Halo 3 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 19 aug 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

1. Halo 3 beta

71,3%
  2. CoD4 beta

28,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ow ja? 8)
    Zal dan wel aan mij liggen dat ik met doodgaan minder blij ben, dan met een level halen.

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Misschien was men wel heel blij dat ze een fantastisch stuk weer opnieuw mochten spelen 8)

4. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Ben eerlijk gezegd niet zo'n fan van de Halo serie, heb H1 en H2 en toch zal deeltje 3 ook weer in mijn bezit komen;)

Vooral voor het singleplayer gedeelte dan......

5. Hero of Dragons

Hero of Dragons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan niet snel genoeg komen 26 september :)

6. samurainl

samurainl tyrano nl

Leuk Bevonden:
    0
  7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt rocket eraf naden, maar je hebt gelijk, rood is een groter voordeel dan blauwe base.
    Maar er zijn maps die een stuk slechter zijn dan die dan BC ;) (in de zien van niet eerlijk verdeeld)

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het was ok zo maar een voorbeeld van een map die me als eerste te binnen schoot. Maar je hebt gelijk er waren meer maps die een nog groter voordeel hadden. Daarom had ik ook het idee dat dit soort research ij H2 niet gedaan was anders zouden de maps meer gebanlanceerd moeten zijn.

9. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Niet zoals de wapens zeker :cool: Yadayadaya

Maar eh.. Als ik nou een positief puntje probeer te zoeken he.. Is het niet een leuk element als sommige maps wel balanced zijn en andere niet? In de maps die niet balanced zijn is het dan weer een uitdaging om in een nadelige postitie toch nog te winnen? Of is dat veel te optimistisch? ;)

Of gaat het echt alleen maar om de stats van zoveel mogelijk wins...

10. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je egt goed bent kan je op elke positie winnen. :):)

11. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je te positief bent, want ook al speel je voor de lol, het blijft vervelend om te verliezen puur omdat je op een kut plek bent gespawned.... Verder is het denk ik gewoon een feit voor iedereen dat winnen over het algemeen toch leuker is dan verliezen... Deze 2 dingen samen zorgen er dus voor dat je eigenlijk altijd wilt winnen, want om je lol te maximaliseren is dat nodig....

En ja, je kunt ook lol hebben op andere manieren, maar voor veel spelers zal dit gelden...

12. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ok. Zal inderdaad wel persoonlijk zijn.. ik vind het vaak leuker als het moeilijker wordt.. Maar spawnkills zuigen inderdaad apenballen.

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Vond de maps van Halo 2 prima. Misschien waren ze wel niet super gebalanceerd, maar dat merk je waarschijnlijk pas als je op hoog niveau speelt. De meeste van die mensen vinden midship helemaal geweldig, terwijl dat imo één van de saaiste mappen is -_-.

Die Ebay zal vast een hoax zijn.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Op lagere lvls wel jah, maar al op hogere lvls je tegenstanders de betere spawns hebben dus ook de betere wapens is het bijna niet te doen om te winnen.

Maar het blijft zoals je zegt wel altijd een uitdaging ;)

15. Borat

Borat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol daar had hij net zoveel meer voor kunnen krijgen, en AUS dollars zijn net zo weinig waard.
    Mja ,als het er langer op had gestaan had Microsoft hem wel te pakken genomen, van ebay z'n adres gevraagd en hem helemaal kapotgemaakt met rechtszaken.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat hij voor 450 net zo snel weg geweest was...

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb sinds gisteren gezocht naar een pre-order kit, daar was ik natuurlijk echt veel te laat mee.. Heb gisteren hier het hele dorp al afgezocht maar niks gevonden. Vanmiddag in Leiden ook bijna alles gehad, behalve de Dixons.. En raad eens waarvan er daar nog 1 exemplaar in het schap lag *)

19. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo2? :D

20. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anders had je ook nog makkelijk op internet kunnen bestellen maar wel leuk dat je net de laatste had, dan ben je extra blij natuurlijk:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina