Lol had je handewasser zeker niet gezien toen hij vorig jaar won Die blik dat hij voor het eerst in zijn leven een vrouw zag lol
Maar wat Intenzz zei is waar. Dat gamers een stereotype beeld hebben gekregen stamt nog uit de tijd dat de games in 1 nacht gedeveloped werden. Nu gamed bijna iedereen...
In de Veronica Gids staat een klein stukje over de WCG in OffCorso, in het games gedeelte. En wie staat er helemaal rechts op de foto? Ik
Damn had ik ook een keer stond ik ineens in de TMF agenda omdat ik een foto op mijn TMF profiel had staan
Nope, echt hélemaal rechts. Het lijkt net of er een pluk schaamhaar op mijn hoofd zit, door een afro dude die echt precies achter mij staat op deze foto
Dankje Wie weet zie je me net als alle pro's van dit forum volgende week in Gamekings nog voorbijkomen. Dan is de reportage van de WCG finale
jullie komen pas de week erop op tv. Want ze hadden voor mijn interview een hele aflevering nodig, helaas ik vind het ook een beetje lullig tegenover jullie maar ik had zoveel te vertellen over mijn skills dus tja..
Het speelschema staat nu online! http://www.worldcybergames.com/6th/2007/tournament/tm_match_schedule.asp?sort=G070309107