Zonde eigenlijk ik vond het best wel een titel met potentie ik zag er wel weer naar uit maar op het allerlaatste moment gaat ie toch tegenvallen. Dat had ik ook wel wat met halo 2.
Gisteren video review gezien van gametrailers, wat ik daar door kreeg een game schiet schiet -> lopen weer zo'n wall weer schieten etc etc. Of valt dit in een zekere zin wel mee? (het is dus gewoon een eentonige shooter?)
Ik heb hem op de gok gekocht en vin em egt super. mssn een beetje overdreven, maar vind em tog wel goed. (kan wel niet zeggen dat ik een shooter exper ben mjah )
kben bij de laatste baas aangekomen. En wat is dit een prutspel zeg (en dit zeg ik niet vaak). De eerste missie begon veelbelovend. Bij de tweede missie begon het al saai te worden. En daarna is het gewoon rampzalig eentonig met 1 lichpuntje, het gevecht op de vliegtuig. 5.0/10.0 als je het mij vraagt.
Meningen verschillen over deze titel merk ik wel weer. Toch lijkt ie me vet matig. Maar leuk voor ff.
Ik zit nu in Stage 6 (de laatste vermoed ik ?), heb zojuist de Meteor Spell gekregen. Die is overigens wel bruut, dikke overkill ! Anyways....op basis van hoever ik nu ben in de game kan ik begrijpen dat iemand anders hier geen 60 euro voor neer zou willen tellen. Afgezien van een paar indrukwekkende momenten (o.a. dus bij het verkrijgen en de eerste keer gebruiken van een nieuwe Great Spell) is de game vrij lineair, not to mention makkelijk. Ik speel op Normal maar het stelt echt geen reet voor, dit is een game waar je op Hard ook snel doorheen schiet denk ik. Aan de andere kant moet ik wel eerlijk zeggen dat ik de game vrijwel iedere dag ff gespeeld heb....en dat doe ik niet als een game echt, maar dan ook echt bagger is. Met het stijltje/sfeertje is namelijk opzich niks mis. Ik mag dan ook hopen dat de ontwikkelaar de kritiek serieus neemt, en ooit met een tof vervolg op de proppen komt !
Je bent op dit moment geloof ik de enige op dit forum met dit spel Ondanks de recensies van 6-jes wil ik het spel toch graag een keer spelen. Ik denk dat dit spel wel snel voor een schappelijk prijsje in de winkel komt. Ik geloof niet dat dit spel enorme verkopen heeft
Need For Speed Carbon Collector`s Edition hallo wil je het ook ruilen voor Need For Speed Carbon Collector`s Edition Groet Onur Stuur Maar Prive bericht Ik Ben Hier Nieuw En weet nie hoe je die dingen moet openen
Uhm, heb je het tegen mij ? Want mijn Alicia gaat nergens heen hoor Wil de game misschien nog een keer op een hogere moeilijkheidsgraad uitspelen :b: