[PC] Centrale Battlefield 2 Thread

Discussie in 'Games' gestart door Manialmadcowie, 19 jan 2005.

  1. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    @slyfox: weet jij hoe je in godsnaam de (medic) E35 of de (sniper) L96 kan krijgen??
     
  2. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nou Fusche Pass aan het spelen en hier zit geen enkel vliegtuig in hoor?
     
  3. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelen jullie weinig BF2 of zoiets of zitten jullie de SP aan het spelen :confused:

    Om een volgend wapen te krijgen ( unlock ) moet je naar de volgende rank, dus punten scoren, flag capturen, iemand killen of healen etc. Allleen in de MP kan je unlucks krijgen of volgende rank worden.

    Elke map is weer verdeeld in 3 mappen, 1 voor 16 spelers 1 voor 32 en 1 voor 62.


    Hier alle vanilla bf2 maps : http://bf2.totalgamingnetwork.com/page.php?do=bfmaps





    kijk ook op www.totalbf2.com of op www.bf2tracker.com
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn, Ik vind Battlefield 2 echt lastig online. Counter Strike kan ik best aardig, dus het aimen zal niet zo'n probleem moeten zijn. Ik kan alleen bijna geen kills maken, of ik ben alweer dood. Ik blijf dicht bij de muur, en sprint telkens weer naar een andere positie. Ik merk wel dat Battlefield 2 echt team based is. Ik denk dat met zn 2en lopen een best groot verschil kan zijn.

    Heeft iemand nog goede tips?
     
  5. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Join een squad en volg de leider een beetje. :) Echt, het werkt, als je een goede leider hebt. Dan moet je met je gehele squad (4 a 6 man) achter de linies van de vijand proberen posten te veroveren. Best speel je dan zeker met 3 medics in je squad.
    *gaat BF2 nog eens installeren.
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Owkeej, ik ga het eens proberen, het is erg wennen.. voorral omdat ik nog regelmatig CSS speel :9, wat werkt qua schieten toch heel anders :9 Zijn er hier nog mensen waarbij ik eens mee kan doen?
     
  7. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Nadeel van die TV2 server ondervindt je aan het einde van elke ronde :cool: dat gaat niet zo soepel :)
     
  9. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je ? Dat er , Er is een probleem met je verbinding in je scherm komt ? Heb ik niet echt last van, ligt ook gedeeltelijk aan je pc ;)
     
  10. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    [start reclame band]

    Probeer anders eens de servers van gamert.nl, veel nederlanders en als je via onze clan op TS komt zul je zien dat er altijd wel een mannetje of 30/40 online is.
     
  11. Mike Cinerama

    Mike Cinerama Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal niet ontkennen dat Gamert mannen erg goed zijn in BF2, alleen hun servers zijn een ander verhaal. En dat heb ik het vooral over de mapkeuze en bijbehorende instellingen

    Er staat er zelfs 1 op 24/7 Wake Island (volgens vele 1 van de gaarste maps uit BF2) maar ja dat blijft natuurlijk persoonlijk

    Ze hebben ook nog een poging gewaagd om een BF2:confused:F server op te zetten, maar ja als je die dan instelt als een 24/7 warlorld server (waar er al tientallen van zijn) en hem ook nog eens instelt op infantry only (terwijl bf2:confused:F al veel meer infantry georienteerd is) dan loopt het niet echt storm nee.

    Maar het skill niveau op de gamert
    servers is wel altijd hoog

    Voor mensen die BF2:confused:F (Special force) spelen, kan ik 1 server aanraden: de NOD server
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik speel de demo nog wel eens :+ Hardwareschotte.de servers zijn erg leuk. :)
     
  13. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, sinds net na een week of 2 weer ff BF2 geprobeerd te spelen met de melding dat ik er elke keer wordt uigekicked door Punkbuster.exe(niet de precieze naam maargoed, komt op hetzelfde neer). Iemand enig idee behalve opnieuw installen(geen zin in BF2 - BF2:confused:F - TE grote patch vanavond te installeren:9 )
     
  14. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    download pbsetup, sla m op in de pb map van battlefield 2 en open, en update bf2
    hoort te werken
     
  15. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, 3 pogingen gedaan, werkt niet & wordt nog steeds gekicked met hetzelfde bericht...

    Edit: Heel bf2 eraf gegooid, registry leeggegooid en alles wat er op google te vinden is. Zegt SF nu om geen enkele reden bij het installeren(zodra ie gaat patchen) Patching failed....

    Oke, #@_#&$#$)&*(#$#)(^@%&^#$)O#)$!!!

    What the... Ziet IEMAND hier nog iets van logica in!?
    Heb laatste tijd echt iets tegen spellen die me naaien waar ik bijsta.:{
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2007
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben nu de laatste dagen weer actief bezig met Battlefield 2, en ik merk nu wel dat ik beter aan het worden ben. Eerst stond ik altijd onderaan de lijsten.. en nu heb ik al regelmatig games dat ik in de top 5 sta :) (Als ik warm gespeelt ben)

    Alleen het enige wat ik nog nooit heb gedaan bij Battlefield 2 is met een NL Squad erop uit gaan. Dus met 4 a 5 man.. allemaal een headset.. en dan gewoon de hele tijd als het waren een beetje bij elkaar blijven.

    Ik kom nu soms wel in games waar je dat tegenkomt.. (Teamwork geen Headset) en dan wordt BF2 ineens veel vetter.

    Zijn er mensen hier die mischien zin hebben om het eens te proberen?
     
  17. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    ben altijd wel in voor een potje bf2
    volgens mij is m'n tag 010mailman
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Top!, heb je een headset?
     
  19. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zekerz!! maar aankomende week weer geen tijd! solly
     
  20. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die toevallig ook nog project reality speelt? Die ene bf2 mod....
     

Deel Deze Pagina