Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is sinds afgelopen woensdag in Duitsland, hij staat nu nog op Device recieved at service center.

2. woosi

woosi Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Als het goed is krijg je nu binnenkort een mailtje waarin staat dat je xbox videospel systeem :) gerepareerd of vervangen is en dat je jezelf klaar mag maken om binnenkort weer te kunnen genieten van het spelen ;) Binnen 7 dagen kan je hem terug verwachten.

Nadat ik het mailtje had gekregen stond hij binnen 6 dagen bij mij. Ik kreeg het mailtje een dag na de status : No pending repair.

3. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    zal m'n mailbox eens in de gaten houden

4. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik zou de labels per mail krijgen, doet die stomme link het niet en krijg een foutcode. Moet ik weer de helpdesk belle.

5. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    of je browser instellingen na kijken .......

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn 360 is zojuist overleden. Hoe hebben jullie het gedaan qua savegames? Gewoon de harddisk niet meesturen?

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Yeap, HDD eraf klikken en opsturen maar. :)

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Pfjoew.. zou toch wat zijn als mn GHII scores allemaal weg waren :+

9. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bel daarnet naar UPS omtrent mijn console. Daar deelde ze mij mede dat hij vorige week is afgeleverd bij mijn buurman (was op vakantie). Ga naar mijn buurman en vroeg of hij een pakket in ontvangst had genomen en hij zei dat hij dit niet had gedaan. Heeft dus ook niet getekend voor ontvangst.
    Bel ik terug naar UPS en ik hoor ze al komen met: Wij zijn niet verantwoordelijk voor... .
    Dik afgezopen nu!! Hopelijk komen ze met geld over de brug want anders is een koerier lekker het gamen in mijn plaats!

10. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dam, dat suckt :mad:

11. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Lijkt me niet echt volgens de voorschriften van UPS. ?

12. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nou geloof ik ook die ring of death. Met die sync button en eject button kon ik de code aflezen. Ik heb dat ie 0020 geeft en een paar keer heb ik 0021 gehad (terwijl 0021 niets is...toch?).
    Maareh, hij begon met die rode lampjes af en toe (volgens mij 3, anders 4) en het werd steeds erger. Nu doet ie het helemaal niet meer... Is dit nou een geval van overheating, of...?? |:- Vanmiddag deed ie het nog, en 6 uurtjes later krijg ik hem niet meer aan (ja, met die 3 lampjes dan).

Zou ie echt stuk zijn, moet ie dan opgestuurd worden?

13. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    @ Lethal AK47

dus hij wist alle updates van mijn games, maar toch niet bv extra content die ik betaald gedownload heb hé! Zoals car/map packs en xboxlive arcade games!?

ik wacht ff op jouw antwoord (of van iemand anders die t zelfde heeft geprobeerd) voordat ik aan de slag ga!

14. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Cache incl. game updates, meer niet. ;)

15. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    moet nie gekker worden xbox terug, 3 kwartier later alweer stuk, ms gebeld gaat weer naar de repair binnen 2 weken krijg ik em terug. en het mooie is :) 1 jaar gratis xbox live gold woei gaat lekker zo heb nu al een gratis game gratis cntroler en nu ook nog gratis live :p

16. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Netjes, maar ik heb toch echt liever dat ze blijven werken. Die van mij draait al bijna 2 jaar zonder problemen m.u.v. af en toe een vastloper. Maar dat komt eigenlijk zelden voor! :)

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ben net gebeld door een onderzoeksbureau om mijn ervaring met de helpdesk en service van microsoft te evalueren.
    Ik vind dat het een goede zaak is, alleen dat ook het personeel van het onderzoeksbureau ook wel enige kennis van de gang van zaken moet hebben om zo'n enquete af te nemen. Ik had een paar aanmerkingen op een procedure, en hij wist niet eens dat dat moest, en hoe dat in zijn werk ging dus wist ook niet wat hij moest noteren.

Verder wel een goede enquete, alleen wel betrekkelijk lang. Het duurde ongeveer 15 minuten.

18. Gamers HQ

Gamers HQ Xbox360 user

Leuk Bevonden:
    0

En wanneer je ga er dan eens van genieten:confused:

Laatst bewerkt: 11 sep 2007
  19. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk als ik me xbox weer heb tijdens Halo 3 :p
    Als ik hem weer op moet sturen dan ga ik wel ff persoonlijk bij microsoft langs.
    dit is de 5e x inmidels...

20. Bartos89

Bartos89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He mijn xbox is nu ook gestorven.Hij kreeg het denk ook een beetje te heet dus is mijn vraag dat moederboord zal wel vervangen worden en een nieuwe heatsink,fans krijgen gaat hij dan ook minder geluid maken of zetten ze gewoon die zelfde shit erin...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina