eOs Envy Our Skills zoekt leden voor Halo3 en CoD 4

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I Nero, 9 sep 2007.

1. TwiLiGhT

TwiLiGhT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ^^ spijkermatten zijn ge elimineerd maar die betonschoenen draag je nog steeds

/Mod Tekst verwijderd.. Normaal posten, volgende keer OW

2. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    lol, mods snappe niet wat we bedoelen, maar goed is ook niet raar.
    En masterspy, H3 live exp gaat er zeker komen. Als dat niet zo is ga ik een handtekeningen actie beginnen.

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Weet je wat het is.. Vaak gebeurt het dat gasten onderling zo zitten te posten bij wijze van grap.. Maar het komt ook vaak voor dat er wordt geflamed..

Het is niet altijd even duidelijk wat er bedoelt wordt, dus om dat niet te hoeven uitzoeken hebben we liever dat jullie (ook al is het niet serieus) niet met scheldwoorden posten naar elkaar.

Vandaar de comment.

//edit; H3 Live experience komt ook idd. Maar jij weet ook wel hoe het daarmee in het verleden is gelopen. Tot en met deel 12 aan toe ;) Dus vandaar dat we nu geen gezeur willen hebben met die thread. Hoogste flame gehalte ever 8)

4. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat het was, iedereen kon iedereen in die thread en op live enzo. En het was gewoon gezellig. Af en toe wat gekut maar het was niet zo dat er hoog oplopende ruzies waren ofzo. Vond het eigenlijk wel raar dat de mods dat niet zo accepteerde, maar we zullen ons beter gedragen met de halo 3 live experienz:9:thumbs:

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha, ik denk dat je dan ook niet alles hebt gezien. Als mod kun je de verwijderde threads/posts nog steeds zien en nu Halo 3 eraan komt heb ik weer even het een en ander zitten teruglezen en de threads zijn zeker terecht gesloten + de mensen die een ban hebben gehad hebben die ook meer dan verdiend.

En zoals ik hierboven zei, het is niet altijd even duidelijk of mensen nou serieus zijn als ze scheldwoorden gebruiken of niet ;)

Anyway, back ontopic maar weer :)

6. Towel

Towel Guest

Jongens de mod heeft gesproken!:) Haha! en dan eindigt ie met "back ontopic":cool:. Deze thread is alles behalve ontopic:{. Misschien dat we ontopic kunnen gaan door te kijken wie er mogelijk geinteresseerd is in de clan EOS?

7. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja helemaal mee eens.

Maar we hebben nog een of twee nodig voor een Halo 3 team.

8. Towel

Towel Guest

Denk je niet dat het handig is dat je op het moment zelf gaat kijken wie goede spelers zijn en wie beschikbaar is voor de clan?

Wat ik vind dat bungie erin moet stoppen: Halo3 Championship clan.
    dit houdt in: Je koop voor zoveel gamerpoints ofzo koop je halo credits, waarmee je een clan (team) kan opstarten. Dan kun je spelers kopen en verkopen. Om aan halo credits te komen moet je veel winnen in clanmatches (kom aub terug!. Zie het als een soort eredivisie. Vet niet? Ook moet microsoft een WK halo big team organiseren waarin elk land een selectie moet maken met 12 topspelers en dan online gaan battlen..... :)

Ik improviseer ook maar wat......O-)

9. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol maar wie weet kan je met Halo 3 cheaten en zo heel gemakkelijk boosten en dan ben je wel heel veel waard.

10. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    wordt gewoon 1 grote chaos op Live,..

maarja,.. klinkt wel grappig towel:)
    Maar IPV Spelers vagen om te joinen, waarom ze niet zelf zoeken?

11. eOs I RecklesS is een goede cod4 speler!!

12. SmartieZ

SmartieZ Guest

Enlighten me, hij zegt 'RevenGz is niet echt goed', niet 'qG is de beste'. Sorry hoor maar er hoeft niet precies overal een aanname gedaan te worden.

13. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en dan maken ze er een game van Halo 3 Team Manager, waar je spelers kunt verkopen en kopen en wedstrijden kunt spelen en tacktieken kunt veranderen om je team naar de overwinning te helpen!

Hou toch op. wat een kut idee lol.

14. Towel

Towel Guest

Maar ook ha masterspy die opmerking niet hoeven te maken. Want het gaat hier om een topic waarin een clan 2 mensen nog zoeken. Vervolgens reactie dat 1 clanmember niet echt goeed is in halo2. Dat kan, maar hoeft niet gemeldt te worden. En ja, ik doe erg wijs:cool:

@ken, ik bedoel ook inderdaad zoeken naar spelers.
    @ Realistisch , je kunt ook overdrijven. Ik dacht meer aan een feature in halo3, niet een nieuwe game. Wat heeft halo3 anders meer te bieden dan 2 naast graphics? Ook ben ik van mening dat ze halo1 opnieuw hadde moete uitbrenge voor de xbox met online mogelijkheden...

Laatst bewerkt door een moderator: 10 sep 2007
  15. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

|:- |:- |:- |:- |:- |:-

nee dat is gewoon fout towel slecht idee zal ook nooit gebeuren.

Laatst bewerkt: 10 sep 2007
  16. Towel

Towel Guest

Niet haten realistisch, jij bent wel heel snel. K had al gelijk weer geedit.. Zit jij telkens op F5 te drukken in deze topic?

17. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier leef ik gewoon voor. S'ochtends vroeg to s'avonds laat!

18. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    NVM MArtijn.

19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Echt wat een kut idee, sluit me erbij aan, ik ga niet dokken om een speler in mn clan te krijgen wtf.

@Gioz, is er niet een mogelijkheid dat na verloop van tijd een h3 exp komt voor uitsluitend voor de h3 spelers van niveau (zoals h2 exp was). Je wist niet dat de hele top van nederland hier zat, en er zat hier en daar wel wat geflame (was in het begin echt te erg, heb zelf ook schuldig aan gemaakt) en ook op mods schelden (ghost was echt te grappig). Het zou zo vet zijn, zelfs kamach heeft een paar keer gepost toen, en dat zegt wat. Misschien dat een speler (of een paar) moderator kan zijn voor dat topic (zodat we het zelf in de hand kunnen houden).

20. Towel

Towel Guest

Airwave je moet niet dokken, het principe is dat je gekocht kan worden door ander team wat jou alleen maar geld oplevert.... Maar waar praten we over, alsof we zelf een game maken.

Ik vind jouwn idee het kutst van alle. Hoe kunnen de mods weten welke mensen toegang hebben tot het h3 exp "op niveau" gedeelte en welke niet? Vroeg of laat blijven toch alleen maar de flamers over, net als in halo2 exp.... Wat je kan doen is een hyve aanmaken "halo 3 op niveau" en dan elkaar lekker krabbelen of flamen:)

Laatst bewerkt door een moderator: 10 sep 2007

Deel Deze Pagina