Het Grote "Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen" Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat? Waar?!
     
  2. coendeurloo

    coendeurloo Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    En tot die tijd dit soort verwarringen voorkomen :lol::D
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    :cool:

    Ben benieuwd of Skate echt een toffe game gaat worden als veel mensen zeggen van wel.
     
  4. coendeurloo

    coendeurloo Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer de demo eens zou ik zeggen, het is echt geweldig naar mijn mening.
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik had ook al op play-asia.com gekeken om hem daar te bestellen maar er stond geen pal bij dus dan kun je er toch gewoon meteen vanuit gaan dat hij niet regiovrij is? :confused: Maar 64,95 is idd wel veel. Maar dat vind ik altijd van een spel. Het blijft veel geld. Ik heb skate waarschijnlijk morgen als de winkelier zich niet vergist heeft. Hij zei dat op de lijst met releasedates skate voor vrijdag as staat. En hij zei dat ik hem dan waarschijnlijk woensdag (morgen) heb, aangezien de mensen die hem reserveren altijd wat eerder krijgen bij hem. Ik had GoW ook 15 nov. ipv 17 nov.
     
  6. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat even weten he, dan weten wij ook gelijk dat die ergens anders ook moet zijn :D
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zal het wel laten weten als hij er is, maar ik weet het nog niet 100 procent zeker of hij er morgen is. En ik ben zowiezo morgen pas om 5 uur thuis (school :mad:) en dan moet ik om half 6 naar de fisio. Dus tussendoor even snel naar de winkel. En waarschijnlijk kan ik de drang om te spelen niet weerstaan dus dan wordt het waarschijnlijk half 10 :+
     
  8. coendeurloo

    coendeurloo Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook voor het eerst iets besteld bij Play-Asia, helaas nog niet binnen, had gehoopt dat het vandaag zou lukken, is afgelopen maandag verzonden namelijk, maar zal dan wel na het weekend komen.

    Weet wel dat Play.com altijd redelijk snel gaat, 5 werkdagen ong. en DVDCrave.com viel me ook 100% mee. Hopelijk kunnen we play-asia aan de lijst toevoegen binnenkort. ;)
     
  10. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    heb op 3 sep een spel bij play-azia besteld maar ik heb nog steeds niks binnen
    hoelang kan zoiets duren bij hun?????
     
  11. Hunterr

    Hunterr Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey beste mensen, zit eraan te denken om crackdown via play-asia.com te bestellen.

    http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-15-crackdown-70-1iiv-43-bn.html

    Die heb ik op het oog. Er staat dat het spel asiatisch is maar de taal is wel engels. Betekend dit dat alleen het hoesje anders is? Of is het in-game menu ook in chinees?

    Geld het bovenstaande voor elk spel wat asia is en taal engels heeft? Dus alleen hoesje anders?
     
  12. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    hoesje en boekje zijn waarschijnlijk in het aziatisch maar het spel is geheel in het engels.....
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zelfs dat weet ik eigenlijk niet zeker...heb nog nooit een aziatisch boekje gehad....

    maar sowieso nog nooit aziatische menu's dus spelen kan je zeker en voor 25,- heb je echt een lachen spel!
     
  14. Hunterr

    Hunterr Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Okeej thx :)
     
  15. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Had mijn pakketje eigenlijk ook wel vandaag verwacht, is al zo'n 10 werkdagen geleden. Aangezien Australie meestal 7/8 werkdagen duurt, had ik met deze site op een soort gelijke levertijd gerekend. Maar is nog geen ramp, zal deze week wel komen (hopelijk ;)). :)
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Mijn pakketje is 9 september verzonden, hopelijk heeft de douane hem niet :)
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wat is NTSJ C bij play-asia? kan je hem dan hier spelen ofniet?

    zoja welke code kan je hier dan wel spelen behalve PAL?
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2007
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    Alleen dan kan je een game hier spelen
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    en als er een vraagteken staat dan is het dus niet zeker en loop je kans het spel nooit te kunnen spelen ? :{
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yep, dan moet het nog getest worden.
    Met een stopbord weet je zeker dat het niet zal werken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina