Easy Company
Hey luister ik scheld nooit.. ik ben gewoon heel rustig en als anderen normaal doen doe ik normaal, en dan kom jij zeggen die Smooth en die Cell schelden heel veel.. en ik weet niet hoe jij eraan komt dat ik aant schreeuwen ben, dit is sowieso getypt(voor als je het nog niet wist
) en volgens mij heb ik nog heel heel weinig met jou op live op gespeeld en daarbij heb ik nog geen woord tegen JOU gezegt op live..
Bij die clanmatch zou ik niet gaan spelen... Dus zouden we volgens jou geen "Dubbel Host" hebben.. en ik heb in die vorige uitgelegd WAAROM wij niet volgens die regels spelen en als je dat geen goeie reden vind dan moet je het zelf weten..
Ik ga niet meer reageren op nog meer lompe berichten, als er een bericht komt, stuur dan een uitdaging en anders hoef je niet te reageren.. ( Ohwja en nog 1 ding we hebben nooit gezegt, dat we Rooftops zouden kiezen, maar het is gewoon als wij die map willen om wat voor reden dan ook dan kiezen wij die en dan moet er gewoon niet geklaagd worden het hoort bij de Game en als je dat niet kan accepteren dan ga je maar Viva Pinata spelen of zo...
Jeepee
ehm ik weet niet maar als je op een router speelt dan heeft degene die niet host is ook lag en dus geen host.. en de connectie is gewoon normaal zoals je off-host speelt.
Supreme Gaming 12eaper
Hahaha ik zeg eerlijk, dat ik het met je eens bent dat rooftops gewoon een kut map.. Maar als je tegen sommige clans speelt met een vieze,smerige,goedkope host dan is het af en toe wel nodig..
Maar jullie zullen me vast niet vergeten zijn heh of niet..
: van die clanmatch.. Tegen eOs.
eOs I Smooth
Klik om te vergroten...