Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Subwoofie

Subwoofie Jaaaa, wat dan?

Leuk Bevonden:
    0
    Yellow 13 als jij morgen de game hebt wil je dan je ervaringen melden?_0/

Laatst bewerkt: 10 sep 2007
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Zal ik doen. Maar ik ben eerst de klos met de boodschappen voor mijn ouders en mezelf, en dan moet ik nog ff afwachten op de post. Zal zeker morgenavond worden, als ik hem al morgen binnen krijg, voor ik mijn ervaringen ga posten.

Collector's Edition is tot dusverre voor onbepaalde tijd uitgesteld. Een paar pagina's terug staat een bericht van mij waarom. In het kort:

Magazijn - Duitsland - Waterschade - WWIII ;):mad:

3. De multiplayer van Two Worlds is erg leuk. je kan een
    PvP of RPG character maken. met PvP kan je minigames spelen (niet zo leuk).
    En met RPG kun je samen de wereld verkennen, traden, monsters killen
    en quests doen (heel erg leuk). Je kan in de multiplayer ook als vrouw spelen (kan in de
    single player niet) en je kan een class kiezen.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2007
  4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmmz zit nu toch wel weer te twijfelen....

5. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Haha. Hier nog 1. :+

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Wacht ieder geval even op review van Yellow ondanks dat ie soms iets te positief is en een two world fan boy ...

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dat zeg je, maar ik heb het spel nog niet gespeeld he. Ik heb hem nu wel binnen, maar misschien veranderd mijn mening wel. Kijk, ik ben enthousiast, maar om mij nou een fanboy te noemen. ;):lol:

Ik ga vanmiddag aan de gang met het spel, ff mijn XBW ronde afmaken en dan aan de slag. Vanavond zal ik wel ff kort mijn bevindingen op internet zetten. MP hoef je niet op te rekenen, het gaat me toch eerst om de singleplayer. Ik moet voor de site waar ik voor schrijf ook een review maken, dus ik maak mijn verslagje van vanavond niet al te lang. ;)O-)

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb een tijdje de PC demo gespeeld en het spel is best aardig. Sommige dingen zijn erg mooi uitgewerktL De wereld voelt groot aan en ziet er mooi uit. De sfeer is top. Andere zaken zijn weer ontzettend knullig, zoals de animaties (aanvallen, ontwijken, springen). Het vechten zelf is houterig en verrassend genoeg best saai (het is af en toe net dynasty warriors: gewoon rammen op die knop en je komt er wel). Ook miste ik in de demo al een beetje de afwisseling in tegenstanders.

Ik weet het niet... het blijft een twijfelgame voor mij. Je kunt het vergelijken met een low-budget Oblivion. Het spel heeft zeker een aantal positieve punten, zoals sfeer en het uiterlijk van de wereld (wel max. details op PC). Maar of dit lang blijft boeien? Het spel heeft zeker een Europees sfeertje, dus als dat je ding is...

Laatst bewerkt: 11 sep 2007
  9. Subwoofie

Leuk Bevonden:
    0
    Voor welke site schrijf je?

Trouwens in de UK staat het spel op 4:

01. Medal of Honor Airborne
    02. Tiger Woods PGA Tour 08
    03. BioShock
    04. Two Worlds
    05. Dr Kawashima's Brain Training
    06. Stuntman: Ignition
    07. More Brain Training from Dr Kawashima
    08. The Sims 2: Bon Voyage
    09. Transformers: The Game
    10. Big Brain Academy

10. trickbox

trickbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Release datum two worlds

Weet iemand waarneer 2 worlds nou uitkomt in engeland en amerika is het spel sowieso al uit....

11. Two Worlds is al uit, kijk maar bij de mediamarkt.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2007
  12. trickbox

trickbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AAAH!

Ik heb de release van two worlds gemist!:'-(:'-(:'-(
    Weet iemand in winkel in Nijmegen en omstreken waar ze two worlds verkopen. Of een winkel die we ook toevallig in nijmegen hebben?

13. Ik heb 'm gehaald bij de mediamarkt in Arnhem.

14. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hijs al zeker een week uit ofzo...
    maar ik wacht nog steeds op mijn CE.. balen van die lading in duitsland
    ik hoop dat de CE voor de xbox 360 nog wel uitkomt////

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    volgens www.consoleshop.nl
    is de xbox 360 CE op voorraad!!!

ik heb het daar besteld, dus hopelijk heb ik hem morgen!!!! \o/\o/\o/\o/

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    www.evilgamerz.com

Kun je ook user ratings en dergelijke geven. Niet nieuw, maar wel leuk. In je profiel kun je ook wensenlijstjes maken enzovoort van games die op de site staan.

Goed, nu mijn bevindingen van Two Worlds in het kort:

Het spel is naar mijn mening echt spuuglelijk. De koppen van de mensen en niet mensen zijn niet om aan te zien. Ook de tekst en het geluid is echt vreselijk te noemen. Neem bijvoorbeeld het geluid bij het inslaan van een zwaard op een orc tijdens een gevecht, echt zo kinderachtig. Verder vind ik de wereld idd groot, maar soms heb je het idee in cirkels te lopen. De map in je inventory is ook niet overzichtelijk en de menu's zijn ook niet mooi. Verder wel pluspunten voor de gameplay, de besturing en het opstapelen van items om ze sterker te maken. Het maken van potions is daarintegen weer veel te simpel en niet zo complex als in Oblivion. De wereld lijkt wel veel op Oblivion, maar Antaloor in Two Worlds is daarentegen een slecht getekend misbaksel kopie van jewelste. Ik vind de graphics op geen enkel punt echt mooi, zelfs niet de kleding waar iedereen het over heeft gehad in deze topic. Ik ga zeker wel verder spelen, maar veel dingen zijn er onoverzichtelijk en moeilijk te begrijpen na de eerste keer. Oblivion is daarentegen erg makkelijk te begrijpen, maar Two Worlds totaal niet.

Cijfer naar dit stukje tekst: 7.2

Lijkt positief, maar dat ligt dan ook vooral in gameplay, besturing en een deel van de physics.

17. Subwoofie

Leuk Bevonden:
    0
    Wow bedankt voor de review. Ik hoop hem over een tijdje ook te spelen.:thumbs:

Leuke site trouwens dat Evilgamerz. Wanneer komt je review op deze site?

Laatst bewerkt: 11 sep 2007
  18. Ik vind de natuur wel mooi levendig.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik ga hem morgen schrijven en moet nog tot zeker morgenavond wachten voor ik hem online kan zetten. Over dat laatste geen vragen aub, dat is net zo geheim als het crewforum van XBW. In ieder geval zal ik een niet al te lange review gaan tikken, maar ik probeer zoveel mogelijk te vertellen. Dat van die levendige natuur van dit gast een paar posts boven mij klopt wel. Weer een klein pluspuntje, maar ook iets dat Oblivion wel beter kon. ;):cool:

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Over die lelijke graphics ben ik het niet helemaal eens. Aan de andere kant heb ik nog niet gezien hoe het spel er uit ziet op de 360... het stelt dus blijkbaar niet zoveel voor? Hoe zit het met de laadtijden en de framerate?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina