mijn uitleg over regio protectie in de startpost.....
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm ik zie dat EA de uitgever van Skate is ... EA heeft nog nooit regio vrije games uitgegeven dus de kans is klein dat Skate regio vrij is ... Vergeet trouwens niet dat als je een game uit het buitenland besteld dat je meestal 1-2 weken moet rekenen alvorens deze op je deur mat ligt. Dus de kans is groot dat deze eerder in de winkel ligt dan dat jij hem ontvangt :eek:
     
  18. coendeurloo

    coendeurloo Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik had je startpost al doorgelezen inderdaad. Bij Play Asia kan je inderdaad zien dat ze de amerikaanse en japanse NTSC versie zullen hebben, maar dit zegt niets over wat ze bij VGC zullen hebben toch?

    Nouja...ik zal maar gewoon antwoord op mijn mail afwachten.
     
  19. coendeurloo

    coendeurloo Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    De verzending via VGC zou 3 tot 5 dagen duren via airmail, maar kans is groot dat ik m cancel, wel jammer zeg! Wat denken jullie dat de beste oplossing is om skate zo snel mogelijk te spelen? Ik kan maar niet van de demo afblijven...
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wachten tot iemand op het forum zegt ... iki heb hem in die winkel gespot!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina