Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Double Dragon I kon je toch niet mee z'n 2en spelen? Bij Double Dragon II en III kon dat wel. Of was de arcade versie anders als de NES versie?

Sonic 2 de enigste game die deze week komt?

2. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Klopt heb eigenlijk ook spijt van dat ik double dragon voor die punten heb gekocht.Maar ja hij staat er eenmaal op.De NES versies waren allemaal beter en leuker.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vond het er grafish ook bagger uit zien. Dan heb ik liever de oude NES versie...

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    PUZZLE QUEST!

.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

Hoop ik. :D

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ook alleen weinig kans ben ik bang.....

6. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    HD bij de arcade games ziet er niet uit. Op de puzzle games na dan.

8. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Arcade games horen er toch beroerd uit te zien? ;)
    Die zooi komt allemaal uit jaren 80 en 90. :9

Zie het meer als tussendoortje, maar ga ze niet allemaal sparen (zie soms mensen die er rond de 20 hebben :eek:).

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of mensen die ze allemaal hebben. Mij maak je dan ook niet wijs dat ze al die games ook echt serieus stuk voor stuk leuk vinden. Mja, alles voor de Achievements he :emo:

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Alsof dat zoveel is. Ik heb al een Xbox sinds december 2005 en ik heb nu 23 Arcade games gekocht. Dat is 1 arcade game in de zoveel weken. Ik zie ze niet als tussendoortje, ik speel die spellen meer dan de "full priced" spellen. Ik heb soms weken plezier van een simpel spel van 400 punten. Ben nog steeds Track and Field aan het spelen. Ik kijk iedere woensdag weer uit naar de nieuwe titels, voor een paar euro ben je weer lekker een tijdje bezig. Ik ben vaak net zo snel uitgekeken op een arcade spel als een spel die ik koop voor 60 euro. Enkel Virtua Tennis 3 en Gears of War weten me al maanden te boeien.

11. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik haal alleen degene die leuk zijn en dan houd 't op.
    vind wel dat ze dingen in die arcade games mogen verbeteren anders kan je ze net zo goed op de pc spelen ofzo

12. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Heb er zelf al meer dan 30. Ik vind het een heel leuke vinden. Ik speel ze ook echt wel veel. Misschien niet zoveel als full priced games, maar toch wel 40% van de tijd. Het gaat gewoon perfect samen.

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Sommige plaatsen deze smilies als je meer dan 20 arcade games hebt :eek: :eek: :eek:
    Maar feit is dat je 12 Arcade spellen kan kopen voor 400 punten. Dat komt neer op zo'n 60 euro. Dus voor 12 Arcadespellen kan je 1 gewoon spel in de winkel kopen. Als ik dan even de speeltijd ernaast leg, dan zie ik dat de arcadespellen veel meer waard voor mijn geld zijn dan een spel van 60 euro. De meeste arcadespellen hebben ook een behoorlijke replaywaarde door de extra online opties. Maar goed, ik ben dan ook een voorstander van Xbox Live Arcade. Ik vind het heerlijk om af en toe zo'n klassieker van Sega te spelen of te multiplayeren met Bomberman :)

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind ze er helemaal niet beroerd uit zien. Nog best mooi eigenlijk. Beroerd is als je nu PS1 games gaat spelen ;) Maar als ze de arcade games ineens in HD maken zien ze er wel walgelijk uit!

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb er 2, met Hexic HD erbij geteld. Ik heb niks met Arcade games, van sommige games download ik wel is de trail, speel het niet meer dan een minuut en speel het nooit meer. Ik weet niet, ik heb der niks mee. Had Geomatry Wars gekocht, een dag gespeeld daarna niet meer.

16. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    weet niet wat ik van sonic2 moet vinden. online co-op vind iedereen geweldig maar dat is het niet.

speelde vroeger ook sonic 2 maar dat is niet te doen met dit spel. de camera fixeert zich rond Sonic. Als hij supersnel gelanceerd wordt of snelle schoentjes pakt of gewoon sneller loopt dan jij als tails (sonic is sowieso sneller dan tails) dan moet je wachten tot sonic weer langzaam loopt en jij weer het beeld in komt

18. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop sowieso geen spellen van 60 euro, wacht altijd rustig af tot ze 20/30 euro zijn en dan vind ik 10 euro voor een arcade spelletje toch wel erg veel. Bovendien is er voor 10-20 euro genoeg te vinden op Xbazar en marktplaats.nl en dan is het verschil in prijs toch opeens erg klein. ;)

Maar vind het zeker een leuke toevoeging hoor, af en toe zo'n spelletje als afwisseling. :thumbs:

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat is waar, logisch verhaal :)

Ik heb Sonic 2 toch maar gekocht. Ik heb hem al op de Sonic Mega Collection voor de Gamecube. Maar met deze arcade versie kan je ook online. Je kan tegen elkaar racen, dat heb ik vroeger altijd met veel plezier gedaan. En door de achievements heb je toch weer extra uitdagingen in de singleplayer. Plus er zit een savefunctie in, erg fijn. Op de gamecube moest je hem altijd in 1 keer uitspelen

20. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er trouwens bekent als die nieuwe geometry wars die pgr4 zit ook naar arcade komt.
    hoop 't wel vond deel 1 egt 1 van de beste arcade games:):)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina