Ik las net op maxconsole dat je je in kon schrijven voor 2 gratis xbox live arcade games. Deze codes ontvang je na registratie op 30 september https://reg.msgamestudios.com/default.aspx?site=xbox360design&locale=en-us&lc=1033 Je vult je gegevens in incl je serial code van je xbox360 en de volgende campaign code XBX0807 , en dan maar wachten tot 30 september De website is van MS zelf dus het zal wel geen bullshit zijn
Alleen wanneer je je 360 tussen een bepaalde datum hebt gekocht+voor live aangemeld hebt. En US-only dacht ik.
Toch even ingevuld, dus maar even afwachten wat ze er van denken Ik heb bij een eerdere actie ook al Joust en Frogger gekregen, die allebei dus dikke bagger waren
Ja he, gratis XBLA games krijgen via een actie van Microsoft; dat moeten we zeker niet toelaten hier.
Dus als ik het goed begrijp iedereen die zich aanmeld (us) krijgt 2 gratis xbox live arcade games? Of word er nog verloot?
Die krijgen 2 gratis arcade games. 17 februari kreeg ik Frogger en Joust binnen, wat toen precies hetzelfde als dit was. Dus misschien is het nu wel weer Joust en Frogger. Hopelijk niet natuurlijk.
inderdaad wat verlies je ermee ik heb nu geen 1 arcade game, ik dacht dat als ik hexic verwijder ik em altijd later weer kon instaleren. is dus niet zo