Call of Duty 4: Modern Warfare

Discussie in 'Algemeen' gestart door Inf1nity, 16 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    hmm, dat is dan weer een beetje jammer, ach kan toch pas morgen spelen ;)
     
  2. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    dringende vraag:

    Ik heb me dus aangemeld via Eurogamer.net, daar kreeg ik een cijfercode die ik moest invullen op de cod4.co.uk site samen met een emailadres. Nou is die code van Eurogamer.net gekoppeld aan mijn gamertag. Ik heb alleen de bevestigingsemail van de cod4 site niet gekregen. Is het zo dat ik straks een email van cod4 krijg met een bepaalde code, die ik dan weer in moet vullen op marketplace?? Als dat zo is heb ik nl. een groot probleem want omdat ik die bevestigingsmail niet heb gekregen van cod4 na het aanmelden op hun site, krijg ik straks natuurlijk ook geen beta token. Heeft iemand een suggestie om dit op te lossen?

    Ik kan volgens mij mijn gamertag maar 1 keer gebruiken, toch? - of zou ik bijvoorbeeld (morgen, zijn nu op) op gamespot.com de Beta token aan kunnen vragen voor dezelfde gamertag??? Ik heb nl. geen zin om een nieuwe live gamertag te gaan 'kopen' om die beta te spelen. PLEASE HELP!
     
  3. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat deze mij ook enigsinds tegenvallen.Mij valt ook op dat de gfx op filmpjes er altijd beter uitzien,en dit geld niet alleen voor cod 4.
     
  4. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ja speel jij ook op hd gewoon ik wel op samsung 206bw dus daar ligt het niet aan!

    maar mensen wat vinden jullie?
    ze waren allemaal zo lovend over de graphics maar ik nog niet hellemaal!!!
     
  5. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het idee dat er mensen zijn die de token-code al direct krijgen, nadat zij de eerste code hebben ingevuld?

    Hoe veel tijd zat er bij jullie tussen?
     
  6. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Naja, 20" en 26" bijv zijn alweer een groot verschil, ik heb een poosje op een PC monitor gespeeld en nu op een 32" HD scherm en de graphics zien er toch net weer een tikkeltje beter uit dan als je het klein houd ;)
     
  7. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Het matchmaking probleem gaat vanavond zeker niet meer gefixed worden of wel?:mad:
     
  8. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik wil die beta spelen....
     
  9. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    patience is the key...
     
  10. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, alvast sorry als deze vraag al is gesteld!
    Maar ik zit met 't volgende; ik heb zojuist de Betá gedownload via een key van GameSpot. Binnen 20min had ik hem binnen en ik wilde spelen maar nu zit ik met 't volgende; hij blijft maar hangen op t zoeken van ''Potential Servers''
    Ligt dit aan mijn Live/Internet of iets of hebben meerdere dit probleem?

    Nogmaals sorry als dit al gevraagd is! :thumbs:
     
  11. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Er is iets mis met het matchmakingsysteem op xbox live schijnt... dus nee je bent niet de enige, maak je maar geen zorgen:)
     
  12. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oké, bedankt! :)
     
  13. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die mij even toevoegd? kunnen we even proberen of US zelfde server heeft als EU.. Ik heb namelijk nog steeds mn US beta.. vandaag nie meer gespeeld, ben nu namelijk level 16 en heb geen zin om challenges te halen.
    Hoef nog maar 6 headshots met M4 ofzow en dan heb ik weer 1000XP erbij. Dus wacht wel eventjes tot je hoger level kan worden :9 Anders weeeer al die Xp verneukt
     
  14. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen er nog nieuwe tokens vrij? Zo ja, op welke site?
     
  15. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je nog steeds aanmelden op gamespot.
    Eerst even een free account aanmaken op de site en dan op de banner klikken van de cod4 beta.
    Als het goed is krijg je gelijk de code.

    Mochten ze op zijn, schijnen er morgen weer 20000 beschikbaar te komen op gamespot.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2007
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    gamer.nl geeft een hele week lang per dag 200 tokens uit, ik had me daar ook ingeschreven, maar ik heb inmiddels al via een andere website een token gehad. Mocht ik dus opnieuw een token krijgen via gamer.nl, dan stel ik die beschikbaar.
     
  17. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Toffe game, zeg. Het speelt lekker en de maps zagen er goed uit. De graphics mogen nog wel wat opgeschroefd worden, maar dat gaat Infinity Ward zeker lukken. Heb trouwens ook geen problemen met matchmaking of iets dergelijks.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 sep 2007
  18. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    ook ingeschreven maar als een van jullie er eentje dubbel heeft, wil ik die wel hebben hoor :)
     
  19. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0

    Vreemd, ben je draadloos verbonden?
    Het lijkt wel alsof de mensen met een draadloze verbinding niet kunnen joinen...
     
  20. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Xbox Live Service Status
    Status:

    Up and running.

    We are currently experiencing issues with Voice Chat and Matchmaking. We apologize for any inconvenience this may cause.

    http://www.xbox.com/en-GB/support/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina